Volvo V70 i 850 karavan, razlike i identicnosti!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Arsa
    CBC Senator XXL
    • 25.09.2007
    • 345
    • Nis
    • MBw210, BMW e32

    Volvo V70 i 850 karavan, razlike i identicnosti!

    Interesuje me ako neko zna da mi kaze kakve su razlike izmedju volvoa V70 i volvoa 850 karavan osim krila, haube, maske, farova i enterijera?! sta je sa vratima, trapovima, menjacima i motorima? Unapred se izvinjavam ako sam promasio temu ili ako ovakav slican topic vec postoji!
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    ima 4 glavne serije V70 i 3 glavne serije modela 850. unutar svake serije razlicitih modela.

    samo sa FWD pogonom plus jos posebnih modela sa 4wd.

    pitanje je previse opste, ima oko 20tak karoserijskih modela pod tim oznakama.

    redefinisi pitanje.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Arsa
      CBC Senator XXL
      • 25.09.2007
      • 345
      • Nis
      • MBw210, BMW e32

      #3
      nije valjda da ih ima toliko? mene interesuje restilizovani model 850 karavana i V70 koji se proizvodio od 98, znaci prvi model V70 i poslednji model 850 karavan? jesam li dobro redefinisao?!

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        u toj kombinaciji godista, nema velikih razlika.
        uglavnom marketinska promena imena.
        96-98 , i 98-99 je prakticno ista stvar.

        tek od 2000-2003. je zapravo pravi novi V70, nova platforma slicna S80.
        pa 2003-2006 novi
        i 2006- do sada.
        svi se zovu V70.

        dakle, prevashodno kozmeticke razlike za navedeno sto te zanima.

        91-94 850 prve serije (ove modele lako prepoznas po tome sto imaju samo 4 navrtke na tockovima) , 94-95 druga serija, 96-98 treca serija.

        ovaj aktuelni V70 je Ford Mondeo sa drugom nalepnicom.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Volvo 850 serija 2 i serija 3, chuvaj se, paznja, kocioni sistem zna da otkaze da trazi abnormalnu silu za kocenje, osecaj je ne kao da je servo nestao vec se boris protiv pumpe ABSa a isti neradi u trenutcima kad mu dodje luda.

          Problem je poznat na zapadu, da li imas srece da je otklonjen na tvom primerku pitanje je sa velikom tezinom.

          U Svedskoj su radili sve do jednog auta, pa cak i pored toga se dan danas vlasnici istih osecaju nesigurno. Srecom, sve ih je manje i manje na putu.

          Juce je Volvo kaznjen od strane Francuske sa 200.000€ jer je zenska zgazila 3 skolske dece na skolskom pesackom prelazu 1999 godine postu su kocnice otupele.

          Dve devojcice su izdahnule na licu mesta.


          Juce objavljeno:
          http://www.independent.co.uk/news/europ ... 76765.html

          Savet je 70 serija.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            da, modeli i verzije FWD koncepcije kod vecih Volvoa (850/70)tokom 90tih imaju poznati problem sa ABS ECU jedinicom, konstrukciona greska kod Boscha.

            ista greska je i na VW Passatima (i nekim drugim nemackim modelima) tokom 90tih, koristi se isti ECU za ABS sistem kod vise proizvodjaca.

            na zapadu je to uglavnom sve promenjeno kroz recall akcije, a i ako nije prilicno lako se trajno popravlja sa jednom intervencijom na hardveru ECU.

            ceo postupak je opisan na netu sa sve slikama. u SAD naplacuju popravku oko 200 dolara.

            u krajnjem moze da se zameni sa ECU za ABS od Reno Lagune 1 (posto je to manje vise isti auto, ista "sasija" -iz doba dok su Volvo i Reno bili jedna firma).

            RWD modeli Volvoa nemaju nikakvih problema, koriste sistem ABSa americke filijale Boscha sa potpuno drugacijom koncepcijom ECU.

            po serijskom broju ABS jedinice kod Bosch predstavnika mozes saznati da li je iz fals serije ili je zamenjen drugim korigovanim Bosch modelom.

            ako je to jedini problem na autu, nemoj samo zbog toga da odustajes, rekoh lako se resava trajno jednokratnom popravkom.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Arsa
              CBC Senator XXL
              • 25.09.2007
              • 345
              • Nis
              • MBw210, BMW e32

              #7
              ma nema sanse da odustanem, meni su to jako lepi automobili ali i veoma korisni, ja prevozim kabastu robu u velikim kutijama pa mi je toliki karavan dovoljan za posao a manji karavani su mi mali i ne zavrsavaju mi posao! Imao sam 740 karavan i bio sa jako zadovoljan, posle njega sam imao 124-ku karavan ali je on dosta manji, sad hocu ponovo da kupim volvo pa otud moje interesovanje! Jos ako ima klimu i nije mnogo izrabljen onda sam resio problem na duze staze! v70 je lepsi ali i malo skuplji, razmislicu...

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Neporedi 740/940 sa 850/70 serijom.

                Iz gepeka SAAB 9000 CD modela (sedan) napunjen prtljazni prostor 855-ice plus pola zadnjeg sedista. Doziveo. 740/940-ki se to nebi desilo.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Arsa
                  CBC Senator XXL
                  • 25.09.2007
                  • 345
                  • Nis
                  • MBw210, BMW e32

                  #9
                  ako mislis na karavana 855 onda ne mogu da verujem?! znam da je manji od 740 karavana ali od saba 9000 cd sedana, nema sanse?!

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Pa nisi se ti cheso po glavi nego ja
                    Mozda malo nesrecan prtljag koji nije nikako odgovarao da se upase u 855-icu .
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Arsa
                      CBC Senator XXL
                      • 25.09.2007
                      • 345
                      • Nis
                      • MBw210, BMW e32

                      #11
                      sad sam proverio, 850 je kraci samo 4.5 inca od 740 sto moras priznati da nije mnogo! a visi je 1.3 inca

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Originally posted by BOOST
                        Mozda malo nesrecan prtljag koji nije nikako odgovarao da se upase u 855-icu .
                        ??????

                        btw: novi recal Volva danas V40 i V50 (2004-2006) , vezi samo za zemlje sa vlaznom klimom.

                        Izmena elektronske jedinice za upravljanje benzinskom pumpom.
                        Zaptivac los ulazi vlaga.
                        Za tople klime, produzena garancija.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Arsa
                          CBC Senator XXL
                          • 25.09.2007
                          • 345
                          • Nis
                          • MBw210, BMW e32

                          #13
                          ma meni je V40 mali a V50 skup, znam da se 850 karavan krecu oko 4000-6000 a V70 od 6000 do 9000 (od '96-'99).

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            855 , ako uzimas, bezi od 10v motora, za plakanje je.

                            GLT je najbolja opcija, posebno ako ides na to da ces i koristiti gepek i trpati teret u njih.

                            TuRbo modeli su osetljivi u tim godinama (modularni blok iz 3 nivoa) je isti kao i na N/A motorima ali je "zvakao" predugo i problemi na pomolu ako nije dosad odradjen.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Arsa
                              CBC Senator XXL
                              • 25.09.2007
                              • 345
                              • Nis
                              • MBw210, BMW e32

                              #15
                              pojasni mi to GLT? ja sam razmisljao o motoru 2.0 turbo, (T5) iako se slazem da je turbo osteljiv posle 10 godina!

                              Comment

                              Working...
                              X