Na mom Fiatu bravo 1.2 lampica za pumpu se gasi tek na 7-10 sekundi posle davanja kontakta.To je poprilicno vremena.Pumpa nema neki ruzan zvuk ali joj treba vremena.Takodje kad promenim stepen prenosa i otpustim kvacilo bez diranj gasa auto pomalopocne da trza.Zanima me pre no sto se bacim na zamenu filtera,gde se moze ocistiti sistem.Da li je neko pokusavao sa klinerima koji se dodaju u gorivo i kojim
Klistiranje sistema za gorivo
Collapse
X
-
Prvo menjaj filter za gorivo, onda trazi sito na pumpi, a ako ne pomogne, onda se menja i pumpa...
E sada, to su pretpostavke, a tebi treba dijagnostika!Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
-
-
Klistiranje sistema za gorivo
U pravu si za filtere.Samo kontam ako pokremen djubre u sistemu sa novim filterima,dzaba sam krecio.Stari karburatorski motori su imali pozitivne rezultate na LiquiMoly ili STP klinere,priznajem,nisam siguran da li injektor aditivi rade posao na novijim motorima.Malo mi je gnjavaza da cupkam kod majstora da bi ga prikljucio na crevce i ocistio sistem.To je verovatno najbolja opcija,al mi muka kad pokusavaju da ti usput uguraju jos gomilu drugih nepotrebnih radnji koje mogu da odradim i sam.Originally posted by EonPrvo menjaj filter za gorivo, onda trazi sito na pumpi, a ako ne pomogne, onda se menja i pumpa...
E sada, to su pretpostavke, a tebi treba dijagnostika!I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Klistiranje sistema za gorivo
Ima li pozitivnih rezultata?Po nekoj logici prvo bi trebalo obaviti tretman pa izmeniti filtere...Kakva su vasa iskustva?Ima li bitne razlike izmedju sipanja klinera i prikljucivanja na aparat za ciscenje kod majstora?Originally posted by predrag&mareaJa sam svojevremeno koristio neki belgijski cleaner.Nista specijalno.
Koji god da uzmes a da je made in EU,neces pogresiti.I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Re: Klistiranje sistema za gorivo
Pazi,na tom situ se obicno nakupi nekog djubra.Najbolje da izvadis komplet pumpu,ocistis sito i vratis nazad.Inace,lako se vadi,dva creva,dva konektora,ponegde i trece crevo,...,veliki prsten za zatezanje i to je to.Slobodno kreni u akciju,nemozes nista zeznuti,sem ako necesOriginally posted by bokijaJel neko od vas cistio filter na pumpi goriva?Koliko mu je tesko prici,jel izmenjiv ili u obliku sita koje se cisti?
Comment
-
-
Re: Klistiranje sistema za gorivo
Ufff,malo sam frustriran,ovim autom.Nista se ne steluje,sve je zatvoreno i zakukuljeno.Jbt di je moj lepi Kec?Stanes iza coska i uradis generalku.Crkne deo,malo ga izbambusas o on opet drzi vodu...Ovde sve sami senzori i davaci,samo da ga gledas.Cim ne ispostujes i najmanju glupost eto nepravilnosti i problema.Nije mi tesko da se zaprljam nego stalno drhtim da ne slomim neku zabicu ili slicno,pa da posle ne mogu da vratim.Trenutno je sve Tip-Top na mestu i bilo bi truba da pocnem da ga skrnavim po srpski.Sve odlazem,cekam lepse vreme,a ono za inat nikako da dodje.Originally posted by predrag&mareaPazi,na tom situ se obicno nakupi nekog djubra.Najbolje da izvadis komplet pumpu,ocistis sito i vratis nazad.Inace,lako se vadi,dva creva,dva konektora,ponegde i trece crevo,...,veliki prsten za zatezanje i to je to.Slobodno kreni u akciju,nemozes nista zeznuti,sem ako necesOriginally posted by bokijaJel neko od vas cistio filter na pumpi goriva?Koliko mu je tesko prici,jel izmenjiv ili u obliku sita koje se cisti?
I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Inace Predrage,u pravu si za pumpu.Poklopac je ko sa plasticnog bureta za kupus,samo nekako je pomereno u levo u odnosu na rupu.Jel to tako treba ili se meni pomerio ceo tank?Uplasilo me da necu moci da izvucen pumpu napolje pa nisam jos skidao,a i prilicno je stegnuto trebace mi neki trik alat da ga otpustim,sve je bre plastika,ako mi bude na kraju trazio neku selnu ili gumicu ima da ga zapalim.Najvise mrzim kad zezaju na kraju neke sitne stvari.I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
to je u potpunosti normalno, što ti je pumpa malo pomjerena ulijevo...trebaće ti neki specijalni alat da odvrneš pumpu, možeš nešto iskombinovati, al ne brini se, skida se sigurno...kod 1,2 je unutra filter, po meni jako glupo rješenje...
Comment
-
-
Specialni alat?Hmmmmm,mislis na macole,stemajze,cuskije i ostali fini alat iz srpske radinostiOriginally posted by johntrato je u potpunosti normalno, što ti je pumpa malo pomjerena ulijevo...trebaće ti neki specijalni alat da odvrneš pumpu, možeš nešto iskombinovati, al ne brini se, skida se sigurno...kod 1,2 je unutra filter, po meni jako glupo rješenje...
Sipao sam mu neki injektor kliner,sad bi trebalo izvaditi djubre iz pumpe,,,i ne znam da li onda ponovo sipati kliner,verovatno ne.Ne rece niko koju sortu buckurisa sipa za ciscenje injektora i sistema?
I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Vazi.Mislim da bi ona rucna stolarska stega odradila poso.Priznajem ona silna plastika me uplasila,ako pukne nesto mogu da se j...Originally posted by predrag&mareau bwe bokija.........aj napomeni me u subotu da ti bacim pogled na masinu i sve cu ti objasniti
I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Sto se tice cleanera,ja sam sipao pre 3 godine jedan,ne znam tacno koji,na omv pumpi kupljen i posle 1000 km je crkla potapajuca pumpa....Nisam pridavao neki znacaj tome.Mislio sam ,auto je star,tada mu je bila 10 godina,te 2005.Sama pumpa i rad u NINICU 150e....Od tada sve je ok....Hteo sam skoro ponovo da procistim sistem malo sa tim cleanerima i onda sam poceo da guglam....i posle par tema koje sam procitao i iskustava drugih sam odistao od toga jer sam 99% ubedjen da mi je taj Cleaner razjebao pumpu...Da ne objasnjavam,samo upotrebi google...Misalim da sam i na cannonu nasao temu....toliko o cleanerima...
Comment
-
Comment