Kamp prikolica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • scarab26
    CBC Senator XXL
    • 27.09.2006
    • 353
    • bgd

    Kamp prikolica

    U osnovi decacki san kao i sve ostalo.

    Naravno razmisljam o polovnoj, u halooglasima ih nema, retko se pojavljuju i to uglavnom Adria iz 80-ih koje su ruzne i otpadaju. Na mojauto se pojavljuju 2 u NS kod istog vlasnika, koje su lepe i sredjene, lik je prvo dao cenu od nekih 3.500E, a posle je stavio cena po dogovoru. Na mobile.de iole pristojne od 4m krecu od 2.000E - gledao sam od 90-og godista naovamo. Generalno sta mislite o cenama? Bila je jedna engleska, malo starija za 1.300E neocarinjena, ali super sredjena, medjutim vise je nema. Takodje se secam da je na Ibarcu pre Cacka sa desne strane bio plac sa prikolicama, ali poslednji put kad sam prolazio nitsa od toga.

    Drugi veci problem je sta sa njom? Prvenstveno sam se nalozio preko emsije Caravaning TV na DSF-u, a i znam iz prakse da svuda postoje kampovi za prikolice - pa cak i u zimskim ski centrima. Hrvatska je prilicno razvijena, pre par godina sam video nekoliko super kampova na Hvaru, gde ima skroz kulturnog sveta. Za Grcku ne znam, a u CG ne bih isao ni za zivu glavu. Jedini kamp koji znam je Canj i to jadan maximalno. E sad npr. i na Svetom Stefanu ima kamp, ali cenim od toga nista. Crnogorci se preorijentisu na premium turiste, te ne ostavljaju mesta ovim socijalnim varijantama.

    Da dodam, u HR ima opcija da drzis prikolicu preko cele godine u kampu za neku korektnu cifru, pa npr dodjes budes tamo odes negde drugde, opet je ostavis tamo i tako ukrug, e sad jedino kako bi te gledali sa BG tablama, mada po ostrvima moze nesto opustenije nego Dalmacija - rizik ipak postoji, al' to nije tema.

    Jel' ima ista u Srbiji na ovu temu, fazon lepa priroda, ima kamp struja, voda, cisto, uredno, dodje prolece-leto pa upalis auto zakacis kamp prikolicu i odes na 3-4 dana na opustanje - jeftino, a plus i lep hobi? Ja cenim nema i cela prica pada u vodu, al aj' da pitam ostale.
  • TETAK
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3034
    • Čačak, Srbija

    #2
    Postoji auto-kamp u Ovčar Banji kod Čačka, koji je veoma lepo opremljen i održavan, a koji prihvata čuvanje prikolice, naravno uz neku nadoknadu.Tamo sam već vidjao nekoliko prikolica iz BG, ali i iz drugih krajeva koje su na "zimovniku"!
    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

    Comment

    • cvrle
      CBC Senator XXL
      • 11.06.2006
      • 1008
      • Beograd,Banovo brdo

      #3
      Postoji dosta kampova u Srbiji i polako taj nacin odmora ponovo pocinje da zazivljava kod nas(verovali ili ne). Ja sam u nekima bio, doduse ne u prikolici nego u satoru, sto je hardcore u odnosu na prikolicu, ali sve u vreme pre nekoliko godina kada je to bilo totalno u nerazvijenom stanju.

      Imas jedan jako koristan sajt http://www.camps-serbia.com/sr/ pretrazi ga i mislim da ces naci dosta odgovora i dosta kampova i finih mesta za odmor. Korisne informacije zajedno sa konaktima i mapama. Moji favoriti su Palic, Banatski brestovac i jezera u Beloj crkvi,i sve to zbog ribolova koji volim.

      Sto se tice Crne gore, imas kamp u Jazu koji je onako malo vise gazenje jedni preko drugih, i dva super kampa u Utjehi kod Bara. U jednom sam bio par dana i mogu ti reci da je skroz ok. Ali o tome tek pred leto...

      A za prikolicu treba cekati po oglasima, gledati obliznja dvorista u prolazu jer dosta njih cuci i ceka ko ce da ih kupi za male pare.
      Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

      Comment

      • zemunac72
        CBC Veteran
        • 08.12.2006
        • 154
        • zemun

        #4
        na putu sza cacak ispred preljine ima plac za prodaju kamp prikolica iz uvoza...ima jako lepih ali su cene malo jace....to je jedino mesto u srbiji gde sam video polovne prikolice....ima ih 30ak...

        Comment

        • scarab26
          CBC Senator XXL
          • 27.09.2006
          • 353
          • bgd

          #5
          pa sta konkretno znaci malo jace cene? jel to soma, dva, tri, cetiri ...

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            Ja cenim nema i cela prica pada u vodu, al aj' da pitam ostale
            mislim da gresis, ima puno toga kod nas ako si spreman da predjes preko predrasuda (okoline).

            pitaj sta te konkretno zanima, ja sam sa kamp prikolicom bio u 9 zemalja sto leti sto zimi i uvek sam se najsladje tako odmarao.
            daleko bolji odmor od bilo kog hotela sa bilo koliko zvezdica

            ako je za 2 osobe 4 metra je ok, ako je za vise nedovoljno je prostora bez obzira na broj kreveta na papiru.

            moje iskustvo je sa nekih priblizno 40.000km prevezenih sa kamp prikolicom.

            moja prikolica je Adria Svedska (model za svedsko trziste) ali ti si rekao da te Adrie ne zanimaju nimalo.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • TETAK
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3034
              • Čačak, Srbija

              #7
              Vlasnika placa u mestu Prislonica kod Čačka, koji prodaje prikolice, lično poznajem.On prikolice dovozi iz Holandije gde je ovaj vid turizma jako razvijen.Pored prikolica na placu, koje su većinom u ok stanju, moguće je naručiti i neki poseban model, po želji!Pored prikolica strane poizvodnje vidjao sam kod njega i "naše" Adrija prikolice koje ni malo ne zaostaju za prvim.Cene prikolica počinju sa 2-2500 evra pa naviše!
              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

              Comment

              • scarab26
                CBC Senator XXL
                • 27.09.2006
                • 353
                • bgd

                #8
                Originally posted by sw.brick
                Ja cenim nema i cela prica pada u vodu, al aj' da pitam ostale
                mislim da gresis, ima puno toga kod nas ako si spreman da predjes preko predrasuda (okoline).

                pitaj sta te konkretno zanima, ja sam sa kamp prikolicom bio u 9 zemalja sto leti sto zimi i uvek sam se najsladje tako odmarao.
                daleko bolji odmor od bilo kog hotela sa bilo koliko zvezdica
                pa pitao sam konkretno cifre za prikolicu i lokacije u srbiji za odlazak. takodje bi mogao da das ukratko o tim putesestvijama.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  lokacije...
                  Divcibare, Zlatibor, Palic, Kopaonik, Obedska bara, Deliblatska pescara, Vracevsko jezero kod Bele Crkve, Vlasinsko jezero, Fruska Gora, Srebrno jezero..

                  gde god se okrenes priroda je osvezavajuca promena.

                  ako imas afiniteta za malo manje civilizacije Borsko jezero pa predeo ka Majdanpeku, Tekija i Kladovo, Grza lokacije gde mozes danima biti usamljen i da se niko ne pojavi da remeti tvoj mir.

                  ali, bezbednost danas nije ono sto je nekada bila pa ja nisam bas za tu varijantu da si potpuno izolovan jer ako ti zatreba pomoc ako te neko napadne zbog ko zna cega, ili samo maltretira u problemu si.

                  slabo si pokretan.

                  obicno ti niko ne pravi probleme ma gde da stanes, i obicno te niko ni ne gleda jer si "cudak".
                  naravno uvek postoji izuzetak i neki lokalni nasilnik moze da oseti da ima nesto da pokrade (mada verovatno ne zna sta bi sa time).

                  shodno odabranom mestu boravka i godisnjem dobu treba se i pripremiti za zdravstvene napore.
                  u smislu ako u leto odes na neku reku, jezero, ili baru moras ocekivati da ce se pojaviti i komarci pa shodno tome i da posedujes opremu i preparate (namaz na kozi).

                  isto tako, zimi ako odes na planinu moras da imas uvek duplu tj rezervnu odecu koja je uvek suva i da budes spreman da upotrebis lopatu ako te zatrpa metar snega.

                  od zivotinja ne moras da se branis, ne diraju te nikada kada si u njihovoj prirodi osim kada se osete direktno ugrozene bas od tebe.

                  naravno ako ides u jesen negde duboko u sumu recimo moras da pazis kuda i kako gazis i da imas duboke cipele/ polucizme je vrlo preporucljivo.

                  leti imas i zadatak da se cuvas od dejstva Sunca pogotovu ako si u blizini vodene povrsine. duze si napolju tokom dana i ocas posla pregori koza.

                  takodje osnovno je i da se ne preteruje sa rekreacijom tj pesacenjem, plivanjem, ili sta vec kada se odmah dodje iz grada.

                  nas organizam je polumrtav zivotom gradskog ritma i gradskog zagadjenja pa treba neko vreme da se polagano prilagodimo cistom vazduhu.

                  za hranu znas i sam verovatno da toga kod nas ima na svakom cosku, da je prilicno kvalitetna na javnim mestima (kafane, restorani, moteli, bilo gde) skoro gde god da se zateknes.

                  hranu mozes i sam pripremati ako ti to pricinjava zadovoljstvo a ima i bogat izbor gotove tj polupripremljene hrane u raznim pakovanjima koja se priprema bukvalno za 5 minuta.

                  u inostranstvu mozes u maltene svakom gradu da pronadjes neki veci parking gde mozes da se odmoris, obicno u blizini neki soping centar pa se snabdes a cak i da prespavas (u nuzdi dan ili dva, ipak ne gleda se na to sa razumevanjem lokalnih vlasti ali nece te dirati evenutalno opomena/ molba da se pomeris dalje).

                  podrazumeva se da je najveca nuznost da cuvas dokumenta, kljuceve i svaki oblik novca (kes ili kartice).

                  ako zelis da unapred planiras svoje putovanje ranije su postojali stampani vodici, prospekti odnosno vodici poput ADAC Kampiog fuhrer sa detaljnim opisom kampova, kategorizacijom, uslugama i kvalitetom istih koje nude, sa sve cenama brojevima telefona recepcije i kratkim opisom lokacije.

                  danas internet pruza i vise, pa i rezervaciju mesta iz daljine pre polaska i citav niz dokumentacije koja olaksava planiranje samog puta i boravka na destinaciji je javno i prilicno lako dostupan.

                  sto imas vise dana tj vremena za putovanje to je i ugodniji odmor generalno.
                  vozis kada hoces i stanes gde hoces, ali ipak gledas da zastanes na spavanju pre kasne veceri jer nigde ne vole da cuju buku (ma koliko pazljiv nocu si zapravo bucan po okolinu).

                  sto se tice voznje prosek je obicno oko 60-70 km/h sto uopste nije malo s obzirom da je prosek solo auta obicno oko 80-90 km/h.
                  u to racunam i sva stajanja i zastajkivanja zbog ko zna cega, od goriva do odmora, putarine, kafe ili granice.

                  naravno jako je bitno kakvo je vucno vozilo po osobinama i tu su razlike od modela do modela poprilicno velike u praksi iako na papiru deluje vrlo slicno (moguce opterecenje vozila).

                  dok vozis stices poverenje i podrsku kamiondzija koji ce se uglavnom truditi da ti olaksaju neki manevar ako zavisi od njih.
                  za razliku vozaci autobusa ce biti najveca briga, pogotovu sto obozavaju da ulecu u makazice (bar kod nas i uopste u juznoj Evropi) kao da su na trkama.

                  desavace se i da vozaci putnickih vozila koja krenu leti zaborave da su pretovareni (gepek pun, nesto na krov, 4 putnika i auto je ko puz) a da treba da obidju nekih 11-12m koliko su dugacki auto i prikolica pa se dogadja da slabo procenjuju stanje pri preticanju.
                  onda moras i da vodis brigu o njihovoj nesposobnosti da se prilagode stanju na putu, ali na to se brzo naviknes.

                  policija te nikada nece zaustaviti radi kontrole bilo cega, za njih kao da ne postojis.
                  tako je kod nas a vrlo slicno i po Evropi.
                  ne znam zasto ali nisi im interesantan.
                  izuzetak je Nemacka gde obozavaju da strance "skinu" sa autoputa uz pratnju pod rotacijom pa na vagu da provere osovinsko opterecenje.
                  ako mogu da potraze razlog, potrudice se, da naplate kaznu za nesto bice uporni.

                  pri prelasku drzavnih granica (barem ranije, tokom 90tih) maltene te i ne primecuju tj samo odmahnu rukom da produzis...naravno ipak stanes da makar lupe pecat u pasosu da si miran.

                  ja sam isao u Grcku kao kamper usred letnjeg vrelog dana, i na granici Grci su mi samo pokazali da prodjem. nisu ni izasli iz kucice, niti gledali pasos niti vizu...ono bukvalno nista.

                  naravno, prosao sam, parkirao se posle 50tak metara i vratio da onako mrzovoljni lupe pecat. (da ne bude posle pri izlasku razjasnjavanja podugacko).


                  hocu da kazem da je moje iskustvo da kamperi imaju nekakvu privilegiju kod vlasti u tom pogledu da retko ko, kada, sprovodi neku jacu kontrolu.

                  u ma kom kampu da se nadjes postoji jasno i javno istaknut kucni red.
                  postovanje istog nije komplikovano a pomaze da lako dobijes pomoc okoline ako ti zatreba.
                  recimo kada treba da se pogura prikolica na konacno mesto.
                  nije pitanje ako, vec kada.

                  a ako je trava, sljunak, pesak nije bas lako pogurati tonu i kusur na ruke.

                  auto ne moze uvek da zavrsi posao po tom pitanju.

                  od opremljenosti same karavan prikolice zavisi koliko si pripremljen za zivot totalno van civilizacije ili ti je potreban kamp kao uredjena zona.

                  karavan ima svoj izvor vode, svoj izvor struje, svoj izvor gasa za grejanje i kuvanje, svoje izvore svetla....tako da nista ti ne treba.

                  telefon je nekada predstavljao problem, danas je mobilni skoro svuda lako upotrebljiv ali treba proveriti da li je odabrano mesto u dometu mobilne mreze.

                  desava se da nije, pogotovu tamo gde su najlepsa mesta na ostrvima, ili udaljenijem kraju planine.

                  neretko uz zone hotela postoje i kampovi pa ako bas nedostaje osecaj guzve po hotelima obicno moze da se iznajme dodatni servisi hotela tipa saune, bazeni, barovi itd ko ne moze bez toga.

                  zimi je malko veci problem, pogotovu usled puteva koji se retko ciste u punoj sirini pa treba birati puteve za koje se zna da prolaze autobusi redovno.

                  na primer, riskantno je zimi poci na put sa karavan prikolicom putem Niksic - Savnik. samo je pitanje vremena kada ves se zaglaviti bilo sam bilo sto ce naici vozilo iz suprotnog smera i necete moci da se mimoidjete.

                  kod nas je sijaset lokalnih puteva koji su uzani, svega 4,5 metra sirine sa sve bankinama a ne treba zaboraviti da je karavan sirok od min 205cm do 220cm neto.

                  za prolazak je potrebno jos po barem 20cm sa svake strane zbog duzine boka, ako to mesto nije bukvalno idealno ravan pravac.

                  to znaci da ti treba oko 2, 5 metra sirine, pa ako naidje autobus, kamion ili cak i kombajn (koji je sirok 3 metra ako ne i vise) na putu sirine 4,5 metra imas zadatak u prostoru za resavanje.

                  znaci planiranje rute puta je vrlo vazno pre samog polaska a to znaci da treba da imas vrlo dobar (tacan pre svega sa informacijama) atlas puteva.
                  u njima obicno pisu i detalji poput sirine puta, jednosmernih deonica (recimo Austrija je prepuna jednosmernih puteva gde su jednosmerne deonice i po 30 km) ili deonica koje su zabranjene u nekom periodu godine.

                  Freytag & Bern karte i Shell auto atlas su meni uvek bili dobri za planiranje.

                  danas ima i navigacija ali koliko je ona upotrebljiva za ovakav vid planiranja ne znam.

                  ne treba zaboraviti da okretanja na putu prakticno nema jer si dugacak kako rekoh oko 12 metara i treba ti bar 30 metara precnika da se okrenes.

                  znaci kada udjes na neki put do sledeceg naseljenog mesta nema okretanja.

                  opet, sva ta pravila se brzo steknu iz iskustva na sopstvenim greskama pa se onda i zapamte

                  ko voli da samostalno planira, odlucuje i uziva za njega je pravo resenje.
                  kome treba vojnicki hotelski raspored kada se jede, za kojim stolom se sedi i citava ceta usluznih ljudi to nece naci u kamperskoj zajednici.

                  ma gde da se zatekne.

                  uh oduzio sam ali nadam se mozes da steknes neku predstavu.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • ada
                    CBC Senator XXL
                    • 04.06.2005
                    • 2375
                    • Novi Sad
                    • Svasta nesto

                    #10
                    @sw.brick
                    je tebe placaju po odkucanom slovu ko ce bre ovo da cita
                    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                    Comment

                    • cvrle
                      CBC Senator XXL
                      • 11.06.2006
                      • 1008
                      • Beograd,Banovo brdo

                      #11
                      E vala sw.brick svaka cast na postu,sve si lepo opisao i pojasnio, samo jos da covek kupi prikolicu i da krene redom...
                      Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

                      Comment

                      • low rider
                        CBC Senator XXL
                        • 03.04.2006
                        • 613
                        • Beograd

                        #12
                        Interesantan tekst. Samo jedno pitanje, da li lokacije koje navodis u Srbiji Divcibare, Zlatibor, Palic, Kopaonik, Obedska bara, Deliblatska pescara itd. imaju poseban prostor i instalacije za one sa kamp prikolicama ?

                        Evo moja 0.00002 centa jer mi se celo iskustvo sastoji od 5 dana letos provedenih u kamp prikolici.
                        Pakleno vruce.
                        Prikolica nije stajala u hladu, bile su one vrucine, moj zakljucak je da u takvim uslovima prikolica samo ako se mora. Jedino vreme kada je unutra bilo moguce provesti vise od minut je nocu, vec koji sat nakon izlaska sunca unutra je pakao.

                        Inace sve cesce vidjam kamp prikolice na placevima gde prodaju polovnjake.

                        Comment

                        • scarab26
                          CBC Senator XXL
                          • 27.09.2006
                          • 353
                          • bgd

                          #13
                          @brick

                          hvala na savetima, medjutim nisi nista napisao za kupovinu prikolice, koliku preporucujes, sta mislis o cenama, koja je oprema obavezna (npr predsator koliko je bitan, jer cenim nov da radis kostace kao 2 prikolice). wc hemijski ili tus, izvori struje, webasto, plin....

                          na kraju mogao bi da postavis slike i opis svoje (ako je jos imas).

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            ukuckao ali izgubila se poruka.
                            mrzi me ponovo, za sada.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              na Divcibarama je bio kamp Breza, sasvim pristojan. drustvena firma koja je to drzala je naravno banktrotirala, kao i hotel i sve na Divcibarama.
                              cuo sam da je neko kupio kamp i da je sada privatni, da li radi ne znam.
                              inace je bio celogodisnji i zimi sam se tamo vikendima sasvim lepo odmarao.
                              Palic ima kamp.
                              inace po Srbiji je kamping biznis zamro tako da priroda jeste tu a turisticki biznis gotovo ne postoji (slicno je i sa hotelima po unutrasnjosti) a kategorizacija jos nije napravljena.

                              uglavnom, za nekoliko dana odmora u prikolici imas sve sto ti treba...

                              ima prikolica i sa klima uredjajem, skuplji i luskuziniji modeli a ima i metoda efikasnog provetravanja (bez promaje) tako da unutra bude prihvatljivo.

                              sto se kupovine tice kod nas nije razvijeno trziste pa i nema nekih pravila a ponuda kao i potraznja je skromna.
                              shodno tome su i cene sarolike.
                              ja bih samo rekao da kod prikolica nije bitno godiste kao kod auta, i da glavninu vrednosti predstavlja oprema u funckionalnom stanju.
                              tako da estetski izgled ma kako vazan po meni ima manje finansijskog uticaja nego npr pokvareni frizider ili centralno grejanje.
                              popravka uredjaja je obicno u stotinama evra a oprema u kamp prikolici je vrlo specificno izradjena.

                              velicinu bi sam morao da odaberes prema potrebama, i nacinu upotrebe.

                              ako ces dosta biti pokretan neka jednoosovinka lakse ce se manevrisati, puno lakse voziti po nasim putevima a i vucni auto moze da bude manje zahtevnih osobina.

                              dvoosovinke (sa 4 tocka) se lakse voze po pravcu, stabilnije su u voznji ali zahtevaju i auto vucne kategorije klase 1800-1900 kg posto su same teske reda 1300-1500kg.

                              po pravilu su i komfornije opremljene.

                              ali, nas zakon poznaje granicu od 750 kg mase, kao limit za prikolicu uz B dozvolu.

                              ako >750 mora da se polaze za kamion (E) a uz to se onda placa i svake godine extra puna registracija sa svim taksama.

                              < 750 kg se vodi kao laka prikolica i samo jednokratno se izvadi treca tablica i nema daljih troskova.

                              predsator je zgodan ali je i zahtevan za pravilnu i potpunu montazu pa nije bas zgodno za 2 ili 3 dana cela operacija.

                              WC se podrazumeva isto kao i grejanje.
                              Webasto se ne koristi u kamp prikolicama vec na gas (LPG), obicno firme Truma.

                              izvor struje je akubaterija i eventualno inverter, mada je kamp oprema potpuno prilagodjena za rad na 12V od TVa, firizidera, sijalica, pumpi...

                              neki koriste i spoljasni benzinski agregat onaj portabl, mada mislim da to i nije bas toliko potrebno a nije ni jeftino trositi benzin.

                              inace i sam auto ima aku koji se povezuje na prikolicu i moze se koristiti bez muke.

                              prikolica ima jednoprostornih, dovosobnih, trosobnih pa i cetvorosobnih.

                              ja imam IMV Adria export model koji je nesto bolje opremljen bio svojevremeno, a prikolica je potpuno autonomna posto ima svoj izvor struje, vode u rezervoarima, gasa za grejanje i kuvanje, frizider, kupatilo sa hemijskim WC, sudoperu, 2 garderobna ormana.

                              ima i posebnu odvojenu sobu sa kliznim vratima, spavacu.

                              ima duple prozore, nesto pojacanu termo izolaciju pa je pogodna i za zimske uslove.

                              ima i grejanje na gas. WC je Thetford hemijski.

                              frizider je i na gas i na struju i na 12V kombinovano.
                              svetla su isto na 12V, kao i na gas.

                              sve u svemu, gde god da se nadjes moze potpuno samostalno da boravis van kampa, prema velicini rezervi koje si poneo i ritmu potrosnje resursa.

                              ima i 5 kreveta, na papiru, mada u realnosti je to 4 kreveta za 4 odrasle osobe.

                              cene prikolica su sarene, novih pogotovu.

                              luksuzni modeli kostaju i do 80.000 evra (neto, bez carine i bez poreza) za nekih 12-13 m2 povrsine a ima i modela vec za 15tak hiljada evra.

                              pricam o novima.

                              osnovno je za sta tebi treba, turing model za puno putovanja, stacionarni model (moze da bude i veca po dimenzijam posto neces vuci uglavnom) u nekom kampu, model sa puno lezajeva (kreveti na sprat), modeli sa vise soba a malo lezajeva...ima zaista puno varijanti.

                              moja prikolica je kompromis, zgodna je jos uvek kao turing za putovanja jer nije dugacka previse (5.7 m ukupno) a opet uz predsator nije bas ni premala za boravak vise nedelja recimo na letovanju pogotovu unutar kampa gde ima i dodatnih sadrzaja (recimo restoran pa ne mora da se sprema hrana unutra).

                              moja trenutno stoji parkirana iako je u voznom stanju i oprema potpuno funkcionalna. imam sada druge prioritete (nemam vremena da koristim, zaista) u zivotu.

                              kamperi su kao i nauticari posebna sorta, prilagodljivi okolini i tesko objasnjivo stanje zadovoljstva onome ko nije probao duze i nije iz te bajke
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X