Porshe 924

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mx5 sale
    CBC Veteran
    • 20.12.2007
    • 129
    • beograd

    Porshe 924

    Nasao sa da kupim od prvog vlasnika porshe 924 2.0 poslednja serija 88' ili 89' sa jako malo kilometara na satu u prvoj boji (crvena), generalno je u principu sve je kao novo.
    Za cenu jos uvek nisam upoznat ali me zanima koliko taj automobil vredi i koliko je problematican za delove jer bih ga zadrzavao za sebe.
    Automobil se svremena na vreme upali ali nije aktivno vozen sigurno 10 god.
    Unapred zahvalan svokom ko mi pomogne!
  • cveleBMW
    CBC Senator XXL
    • 21.03.2006
    • 370
    • Beograd, Banovo Brdo

    #2
    Takav opis me poceca na jednog koji je prodavao korolu 90 god za 15k evra!!!

    Prvo se dogovori oko cene

    Comment

    • ivo
      CBC Član
      • 22.02.2008
      • 15
      • loznica

      #3
      Imas po halo oglasima par komada krecu se od dve do dve ipo hiljade ali su 83' i 84' ako je taj tvoj tako dobar realna cena za njega je sigurno oko tri, u svakom slucaju savetujem ti da ga neki majstor oshmeka..

      Comment

      • cveleBMW
        CBC Senator XXL
        • 21.03.2006
        • 370
        • Beograd, Banovo Brdo

        #4
        AHA

        ja se kladim da lik trazi jedno 5,6 kila

        Comment

        • mx5 sale
          CBC Veteran
          • 20.12.2007
          • 129
          • beograd

          #5
          Kad saznam cifru i kad budem pogledao auto javljam!

          Comment

          • Duchko
            CBC Početnik
            • 15.02.2008
            • 9
            • Krusevac
            • Porsche 944

            #6
            Originally posted by cveleBMW
            AHA

            ja se kladim da lik trazi jedno 5,6 kila

            I meni se cini da ce tako da bude.


            Ljdi duvaju cene za 924 kao da je stvarno porsche, da covek ne poveruje.

            Comment

            • gt nebojsa
              CBC Senator XXL
              • 11.05.2007
              • 348
              • Preljina,Cacak

              #7
              @Duchko:
              A zasto po tebi 924 nije pravi Porsche?Slabi motori?Vodeno hladjenje?Motor napred?Ili nesto trece?Sta je onda Cayenne,Boxter,928,944,968?

              Takav auto se tesko prodaje,posebno sto ga niko nece dati jeftino ako je stvarno takav kako je opisan.Krseva ima za male pare,a sta im sve fali...
              Cini mi se da ce biti da je 1988.poslednja god. 924ke,i to sa 2.5-924S;ako se ne varam.Dobro je to sto je Motronic a ne K-Jetronic.Razmisli i o tome...
              Toyota Čačak

              Comment

              • mx5 sale
                CBC Veteran
                • 20.12.2007
                • 129
                • beograd

                #8
                Originally posted by >nebojsa<
                @Duchko:
                Cini mi se da ce biti da je 1988.poslednja god. 924ke,i to sa 2.5-924S;ako se ne varam.Dobro je to sto je Motronic a ne K-Jetronic.Razmisli i o tome...
                Mart 89' je poslednji 924 model izbacen, sigurno je 2.0 i toku sledece nedelje cu sve saznati pa se javljam.

                Comment

                • cveleBMW
                  CBC Senator XXL
                  • 21.03.2006
                  • 370
                  • Beograd, Banovo Brdo

                  #9
                  Ako ne budes bio zainteresovan, posalji podatke, imam ja jednog decka koji hoce da ga vidi!!!

                  Comment

                  • Zule
                    CBC Član
                    • 07.05.2005
                    • 11
                    • Beograd

                    #10
                    Ko god ti prica da postoji 924 88 ili 89 godiste sa 2.0 motorom debelo te laze . 924 sa 2.0 motorom se pravio do 85, a 86 i 87 godiste su iskljucivo 924S tj sa 2.5 motorom. Prva serija ti je 76. Uostalom daj mi broj sasije i motora i odmah ti kazem koji je motor, koje je godiste i za koje je trziste radjen.

                    Sto se tice odrzavanja, za 2.0 motor i nije toliki problem. Ja sam na mom radio kompletno osvezavanje i sve delove sam nasao bez vecih problema. Redovno odrzavanje (ulje, filteri, kaisevi, svecice...) nije problem i svi delovi mogu da se nadju kod nas bez problema (obicno je neki VW/Audi i nabavljaju se po principu "odneses i trazis isti takav"). Odrzavanje za 2.5 je pretpostavljam nesto skuplje, mada sa njim nemam iskustva.

                    Sto se tice cene to je relativno. Neko moze za taj auto da trazi velike pare i da ga nikad ne proda, a opet imas ih dosta za koje ljudi traze male pare a kola opet ni toliko ne vrede jer se raspadaju. Za primerak koji je u voznom stanju, registrovan i generalno ispravan cena je oko 2000e. Primerak kome apsolutno nista ne fali ja jos nisam video tako da i nemam pojma koliko moze da kosta

                    Eto. Ako te jos nesto interesuje slobodno pitaj

                    Comment

                    • Duchko
                      CBC Početnik
                      • 15.02.2008
                      • 9
                      • Krusevac
                      • Porsche 944

                      #11
                      Originally posted by >nebojsa<
                      @Duchko:
                      A zasto po tebi 924 nije pravi Porsche?Slabi motori?Vodeno hladjenje?Motor napred?Ili nesto trece?Sta je onda Cayenne,Boxter,928,944,968?

                      Takav auto se tesko prodaje,posebno sto ga niko nece dati jeftino ako je stvarno takav kako je opisan.Krseva ima za male pare,a sta im sve fali...
                      Cini mi se da ce biti da je 1988.poslednja god. 924ke,i to sa 2.5-924S;ako se ne varam.Dobro je to sto je Motronic a ne K-Jetronic.Razmisli i o tome...

                      Prvo i osnovno je to sto ima audijev motor a ne porsche-ov. Ako to nije dovoljno mozemo da predjemo na ostale delove.


                      @mx5 sale

                      924 sa 2.0 je pravljen od 76 do 85 kao sto covek iznad rece posle toga je do 88 pravljen samo 924S koji ima 2.5 motor i trapove kao 944. Pogledaj koji je motor mozda je samo carinjen na 2.0 zbog registracije.

                      Comment

                      • mx5 sale
                        CBC Veteran
                        • 20.12.2007
                        • 129
                        • beograd

                        #12
                        Lose sam se izrazio, receno mi je da na automobilu nista nije dirano vec deset godina, a i pre toga. Automobil je u fabrikom stanju sto ne mora da znaci da ne treba da se ulaze.
                        Npr. 4 x gume, svi kaisevi i neka gumena creva, a verujem posto nije vozen da ce jedno po jedno da riknjava.
                        Bez to sto cu vlasniku platiti automobil, izracunao sam da ce me kostati sa registracijom i prenosom, novim prosecnim gumama 14'', velikim servisom i nekim sitnim ceprkanjem izaci zajebancija oko 800-900 eura
                        Pa koliko da mu se da para, 1000 eura!

                        Comment

                        • Austin
                          CBC Senator XXL
                          • 03.06.2006
                          • 364
                          • Novi Sad, 45°15'14.67"N, 19°50'58.96"E

                          #13
                          Ne vredi napamet pričati, idi pogledaj auto (slikaj ga da ga i mi vidimo ) saznaj cenu, model, godište br. šasije pa ćemo onda da pričamo. Inače u nemačkoj su očuvani 924 u zavisnosti od modela od 2 do 8.000 evra.
                          It floats on fluid

                          Comment

                          • gt nebojsa
                            CBC Senator XXL
                            • 11.05.2007
                            • 348
                            • Preljina,Cacak

                            #14
                            @Duchko:
                            Pa upravo tom logikom-da li je Cayenne pravi Porsche?Deli platformu sa Q7 i Touareg-om?Motore doduse ne.
                            Inace taj 2.0 motor NIJE isti kao Audi-jev.Slican da,ali isti ne.

                            Inace,moja porodica je bivsi vlasnik jednog 924 2.0 1980...
                            Mobile.de,pa vidite cene 924-ki u Nemackoj.Mada to nama nista ne znaci,kod nas moze da se sretne i 924 sa 1.6td,sa 1.6b VW,itd...
                            Toyota Čačak

                            Comment

                            • Zule
                              CBC Član
                              • 07.05.2005
                              • 11
                              • Beograd

                              #15
                              Originally posted by mx5 sale
                              Lose sam se izrazio, receno mi je da na automobilu nista nije dirano vec deset godina, a i pre toga. Automobil je u fabrikom stanju sto ne mora da znaci da ne treba da se ulaze.
                              Npr. 4 x gume, svi kaisevi i neka gumena creva, a verujem posto nije vozen da ce jedno po jedno da riknjava.
                              Bez to sto cu vlasniku platiti automobil, izracunao sam da ce me kostati sa registracijom i prenosom, novim prosecnim gumama 14'', velikim servisom i nekim sitnim ceprkanjem izaci zajebancija oko 800-900 eura
                              Pa koliko da mu se da para, 1000 eura!
                              Ako nije vozen vrlo je moguce da ces morati da sredjujes kompletan sistem za dovod goriva posto oni hoce da crknu usled nevozenja. To podrazumeva i ciscenje rezervoara, cije skidanje pak podrazumeva skidanje menjaca. Kaisevi se relativno lako menjaju na tim kolima i to nije uopste problem. Naravno bice tu jos 100 sitnica, ali ako imas vremena nista to nije problem i sam da uradis. Generalno 924 je auto koji se moze odrzavati u sopstvenoj garazi (ili na parkingu ako nemas garazu ). Kada saznas sve detalje posalji PP i pitaj sta te interesuje. Ja sam moj komplet rasturao, pa sklapao, imam knjigu, postoji dobar forum na netu tako da nista nije problem pronaci sta i kako.

                              A sto se tice motora, on i jeste i nije Audi tj VW. Blok jeste isti, karike su iste, za klipove i radilicu nisam siguran ali za lezajeve mogu da potvrdim da nisu. Glava takodje nije skroz ista kao na Audijevom motoru, isto vazi i za bregastu. Uostalom motor iz 924 izvlaci 125ks a "isti" Audijev 85ks. Taj motor je pravljen (kao i ceo auto) od delova koji su tada bili aktuelni u VW/Audi programu. Tako da je sve na njemu neki VW ili Audi, samo nije sve sa jednog modela.

                              Pozdrav

                              Comment

                              Working...
                              X