Sa ovakvom šasijom, vešanjem, gumama, kočnicama, 4x4 i obzirom na to da je to i dalje "samo" petocilindraš sa veoma niskom kompresijom, pri niskim obratijma sigurno ga je 10x lakše voziti od tvog automobila.
Neko je tamo izginuo da svaki šraf napravi da bude što bolji i onda dođe neko i faktički kaže da se Skalu sa ovakvim \ / točkovima lakše voziti.
S1 je poslednje godine Grupe B (1986) imao zvanicno 650KS i gledao sam mnoge snimke sa relija, znaci ono je nenormalno kako je isao . Te godine su iz Audija izbacili na nekoliko test voznji i S1 sa nesto preko 1000KS i test vozaci su rekli da gotovo da ne moze da se vozi koliko je jak . Naravno to je po pesku, prasini i blatu, a ovo je nadam se moguce voziti po betonu
Prvo niko nije rekao da je lakse voziti skalu vec sam prokomentarisao da ne bih smeo voziti ovu spravu zbog viska adrenalina koja bi me 100% kostala zivota,a drugo niko nije pocenio njihov rada vec sam ostao bez texta koliko to mocno deluje.
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment