Potrebna pomoc oko kvacila. Strasno nervira!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    Potrebna pomoc oko kvacila. Strasno nervira!

    Pozdrav!
    Imam problem sa kvacilom. Nece dovoljno da odvaja pa imam problem sa ubacivanjem u brzinu pogotovu je to odrazeno u prvoj i u rikverc, Situacija se malo poboljsa kada se zagreje auto i samim tim i kvacilo ali i dalje je vrlo tesko i naporno ubaciti u prvu brzinu. Kada ubacim u prvu brzinu i drzim nogu na kvacilu osecaju se podrhtavanja, kao kad ocete da krenete bez gasa. Naime da mogu jos 1-2cm da stisnem pedalu sve bi bilo ok.
    Evo kako sve to izgleda:






    Na sledecoj slici je cilindar kvacila kod pedale i on mi je procurio, pa ga ja nisam zamenio komplet vec samo onaj mali klipcic sa gumicama sto se u njemu nalazi.
    Mislio sam da ce ponovo procureti i da nece drzati pritisak ali eto mesecima radi, doduse osim ovog iritirajuceg problema.







    Mene sad interesuje ima li kakvo pametno resenje problema??? Kako podici papucicu kvacila ili kako dobiti taj jos koji centimetar koji je ocito neophodan. Uopste sta sve moze da utice da imam ovakav problem?
    Moze li potrosena lamela da utice na to? Moze li korpa da se potrosi?

    Help! Nervira me..
    Lancia Kappa 2.0 20v
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    1. Nedovoljno ozraceno kvacilo - primarno problem sa glavnim cilidfrom
    2. Neko gumeno srevo je eroziralo iznutra pa otpustilo komadice gumice nabijajuci ih do slave cilindra
    3. Iskocila opruga iz lamele i zalegla u korpu pa neda da se stisne do kraja

    4. Nema dalje, jedno od ovo 3 , kreni redom od 1 na dalje.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #3
      Samo malo pitanjce. Koji je glavni cilindar a koji slave?
      Posto ih ima 2, jedan je na menjacu a drugi je na pedali. Neki ih zovu donji i gornji. Na koji mislis kad kazes glavni? Za slave cu onda sam zakljuciti...
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Master=glavni=gornji=torpedni zid.
        Slave=pomocni=donji=menjach
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        Working...
        X