Na mom Fiatu bravo 1.2 lampica za pumpu se gasi tek na 7-10 sekundi posle davanja kontakta.To je poprilicno vremena.Pumpa nema neki ruzan zvuk ali joj treba vremena.Takodje kad promenim stepen prenosa i otpustim kvacilo bez diranj gasa auto pomalopocne da trza.Zanima me pre no sto se bacim na zamenu filtera,gde se moze ocistiti sistem.Da li je neko pokusavao sa klinerima koji se dodaju u gorivo i kojim
Klistiranje sistema za gorivo
Collapse
X
-
Prvo menjaj filter za gorivo, onda trazi sito na pumpi, a ako ne pomogne, onda se menja i pumpa...
E sada, to su pretpostavke, a tebi treba dijagnostika!Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
-
-
Klistiranje sistema za gorivo
Originally posted by EonPrvo menjaj filter za gorivo, onda trazi sito na pumpi, a ako ne pomogne, onda se menja i pumpa...
E sada, to su pretpostavke, a tebi treba dijagnostika!I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Klistiranje sistema za gorivo
Originally posted by predrag&mareaJa sam svojevremeno koristio neki belgijski cleaner.Nista specijalno.
Koji god da uzmes a da je made in EU,neces pogresiti.I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Re: Klistiranje sistema za gorivo
Originally posted by bokijaJel neko od vas cistio filter na pumpi goriva?Koliko mu je tesko prici,jel izmenjiv ili u obliku sita koje se cisti?
Comment
-
-
Re: Klistiranje sistema za gorivo
Originally posted by predrag&mareaOriginally posted by bokijaJel neko od vas cistio filter na pumpi goriva?Koliko mu je tesko prici,jel izmenjiv ili u obliku sita koje se cisti?I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Inace Predrage,u pravu si za pumpu.Poklopac je ko sa plasticnog bureta za kupus,samo nekako je pomereno u levo u odnosu na rupu.Jel to tako treba ili se meni pomerio ceo tank?Uplasilo me da necu moci da izvucen pumpu napolje pa nisam jos skidao,a i prilicno je stegnuto trebace mi neki trik alat da ga otpustim,sve je bre plastika,ako mi bude na kraju trazio neku selnu ili gumicu ima da ga zapalim.Najvise mrzim kad zezaju na kraju neke sitne stvari.I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
to je u potpunosti normalno, što ti je pumpa malo pomjerena ulijevo...trebaće ti neki specijalni alat da odvrneš pumpu, možeš nešto iskombinovati, al ne brini se, skida se sigurno...kod 1,2 je unutra filter, po meni jako glupo rješenje...
Comment
-
-
Originally posted by johntrato je u potpunosti normalno, što ti je pumpa malo pomjerena ulijevo...trebaće ti neki specijalni alat da odvrneš pumpu, možeš nešto iskombinovati, al ne brini se, skida se sigurno...kod 1,2 je unutra filter, po meni jako glupo rješenje...Sipao sam mu neki injektor kliner,sad bi trebalo izvaditi djubre iz pumpe,,,i ne znam da li onda ponovo sipati kliner,verovatno ne.Ne rece niko koju sortu buckurisa sipa za ciscenje injektora i sistema?
I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Originally posted by predrag&mareau bwe bokija.........aj napomeni me u subotu da ti bacim pogled na masinu i sve cu ti objasnitiI'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Sto se tice cleanera,ja sam sipao pre 3 godine jedan,ne znam tacno koji,na omv pumpi kupljen i posle 1000 km je crkla potapajuca pumpa....Nisam pridavao neki znacaj tome.Mislio sam ,auto je star,tada mu je bila 10 godina,te 2005.Sama pumpa i rad u NINICU 150e....Od tada sve je ok....Hteo sam skoro ponovo da procistim sistem malo sa tim cleanerima i onda sam poceo da guglam....i posle par tema koje sam procitao i iskustava drugih sam odistao od toga jer sam 99% ubedjen da mi je taj Cleaner razjebao pumpu...Da ne objasnjavam,samo upotrebi google...Misalim da sam i na cannonu nasao temu....toliko o cleanerima...
Comment
-
Comment