a posto su baterije za pomenuti auto !
Taxi automobili
Collapse
X
-
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
-
-
naravno da dobiješ i baterije sa autom. Gledao sam neki test da auto trosi koliko se sećam 8 litara na 100km a da je vek baterija sada lupam 5 ili 8 godina i da baterije kostaju opet iz sećanja između 3-4k€Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
@jomini
a nisi valjda reklamu gledao........Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Sa vikipedije u vezi baterija: In the U.S., the battery pack of the 2004 Prius is warranted for 160,000 km (100,000 miles) or 8 years, although Toyota has stated that they expect it to last 15 years.
Za taxi 160 000 bas i nije neka cifra.
A u vezi potrosnje, opet sa vikipedije: The 2004-2008 NHW20 Prius is now rated for 48 City and 45 Highway[100], which is a reduction of 12 MPG and 6 MPG respectively. This is the highest city MPG of any vehicle sold in the United States. The 2008 Honda Civic Hybrid matches the highway MPG
120 mpg je 2.35 l na 100 km
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Pri ... l_NHW20.29
Comment
-
-
Originally posted by jominizašto više troši od dizelke ili plinare?Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Comment
-
-
za američke automobile sva su kola štedljiva. Zamisli da im upadne neki dciMislili bi da je auto u kvaru
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Verovatno bi mu sipali benzin,nema puno putnickih vozila kod njih na dizel
Comment
-
-
Prednosti hibridnih vozila još više dolaze do izražaja kada se priključe službi javnog prevoza. Brojne svetske metropole već godinama imaju razrađenu mrežu hibridnih taksi službi.
London, Vankuver, Boston, Čikago, San Francisko upotrebom ovakvih vozila pokušavaju da doprinesu smanjenju količine zagađenosti vazduha do koje dolazi usled saobraćajnih kolapsa.
Njujork je jedan od gradova koji je najdalje otišao u planiranju eksploatacije hibridnih vozila u svrhe javnog prevoza. Gradonačelnik Njujorka, Majkl Blumberg, predložio je petogodišnji plan kojim će se u potpunosti preći na taksiranje hibridnim vozilima.
U Budvi postoji taksi udruženje koje se sastoji od 15 Toyoti Prius.
I još nešto...
Vlasti u zemljama širom sveta prepoznale su značaj hibridnih vozila pa se potencijalnim kupcima i vlasnicima nude razne beneficije kako bi stimulisale eksploataciju ovakvih modela.
Na primer, u SAD možete dobiti popust čak do 3 500 dolara pri kupovini hibridnog auta. Takođe, imate pravo da se na autoputu vozite brzom trakom koja je rezervisana samo za vozila u kojima se nalazi dvoje ili više ljudi iako ste sami u autu. Hibridni automobili imaju posebne nalepnice kako bi neometano mogli da koriste ove beneficije.
U Evropi, u Holandiji možete ostvariti do 7 000 evra popusta prilikom kupovine Priusa na ime raznih povlastica.San ispunjen. Impreza Turbo.
Comment
-
-
Prius ?
Iz prve ruke, prosjecna potrosnja kroz 7 dana na testu, 2/5 gradska voznja, 3/5 otvorena cesta, autoputa nista, je bila vjerovali ili ne 5.0 Lit./100 km... Nije bilo nekih velikih "gazenja", osim na prestizanju, i par startova na semaforima, cisto da se TDI-jasima nabije kompleks... Ali ni previse stednje, i okruglih 5 litara bezolovnog... Prostora nazad ima kao u Passatu... Gepek je dovoljno velik, samo je malo plici, zbog baterija u dnu istog... Sve u svemu, jako prijatno iznenadjenje za jednog Hybrid-skeptika...
Da se ja pitam, jedini dozvoljeni auto na taxiju u gradu bi bio upravo on... (A nisam vlasnik dionica Toyote)...
Trajnost baterija ? To vec ne znam, ali znam da su one iz prve generacije Prius-a trajale bez vecih problema duze nego sto je bilo obecano...
Comment
-
Comment