Vidim da se dosta prica o debljini lima, pa evo i par iskustava od mene.
Ranije sam vozila Suzuki Alto (ista stvar kao Maruti, ali 3v) tada star 18 godina i sa njim imala "malo gurkanje" sa cisternom E kategorije, koja je u prestrojavanju krenula pravo u moja vrata. Meni nista, staklo puklo, vrata se gadno deformisala, ali lim nije pukao. Par nedelja kasnije, ista situacija, ali mali dostavni kamion i Jugo star 1 god. Na jugu pukao lim na vratima i tesko povredio vozaca
Znam, ne valja porediti Japanca i Juga, ali ipak sam ja ostala u komadu zahvaljujuci "zilavom" a ne debelom limu.
Drugo, moj gazda vozi slavnog Golfa II koji je svakog leta kod limara (a ne udara ga nesto) i stalno nalazi nove i nove "izvore" korozije. A da ne pricam o cinjenici da mu treba zalepiti gas do pola da bi krenuo, dobro planirati kocenja, za okretanje odvojiti medjunarodni aerodrom...
Otac moje kume vozi Kadeta s kraja osamdesetih i, bez obzira na sva krpljenja, ja se uvek plasim da cu proleteti kroz pod. To cudo, cak i posle ciscenja karburatora, stelovanja i sredjivanja sasvim zagrejan trese i drnda k'o da ja mojoj Hondi spustim saug na hladno.
Ja sam letos odradila ceo patos (sa rubovima, sajtnama, podsajtnama, ...) na mom Civicu 3gen, uradjen katran i meni super. Ima jos nesto korozije tu i tamo, ali ne utice na bezbednost vozila. I to ce doci na red na leto.
Ipak, da bi Honda bila ljuta guja kakva jeste, ne moze da joj se okaci lim kao na Volvou
Ranije sam vozila Suzuki Alto (ista stvar kao Maruti, ali 3v) tada star 18 godina i sa njim imala "malo gurkanje" sa cisternom E kategorije, koja je u prestrojavanju krenula pravo u moja vrata. Meni nista, staklo puklo, vrata se gadno deformisala, ali lim nije pukao. Par nedelja kasnije, ista situacija, ali mali dostavni kamion i Jugo star 1 god. Na jugu pukao lim na vratima i tesko povredio vozaca

Znam, ne valja porediti Japanca i Juga, ali ipak sam ja ostala u komadu zahvaljujuci "zilavom" a ne debelom limu.
Drugo, moj gazda vozi slavnog Golfa II koji je svakog leta kod limara (a ne udara ga nesto) i stalno nalazi nove i nove "izvore" korozije. A da ne pricam o cinjenici da mu treba zalepiti gas do pola da bi krenuo, dobro planirati kocenja, za okretanje odvojiti medjunarodni aerodrom...
Otac moje kume vozi Kadeta s kraja osamdesetih i, bez obzira na sva krpljenja, ja se uvek plasim da cu proleteti kroz pod. To cudo, cak i posle ciscenja karburatora, stelovanja i sredjivanja sasvim zagrejan trese i drnda k'o da ja mojoj Hondi spustim saug na hladno.
Ja sam letos odradila ceo patos (sa rubovima, sajtnama, podsajtnama, ...) na mom Civicu 3gen, uradjen katran i meni super. Ima jos nesto korozije tu i tamo, ali ne utice na bezbednost vozila. I to ce doci na red na leto.
Ipak, da bi Honda bila ljuta guja kakva jeste, ne moze da joj se okaci lim kao na Volvou

Comment