E36 325i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zloca
    CBC Senator XXL
    • 21.12.2005
    • 510
    • Novi Sad
    • Astra bertone turbo

    E36 325i

    Svasta je kod mene u igri, pa pored ostalog imam neku semu za e36 325i. Treba mi sto vise podataka, u pitanju je `93. god., sta im je najcesce mana, registracija znam da je oko nekih 41-42000 din u KG-u, interesuje me potrosnja na otvorenom (normalna, pa i uzdrzanija voznja), koliko je skupo odrzavanje u smislu posto je lamela, plocice, i druge potrosne stvari, koliki je problem naci polovne delove za njega, znate vec. Znam vlasnika auta i znam da ga je polako vozio, a znam i majstora koji ga je odrzavao i znam da nije neki majstor. Elem, auto ima "problemcic" jer trosi 20-tak litara, majstor kaze da je crkao protokomer. Malo sam se raspitivao i cuo sam da su mu: "vadili neke sonde da bi smanjili potrosnju". Cenim da je lambda sonda u pitanju, kako je kod njega pre katalizatora, posle..? Koliko kosta nova lambda, protokomer, a polovna ? Znam da se ne moze postaviti dijagnoza na nevidjeno, ali pada li nekom napamet sta moze biti uzrok povecane potrosnje?
    MESTO ZA VASU REKLAMU!

    Za samo 1000 din mesecno! :-)
  • Hermes
    CBC Senator XXL
    • 14.02.2006
    • 1306
    • https://t.me/pump_upp
    • bemve

    #2
    Uzrok velike potrosnje moze da bude npr. nedostatk lambda sonde....ako je uopste izvadjena
    Ukratko,ti motori su zlatni sto se tice dugovecnosti, mana im je samo skupa registracija , ali ga doooobro proveri pre kupovine, jer cim je nesto nestrucno prckano oko motora, moze da bude mnogo skupo dovodjenje u ispravno stanje.

    I da, taj motor i nece nikad da trosi malo, nece bas 20, ali oko 15 sigurno
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • Dren
      CBC Senator XXL
      • 24.08.2005
      • 1068
      • Sarajevo

      #3
      Dobro provjeri sta je "prckano" oko njega...

      Sto se potrosnje tice, grada hoce uzeti i 15 litara, ali kada se stisne malo vise, normalne voznje, zeleni val i folovi, moze sici na 12, ispod tesko... Otvorene ceste, 8-9 litara... Mala odstupanja su moguca jer je kod mene bio u 525i, pa na razliku u karoseriji, ali je to par "deca"... Morao bi biti 24v tog godista, sa plasticnom usisnom, i 141 kW (191 KS)....

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        #4
        Ne bi trebalo da je tolika registracija. Mozda 31-32k din a ne 41...
        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • Transporter
          CBC Senator XXL
          • 12.03.2006
          • 568
          • Avala BGD

          #5
          Registracija je 32.500 auto ne bi smeo normalne gradske voznje da predje 14-15l na otvorenom je meni isao ispod 9l dok je na cepanje po gradu i onako na sitno gutao ~17-18l s'obizorm da ima chip to i nije nesto strasno kakvo nam je gorivo ! Meni je isto otkacena sonda na sredini auspuha zasto nemam pojma tako sam ga kupio i nikad nisam pokusao da je zakacim fali mi parce kabla a i iskreno mrzi me

          Comment

          • Zloca
            CBC Senator XXL
            • 21.12.2005
            • 510
            • Novi Sad
            • Astra bertone turbo

            #6
            He, he, u Kg-u je samo ekoloska taksa za automobile preko 2300 kubika 10000 din. Proverio sam letos kad sam pitao za e30 325i. Otuda tolika razlika. Od 1800-2300 kubika cini mi se da je 6000 din, a do 1800 kubika 2-3000 din. Ispod nisam pitao.
            Voznja bi bila 90% na otvorenom putu, tako da me potrosnja po gradu i pod punim gasom ne interesuje mnogo. Ako stvarno moze oko 9 litara to je super. Ako je plasticna grana onda je problem za plin, a? Posto bi plin morao jer dnevno prelazim 100-ak km, tako da je usteda znacajna. Zna li neko neke cene odrzavanja?
            I jos jedno pitanje, onako laicki: primera radi, velika mu je potrosnja zbog neispravne lambda sonde, ona ne bi imala uticaja na plin, pa bi na plin imao normalnu potrosnju? Moze se zakljuciti da ne bih da uletim u startu u silne popravke, a posto mi je auto neophodan svaki dan, cilj mi je da on radi, a jedno po jedno cu vremenom da menjam, dotezem i zatezem.
            MESTO ZA VASU REKLAMU!

            Za samo 1000 din mesecno! :-)

            Comment

            • Dren
              CBC Senator XXL
              • 24.08.2005
              • 1068
              • Sarajevo

              #7
              Cuj, s tolikom kilometrazom ti ni sekvencijalni plin nije bas veliki problem, doduse skuplji je zbog 6 cilindara, ali...

              Ako ti je potrosnja tolika zbog lambde, bice i na plinu ogromna, jer koliko ja znam, kada se stavlja sekvencijala (za taj motor jedino pravo rjesenje, posebno, ako hoces da ga vozis svaki dan kao sto kazes...) onda se parametri rada motora kopiraju sa benzinskog ECU-a, a ako on ne radi kako treba zbog lambde, nece raditi ni plinski...

              Cijene odrzavanja mi nisu poznate, nije mi se nista kvarilo (525i, doduse...) Salu na stranu, lonac je trebao biti mijenjan jos malo, ali ga prodah, ukradeni farovi, pa sam to trazio po otpadima... Ostalo je bilo OK, tu i tamo ode neka od kugli, 2 komada u 3 godine, oba puta vanjska... Ostalo su bili ulje, filteri i gorivo...

              Prodao sam ga zato sto je vise stajao nego se vozio...

              Comment

              • Srdjan
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 2416
                • Bajina Basta/Beograd

                #8
                Da ugradis neku vrljavu varijantu za plin koja nije sekvent, ima sve sanse da trosi normalno. Ali to ti ne bih preporucio zbog detonacija, koje ako se dese mogu veliku stetu da nanesu i da ostanes na putu. Ako ide sekvent mora sve da bude ispravno da bi i potrosnja bila ok.
                Lancia Kappa 2.0 20v

                Comment

                • Zloca
                  CBC Senator XXL
                  • 21.12.2005
                  • 510
                  • Novi Sad
                  • Astra bertone turbo

                  #9
                  Da li gresim ili bi sekvent za plasticnu granu i 6 cilindara kostao preko 1000eur?
                  Kakav je za odrzavanje? Da li su cene priblizno kao za moj renault (npr. pumpa za gorivo 75eur, lamela i korpa 100eur, plocice 25eur, filteri po 10eur...)?
                  MESTO ZA VASU REKLAMU!

                  Za samo 1000 din mesecno! :-)

                  Comment

                  • shone190
                    CBC Senator XXL
                    • 10.12.2004
                    • 1877
                    • Beograd
                    • Dodge Charger 8.1l

                    #10
                    Originally posted by Zloca
                    He, he, u Kg-u je samo ekoloska taksa za automobile preko 2300 kubika 10000 din.
                    Ko te to slagao toliko, molim te. Ekoloska taksa ti je plafon 700-800din. Proveri ti to ponovo

                    Comment

                    • Azrael
                      CBC Senator
                      • 29.06.2006
                      • 278
                      • Kragujevac

                      #11
                      Shone190, mozda je u Bg-u 700-800 dinara, ali u Kg-u je bas ovako kako je Zloca napisao (jebala ih ekoloska taksa), i to je uvedeno pre 2-3 godine!

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        #12
                        Svaka im cast. Tako i treba. Nisam znao za ovu lepu vest.
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • Dren
                          CBC Senator XXL
                          • 24.08.2005
                          • 1068
                          • Sarajevo

                          #13
                          A kad ugradi plin, jel' onda upada u jeftiniju ekolosku klasu ?

                          Salu na stranu, potrosni materijal ne bi trebao biti puno skuplji od dosadasnjeg, posto se vjerovatno radi o after-market dijelovima, filteri bi trebali biti kao i svi ostali, mozda kvacilo skuplje do 50%, ali koliko cesto ti tu odlazi kvacilo ? Jednom ili nijednom ? Plocice isto ne bi trebale biti skuplje od 50-ak EUR...

                          Comment

                          • Misko M
                            CBC Senator XXL
                            • 17.03.2007
                            • 652
                            • BG Vozdovac

                            #14
                            ...delovi i odrzavanje jeftinije nego za tvog resoa !!!
                            ...ako ga uzmes sta god ti zatreba javi i bice pronadjeno, potrosnja moze i ispog 8 na otvorenom !!!
                            ...a moze i preko 20 !

                            ..obrati paznju na sam motor, glava, sistem za hladjenje, sve ostalo je ok sto se cene tice, sta ti kazem kad je ceo manjac 70eu !

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              #15
                              Originally posted by Dren
                              A kad ugradi plin, jel' onda upada u jeftiniju ekolosku klasu ?
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              Working...
                              X