Novi autoputevi u Srbiji...ima li nade?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    Nemacka, Scandinavija nikad nisu imale naplacivanje auto puta niti ce ga imati
    za Nemacku bilo, ali su od prosle godine uveli putarinu samo za komericjalna vozila.

    bilo je mnogo diskusije i za putnicka ali nije proslo za sada. kako je namecki budzet prilicno netegnut zadnjih nekoliko godina i redovno izlazi van kvota dozovljenog minusa nije nemoguce da se i za putnicke uvede godisnja markica za autoputeve kao kod nekih nemackih suseda.

    ne svidja mi se ni sto se kod nas naplacuje nesto sto nije autoput ali tako je kako je.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      Prihvatam ja da je za sve isto.

      Problem su cene kod nas. Oni hoće da nama dignu 50%, ja kažem da treba samo strancima da spuste cene.
      to je to, isto kod nas kao i kod drugih.

      za nas se dizu cene jer su preniske u odnosu na procenjenu realnu cenu upotrebe autoputeva svuda oko nas.

      prvo sledi izjednacavanje cena za nas i strance, a onda u drugoj fazi opste podizanje cena do evropskog proseka cene za km autoputa.

      smanjenja cena sigurno nece biti, a uz to je i Evropa preko svojih institucija zabranila odrzavanje i ovih postojecih cena jer zeli kvalitetan autoput kao koridor a za to trebaju pare. pare naravno idu iz naseg dzepa jer je nasa teritorija.

      nije lepo mozda, ali jesu takvi odnosi u realnosti.

      popust od 5 godina koji smo imali upravo istice ove godine, i zato se bas sada podizu cene.

      bolece nase zaostajanje 20 godina u razvoju a zelja da se zivi i igra po evropskim pravilima ( mi kopamo rukama i nogama da zvanicno autoput postane evropski koridor, isto kao i za zeleznicu- tek ce to da nas kosta...) jer zelimo kredite.

      nazalost postace skupa upotreba autoputa pogotovu sto ne postoji alternativni magistralni put u dobrom delu trase autoputa, a sto je opet evropsko pravilo i obaveza radi slobodnog izbora za onoga ko nece zeli da placa put.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #18
        Da, da. Pocelo je sa teretnim vozilima. Postavili nekakve automate za to. Soferi se malo bunili u pocetku jer im je bilo dugo da cekaju u redu (na nogama) ali su se pomirili

        Comment

        • Jakovljevic
          CBC Senator
          • 11.10.2004
          • 205
          • Paracin

          #19
          Ma ljudi, ne mozemo mi sa prosecnom platom od 7000-10000 don i evropejci kojima je plata 2000-4000 evra da placamo iste cene!!!
          To su nam uveli za benzin, za struju, i kad uvedu za svaku robu znaci placacemo kao u Svabiji npr.. a plate kao na Kubi..
          Pa neomojte tako, bar dok nam se ne pokrene ta industrija i dok ne stvorimo makar priblizno jednak snjima Nacionalni dohodak, tad nek izjednacavaju, a uveli su zabranu uvoza polovnih automobila tj do 3 god, i robe polovne, a plate ostale iste , i godisnje ostane bez posla oko 200000 ljudi.
          Pricajte vi za 10 god o diskriminaciji.......

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Plata 2000-4000 ? ??
            Da da.. sigurno? Gde ? Kome? I jos sve pa bez troskova , samo da stekas i zivis od vazduha i maste

            Mislis bruto a porez i socijalno do 50% od toga
            Nezanostite se tudjim pricama, realna stvarnost izgleda drugacije!!
            Nemoj me razumeti pogresno ali zapamti da svi koji rade placaju za one koji nerade, socijalno uredjenje.

            Nisam rekao da niije lakse i bolje unutar Schenegena ali necemo sad o bajkama.

            A ono o diskriminaciji, nebi o tome jer bi povlacilo politicku diskusiju te preskacem


            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Originally posted by dranix
              Da, da. Pocelo je sa teretnim vozilima. Postavili nekakve automate za to. Soferi se malo bunili u pocetku jer im je bilo dugo da cekaju u redu (na nogama) ali su se pomirili
              Da, znam, ultravioletna ocitavanja , navodno sledeci veliki Nemacki izvoz

              Licno mislim da su same putarine po kilometru glupost, da treba uvesti vignetu kao i ostali oko nas sa vremenskom bazom.

              Madjarska je imala do ulaza u EU 2 sistema.
              Za autoput od Becha prema Budfimpesti i Budimpesta-Balaton imali su vignetu, nalepnicu.

              Nas koji smo isli na jug su diskriminisali, jer zna se da su zapadnjaci na odmorima po zoni Balaton-Budimpesta-Tatabanja.
              Za juznu trasu Budimpesta - Kechkemet su imali ni manje ni vise nego li 3 naplatne rampe sa cenama gde je jedan prolaz kostao vise nego nalepnica za 7 dana

              Srecom da se sve to krsilo sa Briselskim nivoima te je od ulaza u EU i taj deo pao pod VIGENETU

              Ciganisanje nije bas popularno i da se kontrolisati i zabraniti
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Wiz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3104
                • Nish

                #22
                Uh bre Boost ispade da se tamo kod vas i u evropi jedva prezivljava,a jesi li znao mozda da su vecina usluga u Porugaliji jefitinije nego kod nas,pre svega mislim na drzvane sluzbe i takse

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  WIZ >> Ovo su moje rechi:

                  "Nisam rekao da niije lakse i bolje unutar Schenegena ali necemo sad o bajkama."

                  Inace nemamo neke posebne "drzavne taxe" vecina stvari je sto ste vi navikli na taxe besplatne u Svedskoj
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Wiz
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3104
                    • Nish

                    #24
                    Recimo postanske usluge su jeftinije i bolje oko 4X i to bukvalno,putevi ko staklo,a nesto ne primetih neke velike putarine i ostalo,SWE je vec posebna prica

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #25
                      WIZ >> Puno hoce jos

                      Sto vise zaradjujes vise trosis, sve se svodi na isto sem ako se neko rodi sa zmijom u dzepu i totalno je imun na "zivot"
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Stefan1
                        CBC Veteran
                        • 27.10.2004
                        • 137
                        • Beograd

                        #26
                        ajde malo da se vratimo na temu

                        Comment

                        • BRABUS
                          CBC Senator XXL
                          • 15.10.2004
                          • 2399
                          • London

                          #27
                          Malopre sam pricao sa jednim bugarinom ovde koji mi je rekao da je bugarska vlada upravo dala koncesiju za izgradnju auto-puta Kalotina-Burgas (Srpska granica - more) nekoj sumnjivoj investicionoj grupi...verovatno bugarski kapital iznesen van i da ce putarina kostati 18 leva (9 evra). To je nekih 400 km puta. ALi problem je u tome sto je u bugarskoj od skoro obavezna vinjeta za sve puteve, koja kosta godisnje 30 evra. Imaju problem u startu sa evropom, gde ne moze da se izopsti ceo auto-put iz sistema vinjete. Sto se Bugarske tice, putevi su im katastrofa u odnosu na nase. Kako van, tako i u gradovima. Sve zajedno nemaju 200km auto-puta i u poslednje vreme nisu nista gradili....a ipak ce u EU za godinu ipo dana


                          Problem ulaganja u auto puteve u Srbiji je u tome sto niko nece da ulaze tolike pare u nesigurnu zemlju. Drugim recima....treba da dobijem koncesiju i investiram milijardu-dve evra u auto-put i da mi posle dodju na vlast oni koji ce da se izoluju od ostatka sveta i da kazu: "ej...to sto si pravio je nase, a ti se zali kome god hoces, nas ionako boli k****c sta svet misli". I sta onda....

                          Kada bih bio u poziciji CEO-a neke kompanije koja se bavi izgradnjom puteva po svetu, svakako bih pre investirao u Bugarsku i Rumuniju, jer one nemaju razvijenu putnu infrastrukturu a bice clan EU 2007, i tad vise nema vrdanja.....tuzno, ali je tako.

                          Situacija sa putevima kod nas je mnogo bolja nego recimo 2000. godine, ali ima itekako mnogo prostora za ulaganje i izgradnju.

                          Comment

                          • kilson
                            Moderator
                            • 09.10.2004
                            • 3216
                            • NoviBGD
                            • AR 75 GT

                            #28
                            Originally posted by Stefan1
                            ajde malo da se vratimo na temu
                            ON:Kakvi autoputevi, to postoji kod nas? -Nisam primetio. Postoji samo dranje za neshto shto je nekada bilo autoput. Chisto radi poredjenja - regularna taxa za nasha vozila je skoro jednaka taxi u Italiji, dok je npr u Austriji jeftinije voziti se autoputem. A kvalitet onoga shto je nekada bilo auto put, jednostavno ne postoji. Ne zhelim da komentarishem uopshte dvostruke arshine za strance i nas - eto josh jedne ******shtine nasheg prostora - sami sebe izolujemo. Dobro je da su makar oprali one kucice kod bubanj potoka, to je vrhunac nashih auto puteva. Bruka i sramota.

                            Btw, BRABUS, nije problem shto niko ne zheli da ulazhe, problem je shto nashi hoce da drzhe 100% koncesije i da dalje kidaju, kako nas - tako i strance, a pritom da ne ulozhe ni deseti deo para.

                            OFF:@Stefan1: Tema je super, samo mi nije jasno jedno; okachish istu temu na cirka pet foruma (vazhi za vecinu tvojih thread-ova) i sad kao istrazhujesh javno mnjenje ili shta?! Aj' mi malo pojasni - konfuzne su mi tvoje aktivnosti...
                            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              Ma ljudi, ne mozemo mi sa prosecnom platom od 7000-10000 don i evropejci kojima je plata 2000-4000 evra da placamo iste cene!!!
                              niti je kod nas plata 7000 ili 10.000 dinara niti je u EU plata 2000 a kamoli 4000 evra.

                              btw, vise od pola zemalja EU ima prosecne plate manje od 1.000 eura a neke imaju i manje od 500 eura prosek.

                              a konacno, plata i njena visina je potpuno nebitna za utvrdjivaenj realne cene i realnog troska izgradnje puta, ili necega drugoga.

                              sva roba i sve usluge ce i kod nas kostati isto kao i drugde a plate naravno nece jos skoro jer vecina ljudi radi tako da ne stvara novu vrednost na nivou kakav je u EU. staro je pravilo da se mzoe trositi samo ono sto je zaradjeno i da su mogucnosti limit a zelje samo masta.

                              tako ce oni sa 7.000 dinara mastati da uopste imaju evropski auto a kamoli da placaju putarinu- za evropski nivo moraju mnogo efikasnije i vise da se potrude i zarade.

                              tu precica nema, kao ni populistickih bajki...
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Wiz
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3104
                                • Nish

                                #30
                                A sta cemo sa onim smesnim putem preko Ploca koji je trebao da bude deo autoputa do dimitrovgrada koji je skracen na cirka 4 metra i tako opasan da nije ni za lokal a kamoli za kamione i autobuse,tek je sicevacka klisura pravi haos,danas sam prolazio na oba

                                Comment

                                Working...
                                X