Gde i koliko KS? Podeljeno iz Punto HGT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    Gde i koliko KS? Podeljeno iz Punto HGT

    ja koliko citam sa datog dijagrama, na dyno je ostvareno 126.1KS kao maximum realne snage.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Brick, koja to fabrika automobila deklarise snagu motora koja se prenese na podlogu? Tih 126, 1 kS je potenza routa ili ti snaga na tockovima.
    Svi vrlo dobro znamo da se maximalna snaga motora nikada ne prenese u potpunosti na podlogu i znamo gde su gubici.
    Dosta off-a.

    BTW

    Bas lep auto. Uzivaj u voznji.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      pa sve fabrike, to je uobicajeni metod, meri se snaga uvek na tocku i to je oficijelni podatak za neki auto koji se objavljuje i po kome se auto svrstava u porezne kategorije.

      nekadasnji stari metod merenja na radilici, SAE je odavno napusten u auto industriji jer je bilo previse manipulacija (davale se lazne napumpane cifre radi marketinga).
      ima jedan svedski sajt koji radi redovno analize, koliko fabrike lazu u deklaracijama, redovno meri automobile iz radnje i poredi sa fabrickim podacima.
      ne mogu sada da se setim sajta, ovde je vec bio pominjan na forumu.
      tu su i dijagrami za skoro sve automobile merenja na tocku. realna snaga koja daje perfomanse vozilu.

      necu dalje u off, samo citam sta pise na prezentovanom dijagramu da je izmerena snaga.

      evo nasao sam u backupu, Rototest research institute.

      www.rri.se
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #4
        Zar ti nije lakse da napises nekad :" ...dobro, zaheabao sam se ..."? Da li je moguce da tvrdis da su podaci o snazi motora u npr. saobracajnoj dozvoli, snaga preneta na tockove?
        Nemogu da te razumem, niti cu ikada moci...
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Snaga motora je snaga motora i u saobracajnoj stoji snaga motora na radilici .
          Jednostavno po tvojoj logici bi najjeftinije bilo voziti 4WD jer gube najvise na transmisijia a porezuju se ekoloski po KW.

          Srecom tako nije, FWD je zato tu da smanji troskove u transmisiji te se sa slabijim motorima dobijaju pokretnija auta a ekoloski bolje i nekosta poreza toliko.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Kale HGT
            CBC Član
            • 27.09.2007
            • 78
            • Zvornik RS

            #6
            Hvala svima na pohvalama

            @Brick
            Jel mislis da je realno da auto od 6-7 godina sa fabricki deklarisanom snagom od 131KS na tockove prenosi svih 126KS!!! Ja cisto sumnjam.

            Fabrika meri snagu motora na radnom stolu (van auta) i ta snaga se upisuje u saobracajnu, tako da ovih mojih 150KS je upravo to!

            ItalianDesign

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Sta vredi da nas 500 ovde sad napise bilo sta, kad ce se naci na nekom hardu iz 1932, podatak po kome mi nismo u pravu.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Rototest samo razotkriva poreske begunce, elem, deklarisani efekat motora i efekat na tocku.

                U listi auta ima kao magicni stapic na koji usmerava na auta tj. firme koje lazu sa efektom, tj. gde je efekat veci nego deklarisan.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  podaci o snazi motora u npr. saobracajnoj dozvoli, snaga preneta na tockove?
                  IvanT,
                  evo gledam u saobracajnoj dozvoli.
                  snaga upisana je ona snaga koja je po testu (poseti rri.se) koju su izmerili na tocku.
                  ta ista brojka/ izmerena na testu/ pise i u fabrickoj knjizici sa podacima o vozilu.

                  zato ne mislim da sam pogresio, prostim poredjenjem merenih i deklarisanih podataka.
                  SAE metod, kada se merilo na radilici i koji je uvek davao na papiru nesto vise konja je odavno napusten koliko vidjam iz prakse. (casopisi, web fabricke prezentacije, u saobracajnim)
                  nekada su se u podacima davale dve snage, ta SAE i BHP. SAE je uvek bila malo veca.
                  ako se i danas tako meri, obicno se napise da je mereno " po SAE metodi" pa je jasno o cemu se radi.
                  ali to jako retko vidjam, ne secam se kada sam video negde podatke o snazi po SAE da se objavljuju.

                  te podatke o deklarisanoj fabrickoj snazi i podatke o izmerenoj snazi na tocku su dati vozilo po vozilo na pomenutom sajtu.
                  nije hard disk, vec online. molio bih da proveris.

                  kada uporedis podatke vidis da fabricki podatak i snaga na tocku na sajtu se poklapaju jako cesto.
                  razlikuju od samo 1% sto je vec margina merenja do cak 20tak % u minus zavisno od modela do modela.

                  ovo sa sajta su nezavisni izmereni rezultati.
                  nemam razloga da im ne verujem.
                  na rri.se su objavili white paper, u kome je strucno objasnjeno zasto se danas snaga motora ne moze meriti adekvatno kada su van vozila, bez prenosa.
                  meni to objasnjenje deluje potpuno logicki.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    Jel mislis da je realno da auto od 6-7 godina sa fabricki deklarisanom snagom od 131KS na tockove prenosi svih 126KS!!! Ja cisto sumnjam
                    pitas za misljenje.
                    ne ne mislim.

                    mislim da auto koji je ispravan potpuno, bez obzira na 6ili 7 godina treba da ima na tockovima 130KS.
                    126KS je vec na donjoj granici tolerancije.

                    novi auto, treba da ima na nezavisnom merenju onoliko koliko je fabrika deklarisala. ako nema, fabrika lazno prodaje (naplacuje) nesto sto nije proizvela, kod mene negativni poen za varanje.

                    to se obicno proverava relativno lako. auto koji ima KS koliko kaze fabrika se izmeri na vagu sa vozacem.
                    izmeri se vreme 0-100. iz toga se izracuna koliko auto zaista ima KS.

                    ako je fabrika tacno navela KS, i dato vreme se mora poklopiti sa fabrickim podatkom.
                    ako je vreme duze(greska prelazi toleranciju merenja) fabrika je slagala kupca.
                    naplatila vise za isporuceno manje.

                    koja je brojka nije bitno, ako je 100KS onda ocekujem daje zaista 100KS moguce dobiti i van fabrike na nezavisnim merenjima sa kalibrisanom opremom.

                    ne verujem u podatke koje kasnije ne mogu da se repliciraju, da provere i koji se samo jednom pojave onako na rec/ deklaraciju.

                    sorry, ali nisam obozavalac papirnatih obecanja.

                    mozda nije ni trebalo da uopste pomenem brojku iz dijagrama, zamislim da ne postoji i ne kvarim idilu

                    pogledaj www.rri.se
                    kakvo je tvoje misljenje o uverljivosti merenja i komparaciji podataka ?
                    moze li se verovati navedenim ciframa ?
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #11
                      BRICK!!!

                      Vrednost upisana u saobracajnu dozvolu je snaga motora na radilici, a ne na tocku!
                      Aman covece, ........................!!!
                      hp (DIN)

                      DIN horsepower is the power measured according to the German standard DIN 70020 and like the SAE net figure is measured at the flywheel. However, DIN "horsepower" is often expressed in metric (Pferdestärke) rather than mechanical horsepower.

                      [edit] hp (ECE)

                      ECE R24 is another standard for measuring net horsepower. It is quite similar to the DIN 70020 standard, but the requirement for connecting an engine's fan during testing varies. ECE is seen as slightly more liberal than DIN, and ECE figures tend to be slightly higher than DIN. John Deere is one strong adherent to ECE testing.

                      [edit] 9768-EC

                      9768-EC is a European Union Standard. Generally very similar to ISO-14396 and 9768-EC metrics.

                      [edit] ISO 14396

                      ISO 14396 is a new standard from the ISO for all engines not intended for on-road use. Generally, ISO-14396 and 9768-EC metrics are very similar.

                      Note: Brake Horse Power, or indeed any other absolute measurement of power output, is measured where convenient. Whether ancilliary equipment such as fan, alternator water pump etc are connected or not is immaterial to the expression of power measurement.

                      Obviously, if ancilliary equipment is connected this will consume power and net output will be lower. However, the expression "Brake Horsepower" will still pertain, since it IS an expression and not the measurement, per se.

                      In the case of an engine dynamometer being used to measure, power is measured at the flywheel. With a chassis dynamometer (or Rolling Road), power output is measured at the driving wheels, thus taking into account power loss through the drive train, which can be significant, particularly with front wheel drive vehicles. As an example, a standard earlier BMC/BLMC/BL Mini 850 c.c produced circa 34 bhp at the flywheel, yet only circa 18.20 bhp at the front - driving wheels!

                      Manufacturers traditionally quoted net power output in BHP measured at the flywheel. Ancilliary equipment (water pump, cooling fan, aternator, power steering pump, air-conditioning compressor) were removed, thus the power outputs quoted were highly misleading and optimistic!

                      It matters not which mathematical expression is used to denote power output, since all different expressions can be cross converted, as with any other measurements of energy, such as Kilowatt and BTUs.

                      Engine designers use other expressions to denote objective targets or performance such as BMEP (Brake Mean Effective pressure). This is a coefficient of theoretical brake horsepower and cylinder pressures during combustion.

                      The term Brake Horsepower comes from the earliest methodology used to measure engine power output, simply a band brake of friction materials set around a steel drum connected to the engine flywheel by (e.g.) a Cardon Shaft, with resistance being applied by a spring balance and as the resistance to rotation was increased by the brake, the spring balance would read higher. The maximum Brake Horsepower is calculated by using the diameter of the brake drum and the weight exerted by the spring balance at the point where the load is greatest (in pounds, kilograms etc)and the engine is at the point just before stall with this load.

                      Later and traditional dynamometers (always affectionately referred to as a "Brake" or an "Engine Brake"), used a water gate resistance. The leading British manufacturer was Heenan and Froud, who provided most engine and chassis brakes from the 1930s onwards to both manufacturers and engine designers and race engine developers/tuners.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        #12
                        Effective horsepower (ehp) / True horsepower (thp) / Wheel Horsepower (whp)

                        Effective horsepower, True hp or wheel horsepower is the power converted to useful work. In the case of a road vehicle this is the power actually turned into forward motion as measured on a chassis dynamometer.

                        "True hp" is generally 10% to 20% less than the engine's "bhp" ratings due to drivetrain losses.

                        Wheel Horsepower (whp) is the more widely used term for Effective horsepower.
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          Vrednost upisana u saobracajnu dozvolu je snaga motora na radilici, a ne na tocku
                          jedino da ti dam saobracajnu na uvid da sam uporedis sta pise u odnosu na to sta je izmereno rototestom i sta pise u uputstvu za rukovanje vozilom.
                          ako je tako kako bezpogovorno kazes, onda mnoge fabrike krse standarde i lazno objavljuju manje cifre od realnih, sudeci po podacima sa rri.
                          juce sam bas nesto gledao, dajem npr
                          Golf TDI 1998 66kW
                          deklarisano od proizvodjaca 66kW pri 4.000 rpm
                          izmereno na tocku od strane RRI 65kW pri 4.012 rpm.

                          nije usamljen primer.

                          otkuda tako mala razlika.
                          nije valjda samo 1kW gubitak u prenosu.
                          ili u slucaju mog auta nepunih 2kW gubitak u prenosu.

                          ako je sve po standardu, koje si citirao zasto se ne slaze praksa sa papirom ?
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #14
                            Da li znas sta je najgore u ovoj prici?

                            To sto je ovo HILJADITI put da znas da nisi u pravu, i onda postovim od 15 ekrena pokvaris vecinu skrol dugmica na misevima, a sagovornici polako odustaju od rasprave.

                            U Evropi i svetu se registracija vozila placa u odnosu na snagu motora. Cesto se desava da je podatak o snazi umanjen. Eto zato. To nisi nigde do sada procitao? Jesi, nego neces ko covek da kazes, i ubijas ko zna koju temu za redom.

                            Toliko od mene ovde, ko ima volje za dalje neka nastavi.
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              Cesto se desava da je podatak o snazi umanjen. Eto zato. To nisi nigde do sada procitao? Jesi, nego neces ko covek da kazes, i ubijas ko zna koju temu za redom.
                              Ivane, nikada nigde procitao da se podatak o snazi umanjuje od strane fabrike radi registracije, ili bilo cega.
                              prvi put cujem da je lazno deklarisanje cesta pojava.
                              i zaista me cudi da to niko do sada nije primetio, sankcionisao, kaznjavao, zabranio, reagovao od relevantnih drzavnih organa.

                              ispada da drzave gube silne pare usled podataka o umanjenoj snazi, i niko godinama ne reaguje.
                              izvini, tolika nesposobnost da ne kazem zavera cutanja mi je ipak sumnjiva.
                              da je jedan usamljeni slucaj pa ajde promaklo, ovih Golfova dizel je prodato i registrovano na milione.

                              cudno mi je da nije do sada reagovano...

                              ja pitam kako i zasto cudnovatih podataka, odgovor je "eto zato".
                              mozes i da smatras da sam neobavesten.

                              pusti te trac price o misevima, nemoj nasedati
                              ajd budi pozdravljen...
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X