prvo paljenje slabo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sergejus3
    CBC Član
    • 25.09.2007
    • 20
    • Brcko Distrikt BiH

    prvo paljenje slabo

    Imam problem sa prvim paljenjem odnosno svakim paljenjem kad auto duze stoji. Provjerio sam grijace i oni su u redu, spojio sam crijeva za dovod goriva direktno, bez filtera (jer sam sumnjao na onu drukalicu na filteru goriva), predihtovao sam pumpu ubrizgavanja i opet nista. U ostalim okolnostima pali normalno (na pola kljuca,sto se kaze) samo je prvo paljenje problem, moram dugo verglati!
    Ima li neko neku ideju?

    eh, da i jos jedno pitanje sta daje signal releju grijaca (ispravan je on-ukljucuje i iskljucuje, nego me zanima)?
    japanac je kralj
  • Vocko
    CBC Senator XXL
    • 25.04.2005
    • 4556
    • nBGd

    #2
    Akumulator ?
    U ovom trenutku mi nista drugo ne pada napamet

    Comment

    • Eon
      Moderator
      • 10.03.2005
      • 4225
      • Beograd-NBG-44
      • Superb 2.0 4x4 DSG

      #3
      Ako ti slabije vrti anlaser to je accu.
      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

      Comment

      • sergejus3
        CBC Član
        • 25.09.2007
        • 20
        • Brcko Distrikt BiH

        #4
        Ne, nije u pitanju akumulator (imam ih 2), jer drze dovoljno dugo da upalim auto kad moram verglati po 2-3 minuta, a nije ni anlaser jer vrti dobro i kasnije (nakon tog prvog paljenja) vise nemam uopste problema (vec sam rekao pali na pola kljuca!).
        A kad smo vec tu, da nema neko slucajno el. sheme za ovaj model mazde (2.0D 1989.g)? Ili jos bolje da li je ko nabavio onaj service manual, kao onaj sto se vrtio ovdje na sajtu ali je bio na ruskom i za ranije modele?
        Ja sam nabavio i Autodatu i Mazda EPC2, ali nista mi ne pomazu! Postavio bih i linkove ovdje ali ocigledno postoji neka bezrazlozna zabrana za to.
        japanac je kralj

        Comment

        • Vocko
          CBC Senator XXL
          • 25.04.2005
          • 4556
          • nBGd

          #5
          Ne propagiramo nelegalan softver
          Cimaj Gatti.Gattoza ili JNC na PP, mozda ima neko od njih dvojice.

          Inace imamo isti problem sa firminom skoda felacio 1.3 karb, a kada je oteramo u ovlasceni servis kazu da je sve ok. Doduse ova zna ponekad i accu da po****...

          Comment

          • Gatti.Gatozza
            CBC Senator XXL
            • 26.09.2006
            • 411
            • Zemun
            • Lybra 1.9 / XJ600S

            #6
            hehehe, Gatti.Gatozza = nelegalan softver
            MAZDA

            Comment

            • JNC
              CBC Senator XXL
              • 19.12.2006
              • 1332
              • Beograd

              #7
              Morao sam da izmenim ceo post to je 626 dizel, nisi napisao a ja sve vreme mislim 323, pa ko ****** gledam sta ima i onda provalim da je 2.0D, a 323 nema taj motor.

              Inace nemam za nju ni wiring diagram, ni nista posebno, imam za 323 svasta, ali za tvoju nista

              Comment

              • Gatti.Gatozza
                CBC Senator XXL
                • 26.09.2006
                • 411
                • Zemun
                • Lybra 1.9 / XJ600S

                #8
                Bacio sam ovo na rapidshare, ako ti treba. 662 strane, 31Mb. Mislim da slanjem ovoga ne narušavam ničija autorska prava.



                .
                MAZDA

                Comment

                • JNC
                  CBC Senator XXL
                  • 19.12.2006
                  • 1332
                  • Beograd

                  #9
                  To Gatti piratu stari, vec sam skinuo .

                  Comment

                  • Goranp
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2006
                    • 436
                    • Banja Luka

                    #10
                    Malo off-ujem
                    ali već kada se dijeli
                    meni bi trebao samo jedan jedini maleni link na auto da.....tu
                    na pp naravno
                    Banjaluka Blog
                    http://gradbanjaluka.blogspot.com
                    Tattoo Picture
                    http://tattooaco.blogspot.com

                    Comment

                    • PedjaBGD
                      CBC Početnik
                      • 11.01.2008
                      • 5
                      • Novi Beograd

                      #11
                      Re: prvo paljenje slabo

                      Originally posted by sergejus3
                      Imam problem sa prvim paljenjem odnosno svakim paljenjem kad auto duze stoji. Provjerio sam grijace i oni su u redu, spojio sam crijeva za dovod goriva direktno, bez filtera (jer sam sumnjao na onu drukalicu na filteru goriva), predihtovao sam pumpu ubrizgavanja i opet nista. U ostalim okolnostima pali normalno (na pola kljuca,sto se kaze) samo je prvo paljenje problem, moram dugo verglati!
                      Ima li neko neku ideju?

                      eh, da i jos jedno pitanje sta daje signal releju grijaca (ispravan je on-ukljucuje i iskljucuje, nego me zanima)?
                      Ja sam isti problem resio kupovinom druge pumpe za gorivo,prva je bila slaba i nije stvarala odgovrajuci pritisak,pa sam morao vise puta verglati dok ne upali naravno kada je hladan.Sada pali na pola kljuca i na -20c.

                      Comment

                      • milannik
                        CBC Senator XXL
                        • 23.12.2004
                        • 1455
                        • Niš

                        #12

                        Evo ti servis manuel, ali na ruskom.
                        Sto se problema tice, mozda je relej paljenja.

                        Comment

                        • duma
                          CBC Član
                          • 10.01.2008
                          • 16
                          • sm

                          #13
                          Re: prvo paljenje slabo

                          Originally posted by sergejus3
                          Imam problem sa prvim paljenjem odnosno svakim paljenjem kad auto duze stoji. Provjerio sam grijace i oni su u redu, spojio sam crijeva za dovod goriva direktno, bez filtera (jer sam sumnjao na onu drukalicu na filteru goriva), predihtovao sam pumpu ubrizgavanja i opet nista. U ostalim okolnostima pali normalno (na pola kljuca,sto se kaze) samo je prvo paljenje problem, moram dugo verglati!
                          Ima li neko neku ideju?

                          eh, da i jos jedno pitanje sta daje signal releju grijaca (ispravan je on-ukljucuje i iskljucuje, nego me zanima)?
                          Imam isti problem kao ti,takodje 2 accu,lepo pali kad je zagrejana,a kad je hladna kako kad...jutros sam ispraznio 2 puta po oba accu i nisam ni upalio,ali zato baca dim kao luda...Kod mene nema saug-a pa mislim da je automatski(nisam ni to siguran,ali logicno je),i primetio sam da malo flisuje nafta kod samih polugica gasa...moracu kod majstora-nema mi druge...Inace,naprimao sam se raznih saveta oko paljenja:jedan kaze -bez gasa,drugi-nadrukaj malo,treci-kad vidis da ce uhvatiti daj gas...ali ja jos pravo resenje nisam nasao...
                          neka prica ko sta hoce,meni se japanke svidjaju...zato i vozim samo japanca...

                          Comment

                          • Eon
                            Moderator
                            • 10.03.2005
                            • 4225
                            • Beograd-NBG-44
                            • Superb 2.0 4x4 DSG

                            #14
                            Prvo proveriti grejace, pa pumpu, a u medjuvremenu i kompresiju... normalno da se podrazumeva da accu i anlaser f-onise bez problema!!!!
                            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                            Comment

                            • sergejus3
                              CBC Član
                              • 25.09.2007
                              • 20
                              • Brcko Distrikt BiH

                              #15
                              i rjesenje je .... V E N T I L I ! !
                              Posto vise nisam znao sta cu, odem do jednog majstora i popricam i on kaze ajd da vidim kakvi su ventili, da ih probam nastelovati, pa dodji sutra po auto... i tako i bi - sad pali ko luda!
                              Neko jutro na -5 celzijusa posle 5 sekundi grijaca se samo blago nakaslja i upali!
                              Eto rjesenja, sad da znaju svi koji imaju ovaj ili slican problem (a nemaju hidropodizace, kao sto sam ja mislio da su na ovoj mazdi )
                              japanac je kralj

                              Comment

                              Working...
                              X