na toliku kolicinu popust je ogroman i tu je stvarno dzabaka, njemu se onda isplati i da stavi dosta nize cene od trzisnih i opet ce imati veliki profit.
Obavestenje - Homologacije za polovna vozila
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zakon ponude i potraznje je nemilosrdan. Ako se odjednom na trziste upumpa 20.000 vozila, cene ce sigurno morati dole, pogotovo kod sitnih dilera ili ce morati da nadju drugu taktiku da privuku kupce, visim kvalitetom npr. Kao i u svakom drugom biznisu.
Ko je rekao male prodavnice Vs. Maxi
~20K je godisnja doza uvezenih polovnjaka na nase trziste. Ako je cifra tacna jansno je sta to znaci...
Comment
-
-
Originally posted by low rider~20K je godisnja doza uvezenih polovnjaka na nase trziste. Ako je cifra tacna jansno je sta to znaci...
To koliko ce cena biti niza necu da komentarisem. Znam samo da nepricam u prazno. Evo neki ljudi sa foruma znaju cene pojedinih fiatovih vozila, a ajde da podelimo i sa ostalima. Koliko je verovatno da stilo 2003 godiste sa dinamik opremom (dupla digitalna klima, 4xpodizaci, servo + syti,6 air bega abs....) 1.8 16v benzin i 5 vrata kosta u srbiji na ime kupca 4500€!!! veoma verovatno. (uracunat prevoz + carina + pdv + zarada)Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
a zasto bi neko kupio bas i jedino Fiata, tj naci cak 17.000 ljudi spremnih da bas sada otvre novcanik za Fiata (ili bilo koju ali jednu jedinu marku) ?
Fiat drzi kod nas koliko, 10tak % udela.
ako je ukupan broj novouvezenih polovnih recimo 50.000 to je maximalna traznja nekih 5.000 Fiata ili 3 1/2 godine vremena da se proda toliki lager prema sadasnjoj dinamici.
za te 3 godine gubitak na supstanci je bar 40% usled stajanja sto ce reci da je tesko isplativo izgubiti tolike pare + pare zarobljene pri ulaganju u kupovinu.
tih 17.000 komada MIskovic ili bilo ko, mora da plati sada.
novac je kod nas prilicno skup, prosecna kamata na godisnjem nivou kod banaka je 35-45%.
za 3 godine, 3 x 33% je 100%, + 40% gubitak vrednosti auta-
ko danas ulozi 100 evra u takav biznis na poslednjem primerku iz kontigenta koji proda ce izgubiti 140 evra, tj morati da doplati iz svog dzepa.
e sad, ako odemo u drugu krajnost, da u roku od recimo 60 dana proda svih 17.000 komada i da ima aranzaman odlozene isplate sa pocekom od 60 dana onda je kapital za nabavku prakticno besplatan i ide na teret prodavca (tog nekog u inostranstvu).
igra velikih brojeva cini svoje i profit ce biti znatan pa i da je samo koji procenat marza po vozilu.
ali, da li moze trziste sada i odmah da apsorbuje nekih 17.000 vozila, a onda i 17.000 komada jedne marke. pitanje je hipoteticko.
onaj ko ima iskustva u obrtanju vece love a sto MIskovic ima, nece srljati napamet pa je gotovo izvesno da postoji strategija nesto dublja i sigurnija.
dakle, prvo su obezbedjeni kupci a onda ide spediterski deo posla..
a kada bese stupa na snagu ukidanje carina za robu iz EU, po ranije potpisanim ugovorima pa i za automobile. ove godine istice prelazni period do primene sporazuma o liberalizaciji trgovine ?
iskustvo domaceg trzista pokazuje da nije bas sve tako pojednostavljeno.
Zastava je dobila dotaciju drzave i prodaje Punto bez carine.
pri tome Zastava nije uspela da proda uvezenu/ odobrenu kolicinu bez carine i ostali su puni magacini Punta.
(kvota je bila 10.000 komada za godinu dana, toliko Punta nije prodato).
sta iz toga mozemo da zakljucimo... niti novi Fiat bez carine nije imao prodju kod kupaca, pod nalepnicom Zastava 10, i prodaja je "pukla" odnosno nije dostignut plan prodaje.
17.000 komada je puno ambiciozniji plan- jeste da je olaksano jer su polovni nize cene ali je pitanje ima li toliko zelja na trzistu za polovnim Fiatima.
znamo da su kod nas na ceni nemacki proizvodjaci na trzistu polovnih (da ne ulazimo u razloge zasto ali je prosto cinjenicno stanje takvo) pa cak iako su po ceni skuplji od konkurekcnije iste klase/ godista/ kubikaze.
ljudi koji imaju para ne kupuju Fiat prevashodno (i druge marke sa manjim trzisnim udelom) vec se opredeljuju za nemacke.
10tak % koji kupuju Fiate treba da apsrobuje tih 17.000 komada, a to znaci da ukupno trziste polovnih treba da bude bar 150.000-170.000 komada.
vrlo optimisticka brojka moguce prodaje u jednoj godini.
SBBKBB razbibriga
Miskovic do sada praksa pokazuje sve sto je radio bilo jes stvaranje uslova za poskupljenje iznad vazecih trzisnih cena, pojeftinjenja niti u tragovimavolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
brik procitao sam referat i ne razumem sta si hteo da kazes. to jeste ne pokusavam. samo cu te pitati. kada bi neko u srbiji nekome (taxi) ponudi stila po recimo 4000€ sta mislis da li bi ga taj neko uzeo pa jos i na kredit!!!??? bas me briga sta pise na haubi ciji je auto ako ce da me sluzi barem 2 godine. Zamisli rata 50€ a ucesce 400???!!! 400+(60x80)= 5200€ lepo.
I otisli smo u off. tema je bila ukidanje homologacija (obavestenje) obavestio i sada cekam doru (katandziju)Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
Comment