Škoda je predstavila reli verziju modela Fabia pripremljenu u skladu sa FIA Super 2000 pravilima.
Ovu atraktivnu Fabiju pokreće 4-cilindrični atmosferski motor zapremine 2 litra. Motor je uparen sa 6-stepenom sekvencijalnom transmisijom, koja prenosi snagu putem tri mehanička diferencijala na sve točkove.
Automobil trenutno prolazi prve testove, pa iako spolja gledano automobil deluje kompletno još dosta posla ostaje za razvojni tim. Blatobrani su prilično agresivno prošireni, kao i trag točkova dajući atraktivan izgled vozilu.
Prema rečima Dr. Eckhard Scholza, zaduženog za tehnički razvoj vozila, Škoda će do kraja godine sa završetkom razvoja izvršiti homologaciju vozila.
Automobil će pored fabričkog tima verovatno koristiti i privatni timovima, kojima će automobil nakon homologacije biti ponuđen u kompletu sa tehničkom podrškom

Ovu atraktivnu Fabiju pokreće 4-cilindrični atmosferski motor zapremine 2 litra. Motor je uparen sa 6-stepenom sekvencijalnom transmisijom, koja prenosi snagu putem tri mehanička diferencijala na sve točkove.
Automobil trenutno prolazi prve testove, pa iako spolja gledano automobil deluje kompletno još dosta posla ostaje za razvojni tim. Blatobrani su prilično agresivno prošireni, kao i trag točkova dajući atraktivan izgled vozilu.
Prema rečima Dr. Eckhard Scholza, zaduženog za tehnički razvoj vozila, Škoda će do kraja godine sa završetkom razvoja izvršiti homologaciju vozila.
Automobil će pored fabričkog tima verovatno koristiti i privatni timovima, kojima će automobil nakon homologacije biti ponuđen u kompletu sa tehničkom podrškom


Comment