Da li su polovni automobili dobro mesto za ulaganje novca?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TETAK
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3034
    • Čačak, Srbija

    #16
    Na zapadu, ekstra očuvan auto bilo kog godišta ima jaku cenu, a ovo što se kod nas dovozi su uglavnom službena vozila i automobili sa velikom predjenom km. ili što je još gore, havarisana i taxi vozila!
    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

    Comment

    • CLD
      CBC Senator XXL
      • 08.02.2005
      • 1225
      • Belgija - ranije Luna-Chico

      #17
      upravo tako, bolje je kupiti auto u Srbiji koji je dobro ocuvan, nego kupovati na zapadu.

      Comment

      • MOSLER
        CBC Senator XXL
        • 27.05.2005
        • 1064
        • Niš

        #18
        To je osnovni problem kod nas jer ljudi u nedostatku novca gledaju da prodju sto jeftinije i kada naidju na auto sa realnom cenom njima je to preskupo.Imao sam prilike da razgovaram sa covekom koji se bavi uvozom vozila i posle razgovora sa njim doslo mi je da nikada vise ne kupim polovan auto,narocito posle price da samo par godina star auto sastavljaju od nekoliko havarisanih a onda ga srede i uvezu kao "nikada udaranog" sa 30000km na satu

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #19
          pa jedino tako mogu da zarade onoliko kolko su planirali a to je od 500e pa navise. ozbiljan tj kvalitetan auto i preko kosta. a ovi sto se masovno dovoze kod nas da valjaju vozili bi ih oni gore... doduse, ima izuzetaka ali vrlo malo.
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • ada
            CBC Senator XXL
            • 04.06.2005
            • 2375
            • Novi Sad
            • Svasta nesto

            #20
            jednom sam komentarisao o ovome i obrisali su mi topik.vise necu da komentarisem. sada cu samo da argumentujem
            slika govori vise od reci.

            Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
            Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
            Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
            Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

            Comment

            • mishio
              CBC Senator XXL
              • 29.05.2007
              • 1204

              #21
              rodom sam iz sapca, pa i moj kum radi na veliko sa kolima, u proseku vrti oko 25auta, tako da je to taj fazon .. ima nekoliko giganata udruzenih koji imaju veliku lovu u kolima (i zajedno do 10miliona e) i oni samo uvoze auto i odmah ponude dilerima koji deo para daju odmah, ostalo po prodaji, i posto se preko auto kupuje uglavnom na veliko, tj na METAR, tako da ako kupis 40metara, moze ti uleti i krs a mozda i ekstra auto ne zna se, ta kola su tada najjeftnija, prvo zbog carine, pa preko su to bila ili firmina i sl. kola, a najskuplje i najbolje je iz uvoza ali kad neko licno ide preko i doveze sam taj auto (ne na sleperu) jer njemu nije isplativo da uzme krsa koji ce ga ostaviti negde i pukne 1000evra za slep ..

              prilicno je nelogicno da u srbiji npr fiat bravo koji je sa tim kilometrazama, opremom itd. kosta isto kao u nemackoj, italiji, austriji na autoscout-u .. znaci to su raspadi ili koji su presli boga oca, a vecinom koji su bili udareni .. e sad ko ima srece pa naleti na odlican motor, auto, a bio malo cuknut (ne kao ovaj na slici ) taj je napravio ekstra posao ..

              inace zarade preprodavaca su vecinom smesne, jer je ponuda prevelika, svi krenu ambiciozno npr. mecka c klasa 220cdi prvo kum isao na 21000e, na kraju prodao da izvuce pare za 16200e .. tako to ide, prevelika ponuda naspram traznje..

              a hvala bogu narod nema veze sa zivotom po pitanju kola pa im uvaljuju krseve, vanove, sklapane, podmladjivane mashine, pa se dobar deo i dalje odlucuje za GOLF III iz tog razloga jer su tad na "sigurnom" sto se toga tice

              Comment

              • ada
                CBC Senator XXL
                • 04.06.2005
                • 2375
                • Novi Sad
                • Svasta nesto

                #22
                Originally posted by mishio

                inace zarade preprodavaca su vecinom smesne, jer je ponuda prevelika, svi krenu ambiciozno npr. mecka c klasa 220cdi prvo kum isao na 21000e, na kraju prodao da izvuce pare za 16200e .. tako to ide, prevelika ponuda naspram traznje..
                za ovo prvo nisi u pravu. zarade nisu ni malo smesne ako imas dobru nabavku
                a sto se tice tih vecih kola iz nazovimo ih a segmenta pouzdano znam da svako ko ih je uvezao za dalju prodaju bio je ekstra zadovoljan ako je izvukao svoje pare a ako je zaradio nesto. taj je na konju. takva vozila se u vecini dovoze za poznatog kupca.ja sam e klasu sa svim troskovima uvezao za 21000€ i dao je za 21000€ ali u komopezaciji. tada sam uvezao takav auto i NIKADA vise
                Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                Comment

                • mishio
                  CBC Senator XXL
                  • 29.05.2007
                  • 1204

                  #23
                  drugar za njih i pricam, ta skuplja auta je bukvalno cesto samo vadjenje para ..

                  Comment

                  • Eon
                    Moderator
                    • 10.03.2005
                    • 4225
                    • Beograd-NBG-44
                    • Superb 2.0 4x4 DSG

                    #24
                    Jedno su preproavci, a drugo placevi... Biznis je razlicit, a prevara sa fizickim licima preprodavcima je mnogo.
                    Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                    Comment

                    • jovan30
                      CBC Senator
                      • 07.05.2006
                      • 322
                      • Beograd

                      #25
                      a sto se tice tih vecih kola iz nazovimo ih a segmenta pouzdano znam da svako ko ih je uvezao za dalju prodaju bio je ekstra zadovoljan ako je izvukao svoje pare a ako je zaradio nesto. taj je na konju.
                      Strasno... a ja sam bas mislio da bi se recimo E klasa CDI iz 2002 prodala brzo uz zaradu... nisam znao da je kod skupljih automobila tesko izvuci pare.
                      Imao sam mogucnost da uvezem BMW 530d iz 2003 (novi model) za relativno povoljne pare, i resio sam da ga preprodam, posto dizel ne vozim, ali ulozio sam pare u drugi posao... a sada posle ove tvoje price, izgleda da je bolje ne upustati se u to.
                      Hajde reci mi ako mi slucajno iskrsne sledeci put ponuda za recimo 530d, 320d, Vectru C DTI, C ili E klasu ili tako neki auto, da li da prihvatim ili ne? Znaci za te novije i vece automobile. Ne bih da zarobim svoj novac, a hteo bih i nesto da zaradim, cisto da ne radim dzabe.

                      Comment

                      • TETAK
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3034
                        • Čačak, Srbija

                        #26
                        Pratim dešavanja na placevima automobila i potpuno se slažem sa tvrdnjom da automobili visoke klase nisu dobri kao investicija sa namerom preprodaje.Ljudi zaziru od velike kubikaže(cena registracije, održavanje), snage(nikako preko 140ks), kao i od prebogate opreme(mogućnost kvarova).Ubedljivo najbolje idu dizel vozila, ali ona do 2000ccm,od benzinaca vozila sa mašinama od 1600-1800ccm, u formi limuzine(4/5 vrata), sa sada već standardnom opremom koja sadrži elektro paket, klimu, ABS i sl.Kao primer poželjnog vozila u koje možete slobodno da uložite novac naveo bih VW Pasat 1,9 tdi,zatim, Golfove 4 i 5, Audi A-3/4, Tojotu Korolu i naravno Oktaviju A-4/5!Ovi automobili, što nije nikakvo iznanadjenje, idu u roku od nekoliko dana, pod uslovom da su u bar podnošljivom stanju!
                        Moja Škoda je sa još četiri sestrice otišla za dva dana.Peta Oktavija iz ponude, koja je bila svega nekoliko meseci stara sa 15000 km se zbog dosta više cene(17000) zadržala na placu sedam dana!
                        Dvadeset Fabija sa cenama od 7500-9000, planulo je za tri-četiri dana.
                        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                        Comment

                        Working...
                        X