Gde i koliko KS? Podeljeno iz Punto HGT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #16
    Umanjuje se ali ne zbog registracije nego da bi savki primerak auta koji fabrika proizvede imao najmanje onoliko snage na papiru koliko fabrika tvrdi da ima. Porsche deklarise snagu motora onoliku koliku izmeri na najslabijem motoru koji napravi od par stotina ili hiljada istih, na taj nacin je sigurna da svaki auto koji se izmeri ima da izbaci minimalno deklarisanu snagu, cesto i vise od toga.

    I da, SVI proizvodjaci automobila deklarisu ISKLJUCIVO snagu na radilici. A ti izvoli pa nam daj svima na uvid tu saobracajnu (koja je relevantna kao lanjski sneg) i uputstvo od auta, mene bas interesuje sta pise u njemu.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #17
      kolko ja vidim u saobracajnoj stoji snaga koju motor isporucije u KW a ne HP e sad ja bih bio vrrrrlo srecan covek da moj auto ima 169KW=230HP na tocku ali nema bar ja nemam osecaj da ima
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        I da, SVI proizvodjaci automobila deklarisu ISKLJUCIVO snagu na radilici. A ti izvoli pa nam daj svima na uvid tu saobracajnu (koja je relevantna kao lanjski sneg) i uputstvo od auta, mene bas interesuje sta pise u njemu
        evo da odgovorima tebi, ujedno i IvanT izvinjenje sto sam mu podigao pritisak.
        pogledao sam danas puno detaljnije brojke na RRI i zaista ogromna vecina modela je data sa snagom motora, bez opterecenja, bez transmisije, maximalan moguca.

        tako da, jeste moja zabluda da su proizvodjaci vecinom posteni.

        ipak, ne daju svi proizvodjaci tu uvecanu na papiru snagu vozila.
        cak nije ni rasporedjeno pravilno, isti proizvodjac neki model data snaga na tocku neki model snaga na radilici.
        mozes uvek da dobijes dozvolu na uvid, i slazem se da nije bas relevantna.

        takodje i fabricko original uputstvo.

        u njemu pise snaga 99kW, na tocku izmereno 97kW
        (http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=699)



        za Golfa tdi 1.9 deklarisana snaga 66kW, izmereno na tocku 65KW
        (http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=465)

        za Audi RS4 deklarisana snaga 308kW, izmerena 257kW
        (http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=281)

        meni vise nista nije jasno, ni ko meri niti cime meri kada deklarise snagu, niti ko to proverava niti da li proverava...

        [/quote]
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #19
          SVI deklarisu snagu na radilici. SVA merenja koja si video na RRI je snaga na tocku.

          S obzirom da VW ocigledno jako potcenjuje snagu motora deklarisuci mnogo manju nego sto motor stvarno pravi (jer im se snaga na tocku i deklarisana snaga maltene poklapaju), eto ti jos jedan dokaz da proizvodjaci namerno smanjuju deklarisanu snagu motora.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Originally posted by 206
            Umanjuje se ali ne zbog registracije nego da bi savki primerak auta koji fabrika proizvede imao najmanje onoliko snage na papiru koliko fabrika tvrdi da ima. Porsche deklarise snagu motora onoliku koliku izmeri na najslabijem motoru koji napravi od par stotina ili hiljada istih, na taj nacin je sigurna da svaki auto koji se izmeri ima da izbaci minimalno deklarisanu snagu, cesto i vise od toga.

            I da, SVI proizvodjaci automobila deklarisu ISKLJUCIVO snagu na radilici. A ti izvoli pa nam daj svima na uvid tu saobracajnu (koja je relevantna kao lanjski sneg) i uputstvo od auta, mene bas interesuje sta pise u njemu.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Kale HGT
              CBC Član
              • 27.09.2007
              • 78
              • Zvornik RS

              #21
              @Brick
              Kad se toliko vec pozivas na imenovani sajt (www.rri.se) i njihove testove , evo jednog OCIGLEDNOG primera da nisi upravu!!!



              Nije Punto ali je Barchetta sa istim motorom, i mislim da slika sve govori pa je moj bilo koji komentar suvisan!!!

              Samo mozda jos ovo, sto potvrdjuje da je tvoja prica o gubiku samo 1-2 KW smesna!!!


              ItalianDesign

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                pa rekoh vec da se iz podataka vidi da nema univerzalnog pravila kome se moze verovati apsolutno.
                naveo sam i primer Audija, kao ti taj sa Barketom.

                neki modeli su slabiji neki jaci od papirnate vrednosti.

                dao sam primer sa Golfom dizelom od 1kW razlike. znaci postoji i to.
                imas jos primera, nije usamljeni slucaj ali jeste redji.

                meni je sve ovo otvorilo oci, da jos manje verujem u papirnate konjice kojima se olako frljaju eto i fabrike, ali koje zato redovno naplacuju od kupaca.
                marketinska trka ko ce objaviti veci broj

                sto se mene tice razbijena je moja zabluda da je 100KS na merenju istih 100KS koje je obecala fabrika.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  Samo mozda jos ovo, sto potvrdjuje da je tvoja prica o gubiku samo 1-2 KW smesna
                  VW iz primera je uzeo 1%, Fiat za koji si naveo podatak je uzeo 11.5%.
                  naplatio vise za isporuceno manje.

                  meni je tu daleko posteniji VW.
                  gubitak od samo 1kW.

                  ok, kapiram sada da je "vise od igre" u pitanju sa brojkama.
                  navede se podatak (neproverljiv od strane vozaca) o nekom kapacitetu motora kao da toliko ima auto, a u praksi proda se auto koji ima realnio -10% ili koliko vec kapaciteta perfomansi.

                  ti vozis ceo auto, sa svim svojim sklopovima kao jednu celinu, samo motor za sebe je prakticno neupotrebljiv.

                  u voznji imas realno manje KS od onoga sto pise na papiru, platis skuplje osiguranje, platis skuplju registraciju sta vec od taksi a dobijes manje..

                  ni na kraj pameti mi nije bila pomisao da se tako masovno lazira u celom lancu od fabrike do drzave.

                  podseca me na pricu o Watt-ima u audio segmentu, i na papiru napumpanim brojkama.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • civi
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1492
                    • Pozarevac

                    #24
                    ta barchetta nema vvt koji ti u fiatu imas i to je lanciin motor
                    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                    - Kako to misliš, kočim?

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      #25
                      ne lupetaj, lancini motori su ustvari fiatovi, al to je vec sta je starije kokos ili ja-je

                      bachetta ima isti motor kao punto hgt samo je u puntu euro 3 a u barchetti nije...

                      u bravu i bravi je motor bez varijatora usisne bregaste sa 113ks

                      Comment

                      • civi
                        CBC Senator XXL
                        • 26.07.2005
                        • 1492
                        • Pozarevac

                        #26
                        moja greska i u barchetu je iso sa vvt
                        http://www.carfolio.com/specifications/ ... 75350&Fiat
                        http://www.carfolio.com/specifications/ ... 012&Lancia
                        Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                        - Kako to misliš, kočim?

                        Comment

                        Working...
                        X