vris na mzr motorima je na modelu sa (mislim)2,0l i 2,3l...
pa to je cela poenta..pogledaj opet onaj moj dyno list...videces da su manje vise ispeglali krivu obrtnog momenta do nekih 6000 obrtaja,tacnije 6500 jer tada se kod mene sve klapne ponovo zatvaraju..obrtni pada kao kamen na zemlju...to je podatak za klde motor..kod klze je malo to sve drugacije...zato sma i predlagao momku koji je ubacio motor koji sam mu prodao da ubaci ecu koji je dobio uz motor,jer neizvlachi potencijal iz njega koji bi trebao...a potencijal je veliki...
edit:
kod novih motora u mazdi 6 vris(vis) je i u 1,8l modelu...
pa to je cela poenta..pogledaj opet onaj moj dyno list...videces da su manje vise ispeglali krivu obrtnog momenta do nekih 6000 obrtaja,tacnije 6500 jer tada se kod mene sve klapne ponovo zatvaraju..obrtni pada kao kamen na zemlju...to je podatak za klde motor..kod klze je malo to sve drugacije...zato sma i predlagao momku koji je ubacio motor koji sam mu prodao da ubaci ecu koji je dobio uz motor,jer neizvlachi potencijal iz njega koji bi trebao...a potencijal je veliki...
edit:
kod novih motora u mazdi 6 vris(vis) je i u 1,8l modelu...
Comment