mazda 323f 1.6 2001 god

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kizaza
    CBC Početnik
    • 07.01.2008
    • 1
    • zajecar

    mazda 323f 1.6 2001 god

    planiram da kupim mazdu 323f 1.6 2001 god.98 konja.da li neko moze da mi kaze nesto o ovom modelu. pouzdanost, potrosnja,koliko se cesto kvari elektronika(ako se uopste kvari)itd bilo sta?
  • Vocko
    CBC Senator XXL
    • 25.04.2005
    • 4556
    • nBGd

    #2
    U zavisnosti odakle je treba obratiti paznju na rdju oko zadnjih rubova, posto je Mazda izdala zvanicno obavestenje servisima da ih repariraju u okviru garancije.
    Takodje su "boljke" sponice, ali one nisu neka krupnija stavka (2000din/kom), kao i amortizeri, pogotovo zadnji kod F modela.

    Sto se tice elektronike, kvarova uglavnom nema, al' opet, sve zavisi od nacina odrzavanja prethodnog vlasnika.

    Motori su pouzdani i dugovecni, original Mazdini, cak i dizel. Taj od ~100ks ima dovoljno snage, uzimajuci u obzir tezinu karoserija, nije za trkanje, ali je za svakodnevnu upotrebu dobar.

    Evo ti jedan odlican link za tu generaciju Mazdi, prakitcno sve sto ikada mozes pozeleti za istu - www.protege323.com


    Nadam se da ce se par kolega sa istom javiti sa svojim utiscima.

    Comment

    • bakara
      CBC Senator XXL
      • 29.01.2005
      • 977
      • nBGd

      #3
      Evo ja upravo imam mazdu 323 tog godista...i mogao bih napraviti rezime onoga sta je dobro a sta nije na ovoj mazdi.

      -elektronika je odlicna ne bi trebalo biti nikakvih problema
      -auto je cvrst, prostran, udoban i stabilan
      -svi motori su izuzetno pouzdani

      Ono sto mi smeta je (konkretno za to godiste) je los kvalitet boje i losa antikorozivna zastita (karoserija nije pocinkovana) sto ce svakome koji je pre mazde vozio bilo koji evropski auto biti nezamislivo u 21 veku

      Lm, to ne znaci da se boja ljusti ili da je ce auto da istruli za par godina, kvalitet lima je odlican, ali tackice na rubovima ili na vratima gepeka u opste nije tesko pronaci...
      pozdrav

      Comment

      • RedboX
        CBC Senator XXL
        • 28.11.2006
        • 1537
        • Novi Beograd

        #4
        Ajde da se dodam i ja
        moja je BJ 2001 323 (nije f) 1324ccm 75+1KS

        Ista karoserija kao bakarina samo je moja benzinac, prstora na pretek mada to tebi ne znaci nista dok se na javi neko sa f varijantom ali je u principu unutra isto samo se razlikuje prostor gepeka ali ako ti ne treba za malu decu i kolica f je odlican izbor. I ja cu verovatno sledecu mazdu da uzimam skracenu jer mi vise nece trebati veliki gepek.

        Elektronika je super nikakav problem, tu i tamo zasija airbag suvozaca kad pretaram sa pomicanjem sedista (btw ova godista imaju airbag i sa strane), pali iz prve i po najvecem mrazu (-15 kod mene isprobano), klima radi fino, ozvucenje po principu kupi i ubodi sraf na sraf pasuje standardno. meni je crkla pumpa za vodu ali posle 151000 km a cena je oko 2800din takod a nije strasno. ostalo je potrosni materijal i stajling koliko sam ulozis u to .

        Ja sam sa mojom isao do grcke i nazad bez problema, bakara je imao probleme ali sa surakovim ili zetovim jugom .
        Imas nase putopise ovde na forumu pa procitaj.

        Sve u svemu komforan i udoban auto, komande sve pod rukom, ja sam prezadovoljan.

        Ako ti zena kaze da si odlepio jer gledas svoja kola kroz prozor i uzdises onda ti je jasno kakva je konekcija izmedju mene i moje 323 plavuse

        Mada najbolje bi bilo da je jave Nikola ili Sekula jer imaju 323f cisto radi opisa gepeka i komfora ostalo je sve isto.
        I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

        Comment

        • nikola52
          CBC Član
          • 10.08.2007
          • 47
          • Novi Beograd

          #5
          Dakle, ako je dizel motor u pitanju jedino sto se moraju stelovati ventili na svakih 30.000km (cena stelovanja oko 10 eura).
          Udobnost na visini, komade pri ruci, a i pri prstu, ozvucenje standardno.
          Slaba tacka su plasticni "tiplovi" koji drze prednji branik, a zakaceni su na donju stranu fara. Pri malom udaru branikom pucaju i onda se dobija za 2-3mm spusten branik.
          Sponice su slaba tacka kod svih Mazdi, ali su jeftine (2000 din) i menjaju se na oko 15.000-20.000 km. (ipak zavisi od kolicine rupa na putevima).
          Kod dizela je potrosnja oko 7 l u gradu, a 5,4 na putu (130-140 km/h).
          Farovi su dobri.
          Sve u svemu odlican auto za cenu po kojoj se kupuje. Realno vredi vise.

          Comment

          • bakara
            CBC Senator XXL
            • 29.01.2005
            • 977
            • nBGd

            #6
            @kizaza

            Stvarno ne rece kakva je u opste ponuda i cena?
            pozdrav

            Comment

            Working...
            X