Da li i koji proizvođači prave automobile specijalizovane za TAXI službu i ako postoje, koje su osnovne razlike u odnosu na standardne modele? Znamo svi za onaj londonski taxi (novi, ali ''stari'' modeli) za koji kažu da je skuplji od običnog, ali su putnici i fizički odvojeni staklom... Postoji li tako nešto?
Taxi automobili
Collapse
X
-
mercedes, ford, mazda, bmw, opel i tako dalje. jednostavnije receno namensko vozilo.
problem. u srbiji nemozes kod nijednoga ovlascenog uvoznika poruciti takvo vozilo kao novo.
ima da se nadje kao polovno
razlike u kvalitetu materijala, ojacaanju skoljki, i jos 100 detalja ali i cena je takva. mislim jaca.Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
-
-
pa eto imas mecke E-klase iz uvoza samo za taksi...to su oneve...
pa cak i zastava radi FLORIDA TAXI,to su one zute sto voze svi taksisti gradu....meni je cale taksista,hteo je da uzme floridu,ali se posle opredelio za LOGANA jer je bolji za taxizimi me greje "crna kapuljaca",leti me ladi TOP DOWN-YUGO CABRIO
Comment
-
-
e to ces morati da pitas nase uvoznike. pouzdano znam da je jedna od stvari homologacija jer i za vako novo vozilo mora de se dobije papiric na kome pise jeste euro 3. ja sam na primer trazio kombi dukato sa motorom 3.0 jtd i u delti su normalo rekli da nemaju racuna da ga uvezu jer moraju da traze homologaciju za to vozilo a u pitanju je samo 1 komad tako da nema nista od toga. i njihov savet prema meni i moj prema tebi je nadji preko vec uradjeno taxi vozilo i uvezi ga kao polovno makar bilo staro 1 dan.Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Haha, koji cirkus
Ma nisam mislio da kupujem, nisam u tom fazonu trenutno, nego onako informativno pitam.
Verujem da su motori malo postojaniji (manja snaga nego iz standardnog), ojačana šasija/karoserija, pregradna stakla, neke sigurnosne stavke po taksistu, možda malo više mesta nazad...San ispunjen. Impreza Turbo.
Comment
-
-
-
Jomini, sta ce ti izakana mecka, turi 'jomini-taxi' tablu na imprezu, napravi promenu tablica na dugme, obuci Zidanov dres i budi najbrzi taxi u gradu. Samo zastiti sedista, da ti ih ne ispovracajuBe quick or be dead!
1.8 Citroen Xsara VTS '98
Comment
-
-
Da. I da naplaćujem 5 puta više nego običan taxi, samo da dođem na nulu.
Originally posted by jevticpa makar na našim ulicama možeš da vidiš gomilu vozila koja su bila taxi pa uvezena kao polovna. imaju neku krem boju i prešla su boga oca.
motori su isti. nema pregradnog stakla. za šasiju nisam siguran. isto mesta pozadi.
link.
Poruku izmenio: sri98San ispunjen. Impreza Turbo.
Comment
-
-
Iz mog iskustva znam da mrecedesi W124 NISU isti za taxi i obicni. Kada sam ja radio kao taxista imali smo 8 w124. Svi su bili 200d. Jedan od njih je stigao u prepoznaljivoj krem boji (taxi) i imao sam prilku da ga vozim kada je moj auto bio na redovnom servisu. Uporedjivao sam ta dva auta jer su bili istog godista (siroka lajsna).
Spolja razlike nema. Unutra, ceo enterijer je odradjen sa drugim materijalom odnosu na standardnu w124. Nema onaj mekani stof i plastiku na kojoj ostaje bilo koji trag. Sve je nekako vestacki, ali jako otporno na sve i svasta. Na centralnoj konzoli ispod radio aparata imalo je jos jedno mesto za radio stanicu. U pretencu za rukavice postojala je jos jedna pregrada sa osiguracima za taximetar, radio stanicu (sve na svapskom lepo obelezeno) i jos neke uredjaje. Ispod volana se nalazio taster, predpostavljam panic taster (nije budzevina auto je normalno palio na kljuc, lepo uliveno u stub volana sa donje strane). Sedista su mnogo tvrdja, valjda da tokom silnih kilometara ne bi izgubila oblik i da jednostavno ne upadnete u njih kao sto je bilo na ostalim autima jer su presli silu boziju. Da na zadnjim vratima su postojale pepeljare (na svakim vratima posebno a ne jedna u plastici koja prolazi pored prednjih sedista) Ceo auto je drugaciji u voznji, tvrd je ubi boze nema frke za kamen u bubreguTipicni kvarovi na trapovima koji su se desavali na ostalim autima na tom autu su bili nepoznanica ("pucanje nosaca balans stangle" npr.) Servo je dosta jaci i moze jednim prstom, ako je neko probao kako izgleda city mod na puntu e onda zna o cemu pricam. Sto se tice motora nije bio slabiji u odnosu na ostale (kud ces slabije od 200d u onolikoj karoseriji) i jedina razlika koju sam mogao da primetim pod haubom je veci hladnjak u odnosu na ostale.
Kazem ovo pricam iz licnog iskustva a za E kalsu stvarno ne znam mozda i ima nekih sitnica ali dovoljno da auto u takvoj eksploataciji predje vise bez kvarova i problema.You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.
Comment
-
Comment