Da li je tanak lim vazan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LoveCivic
    CBC Početnik
    • 16.12.2007
    • 9
    • Beograd

    Da li je tanak lim vazan?

    Vidim da se dosta prica o debljini lima, pa evo i par iskustava od mene.

    Ranije sam vozila Suzuki Alto (ista stvar kao Maruti, ali 3v) tada star 18 godina i sa njim imala "malo gurkanje" sa cisternom E kategorije, koja je u prestrojavanju krenula pravo u moja vrata. Meni nista, staklo puklo, vrata se gadno deformisala, ali lim nije pukao. Par nedelja kasnije, ista situacija, ali mali dostavni kamion i Jugo star 1 god. Na jugu pukao lim na vratima i tesko povredio vozaca
    Znam, ne valja porediti Japanca i Juga, ali ipak sam ja ostala u komadu zahvaljujuci "zilavom" a ne debelom limu.

    Drugo, moj gazda vozi slavnog Golfa II koji je svakog leta kod limara (a ne udara ga nesto) i stalno nalazi nove i nove "izvore" korozije. A da ne pricam o cinjenici da mu treba zalepiti gas do pola da bi krenuo, dobro planirati kocenja, za okretanje odvojiti medjunarodni aerodrom...

    Otac moje kume vozi Kadeta s kraja osamdesetih i, bez obzira na sva krpljenja, ja se uvek plasim da cu proleteti kroz pod. To cudo, cak i posle ciscenja karburatora, stelovanja i sredjivanja sasvim zagrejan trese i drnda k'o da ja mojoj Hondi spustim saug na hladno.

    Ja sam letos odradila ceo patos (sa rubovima, sajtnama, podsajtnama, ...) na mom Civicu 3gen, uradjen katran i meni super. Ima jos nesto korozije tu i tamo, ali ne utice na bezbednost vozila. I to ce doci na red na leto.

    Ipak, da bi Honda bila ljuta guja kakva jeste, ne moze da joj se okaci lim kao na Volvou
  • Williams
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2006
    • 556
    • Beograd- Cerak

    #2
    Tanji lim je bolji zbog apsorbovanja udarca prilikom sudara. Bilo je dosta price na tu temu a evo i par linkova sa crash testova:



    Korozija nema neke narocite veze sa debljinom, vec sa zastitom lima i sastavom samog lima.
    Poredjenje sudara nije bas merodavno, jer uvek postoje razlicite okolnosti i razliciti ugao gde je bio udarac. Bio sam sa drugarom u jugu kad nas je od pozadi udario A6 i bukvalno ceo prednji kraj mu se raspao, dok je na jugu bila mala ogrebotina na braniku koja se ne vidi...

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Lim, pleh sta, koji kvalitet??

      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Sapcanin
        CBC Senator XXL
        • 13.12.2006
        • 317
        • BG
        • Peugeot

        #4
        evo jedan bocni, civic vs. 4x4
        Poljoprivredne masine

        Comment

        • NemaN
          CBC Senator XXL
          • 29.11.2004
          • 1560
          • munze

          #5
          to je side impact pri 100km/h tu nema pomoci ni ne znam sta da je ...

          inace ima ljdudi koji su to osetili na svojoj kozi odnosno u HR je lik sa 5 generacijom udario u banteru pri oko 80kmh u krivini i auto se raspao ali je kabina ostala relativno citava ....
          I'm not caucasian, I'm championship white

          Comment

          • Vuki
            CBC Veteran
            • 11.02.2007
            • 113
            • H.Novi, CG

            #6
            kao sto znate ja sam sa jajetom udario direktno u stub pa recimo ako sam isao 80-90kmh da sam do samog udarca usporio do nekig 60-70kmh (sto ne mogu sa sigurnoscu da tvrdim) i rezultat je bio ovo


            kabina nista. i hvala Bogu sto me taj dan spasio!
            Hvala NSX što nemaš tri tone, hvala što te nema David Beckham, hvala što nemaš glupavi "F1" menjac iza volana, hvala što nemaš elektroniku koja kvari zabavu jer ti ona i ne treba, hvala ti što imamo o cemu da sanjamo i cemu da se nadamo.

            Comment

            • PINHEAD
              CBC Senator XXL
              • 30.03.2005
              • 373
              • BG, Vidikovac

              #7
              Mislim da jajca, isto kao i vci do 99 godine nisu imali sinu iza branika ( i napred i pozadi )jel da? Ovo zaista mnogo znaci, sto se iz prilozenog vidi. Prakticno, osim veznog lima ne postoji nikakva zastita od udarca....
              EI9, EJ9, EK9......

              Comment

              • sri98
                Admin od Trpeze
                • 24.10.2004
                • 7262
                • Republic of Konjarnik
                • Toyota Corolla E 210

                #8
                Sto se vidi iz prilozenog

                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                Comment

                • Propeler
                  CBC Veteran
                  • 20.12.2007
                  • 125
                  • Subotica

                  #9
                  DA! I zbog toga što nema šipku iza branika mene udarac u drugo vozilo pri 20km/h košta i branika i hladnjaka i haube! Eno pogledajte Vukijevu haubu, kao da je od papira a ne od lima. I što je najzanimljivije hauba se zgužva kao papir ali farba u opše ne popuca. Ali sa druge strane, auto je neverovatno lagan.
                  Nemam potpis!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Propeler
                    DA! I zbog toga što nema šipku iza branika mene udarac u drugo vozilo pri 20km/h košta i branika i hladnjaka i haube! Eno pogledajte Vukijevu haubu, kao da je od papira a ne od lima. I što je najzanimljivije hauba se zgužva kao papir ali farba u opše ne popuca. Ali sa druge strane, auto je neverovatno lagan.
                    Ne moze i jare i pare, zato Civic ide veoma brzo i fino, cak i sa 100 ks, a VTEC moze da se meri sa novim budzama od 200-250 ks...

                    Ja sam gledao sa druge strane semafora GTI Golf V protiv CIVIC jaje VTI, i za malo ga je Golf dobio, a on je jaci za 30 ks, i ima turbo...

                    Stavio branik?

                    SRi98:nema sinu, ali ima kosku, ti je prebaci napred, pa povezi...

                    Comment

                    • sri98
                      Admin od Trpeze
                      • 24.10.2004
                      • 7262
                      • Republic of Konjarnik
                      • Toyota Corolla E 210

                      #11
                      Ma bolje je da uzmem kosku od timotija i da je turim pod branik
                      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sri98
                        Ma bolje je da uzmem kosku od timotija i da je turim pod branik
                        Napravi ti bul bar, kao na dzipovima, pa ces biti najbrzi SUV na putu..

                        Comment

                        • sri98
                          Admin od Trpeze
                          • 24.10.2004
                          • 7262
                          • Republic of Konjarnik
                          • Toyota Corolla E 210

                          #13
                          Jes', pa da licim na Hyundai.
                          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                          Comment

                          • PINHEAD
                            CBC Senator XXL
                            • 30.03.2005
                            • 373
                            • BG, Vidikovac

                            #14
                            Ja ne vidim u cemu je problem da se to naknadno stavi, te dve shine....a zaista mnogo znachi.
                            EI9, EJ9, EK9......

                            Comment

                            • NemaN
                              CBC Senator XXL
                              • 29.11.2004
                              • 1560
                              • munze

                              #15
                              to bi vec moralo da se razmisli kako i sta jer su noviji automobili napravljeni da se saviju, osnosno pucaju bas na tom delu i na delu gde su krila kako bi smanjili pritisak na kabinu....

                              mozda bi i moglo da se stavi ali po meni moze da se desi da se pri sudaru sasija uvije ako je precise cvrsto ili ako je previse mekano da udje u motorni prostor i osteti sve zivo....
                              I'm not caucasian, I'm championship white

                              Comment

                              Working...
                              X