karavan vece nosivosti od 4500-8000e
karavan vece nosivosti od 4500-8000e
Collapse
X
-
pojasni ovoSamo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
-
-
Ipak mislim da je za te potrebe najbolji Passat B5, naravno, u 1,9 TDI/TDI varijanti.
Robustan, dugotrajan, motor dokazana mazga, puno obrtnog momenta, mali potroshach, jeftin za odrzhavanje...
Za 7000-7500 mozhe da uleti neki u sasvim dobrom stanju
I u josh jednoj stvari je u prednosti: kad god budesh hteo kasnije da ga prodash, necesh se puno nachekati...
Comment
-
-
Za Pasata veliki servis kosta oko 700e a za Xantiu oko 400e. Motori HDI ,proizvodnja Peugeot, prelaze glatko pola miliona km. Zahvaljujuci hidro-pneumatskom ogibljenju imate stalnu visinu vozila, bez obzira na opterecenje. Ovo su ukratko samo neke prednosti Xantie u odnosu na Pasat. O udobnosti pri voznji da i ne pricamo. Posle par stotina km. voznje u Pasatu, imacete garantovan bol među plećkama, a u Xantiji nećete imati nikakvih problema, već ćete, na protiv, uživati u svakom pređenom kilometru. Cena Pasata je za oko trećinu viša, budite sigurni, neopravdano.
Comment
-
-
OK, ali chovek je naveo da mu prevashodno treba karavan za razvoz robe, ne limuzina za vishechasovna krstarenja autoputem. Ne kazhem da udobnost nije bitna stavka i da u ovom sluchaju nije na strani Citroena, naravno da jeste. Ali, ista ta hidro-pneumatika kod Citroena papreno koshta shto se servisiranja tiche, a obzirom na nashe puteve + chinjenicu da ce ovaj auto bash biti opterecen u radu, ne bih voleo da budem u njegovoj kozhi kad vidim rachun u servisu. A upravo su problemi sa hidro-pneumatikom evidentirani kao poprilichno chesti, bar sudeci po ADAC-u.
Sa druge strane, ni Passat nije bash toliko neudoban, realno govoreci. Taj tvrdji trim je jednostavno odlika modela maltene svih segmenata iz programa VW-a.
Shto se motora tiche, mozhe i VW-ov PD motor da predje bez problema 500 k km, uz redovno odrzhavanje i servisiranje to ne treba da bude problem iole kvalitetnijih dizela, da ne kazhem chak ni benzinaca te zapremine, bilo kog renomiranog proizvodjacha. Eventualne intervencije ce u svakom sluchaju u medjuvremenu biti mnogo jeftinije kod PD motora nego kod common rail tehnologije HDI motora, a (ne)kvalitet nasheg goriva daleko manje prija common rail motorima.
Na ove stvari sam mislio kad sam napisao prethodni post, samo shto nisam obrazlozhio. Ne kazhem da sam u pravu, mozhda je Xantia generalno bolji auto, samo ja jednostavno mislim da za konkretne potrebe, u konkretnom sluchaju, Passat predstavlja bolju opciju kao "komercijalno vozilo" jer ce se kroz eksploataciju jednostavno ispostaviti kao rentabilnija opcija. Blazhi pad vrednosti i laksha/brzha naknadna prodaja samo dodatno govore tome u prilog.
Comment
-
-
Opel, Volvo, Mercedes.
jedini karavani koji imaju nekakvu nosivost.
eventualno i Citroen bas zbog odlicnog hidro vesanja.
ostalo tipa Pasat i slicno zaboravi.
decije igracke (mekano, slabasno, kvarljivo pri konstantnom opteercenju)u poredjenju sa gore navedenima kada je u pitanju nosivost i zapremina prtljaznika odnosno kada je karavan u pitanju.
iskljucivo RWD modeli Opela, Volvo i Mercedes.
prednji pogon zaboravi ako ces da tovaris gepek iole primetno.
Omega je odlican karavan, ne preskup, skoro neprimetan (ne upada u oci), bogato opremljen, ima ih i mladjih od 10 godina.
Volvo 700/900 isto kao Omega, najveci gepek od svih karavana, moras prihvatiti kompromis da je u ponudi obicno 15-25 godina star.
mladji od 15 godina su jako retki kod nas. prestali da se proizvode pre 10 godina.
Mercedes 124 je odlican, pogotovu kasnija godista iz 90tih. vrlo robustan, nesto manja zapremina gepeka ali nosivost odlicna.
i Opel i Volvo i Mercedes karavani imju bilo hidro bilo pneumatsko vesanje odnosno nivelaciju kao Citroen.
XM karavan ima jako veliki gepek nesto veci od Mercedesa.
Pasat, Vectra, Mondeo, Alfa 156 &co nisu losi kao dizajn karavani da se povremeno nesto lagano preveze. za ozbiljnu upotrebu zaobisao bih u sirokom luku.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment