Punto Van -> Punto putnicki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • low rider
    CBC Senator XXL
    • 03.04.2006
    • 613
    • Beograd

    Punto Van -> Punto putnicki

    U oglasima polovnih automobila cesto se srecu Fiat Punto automobili sa 3v koji su nekada bili van-ovi, pa su prepakovani u putnicku verziju dodavanjem zadnje klupe i obarajucih prednjih sedista.

    Interesuje me koje su razlike, sem sedista, izmedju originalno putnicke verzije sa 3v i Van verzije Fiat Punta ?
    Na sta obavezno obratiti paznju kada se razgledaju ovakvi automobili ? Sta su nedostaci, da li ima eventualnih prednosti (sem cene koja je niza od putnickog automobila).

    Da li je 100.000Km za 1.2 8v motor u van-u velika kilometraza? U ovom sto idem da gledam za oko sat je klasicana venturi pinska instalacija, navodno instalirana u Delti, gde je i kupljen, koliko je to pametno/pouzdano resenje za ovaj motor.

    Eto, nadam se da ce biti odgovora pre nego sto podjem , pa da vidimo.

    Pozdrav !
  • Sapcanin
    CBC Senator XXL
    • 13.12.2006
    • 317
    • BG
    • Peugeot

    #2
    Punto van mi je bio prvi auto pa da iznesem par iskustava vezano za enterijer i sl.
    Zavisi šta hoces da pakuješ. Imaš tu dve varijante..

    1. zvana "budženje" u kojoj ubacujes zadnju klupu od nekog drugog auta, koja kao odgovara, pa onda moraš sa donje strane prednjih sedišta da izvučeš jednu polugicu koja ce da omogući da se sedišta previju kako bi putnici mogli pozadi da udju...
    2. kupiš komplet enterijer od putničkog sa 3 vrata i sve to prepakuješ kako treba, bukvalno sve leže šaf na šaf (bar je kod mene bilo)...

    Kupiš pozadi polovne držače za plicu i novu policu u bilo kojim malo bolje opremljenim prodavnicama auto delova... i to je to....
    Takodje treba da znaš da ako ćeš tu ubacivati neku muziku, lepooo ćeš da se namučiš da provučeš kablove.....

    takođe trebaće ti polovne ručke za držanje putnika na plafonu, jer tu inače ostanu rupe, jer na tom mestu je na van-u zakačena ona rešetka koja deli tovarni prostor....

    atest se radi u AMSS i iznosi 3600dinara
    Meni je lik u SA odradio zadnju klupu, dasku, da se obaraju sedista i jos neke sitnice za 100e, medjutim, ja sam posle dodavao zadnje plastike i ostale dzidabidze sa putnickog...
    U SA je komplet enterijer 400e za mk2

    Jos jedna stvar je da je VAN poprilicno tvrdji od putnickog...

    Moja preporuka ti je uzmi putnickog za iste ili malo vece pare ako vec hoces punta, posto dok sve sitnice izmenjas da ga prepravis u putnicki na kraju te izadje vise, a nije to to

    eto toliko od mene, ako imaš još pitanja ti reci...

    A sto se tice tehnicke strane fiata, posto to nisi pitao, necu se sad raspisati, ali ja nisam bio nimalo zadovoljan
    Poljoprivredne masine

    Comment

    • low rider
      CBC Senator XXL
      • 03.04.2006
      • 613
      • Beograd

      #3
      slobodno se raspisi i o mehanici, i hvala za ove savete.

      Inace auto je vec prepakovan na putnicku verziju, jos ga nisam video idem za par sati. Auto je za devojku, zelja joj da sto mladji gradski auto, a ovaj je kupljen u delti sa plinom, mislim ja sam imao neke druge predloge, ali su to uglavnom stariji ili veci automobili.
      Sigurno je bolje juriti putnickog, ali uglavnom su u oglasima iz uvoza i za te pare stariji i sa neproverenom kilometrazom.

      Imao si i mehanickih problema, motor ili ?

      Comment

      • Sapcanin
        CBC Senator XXL
        • 13.12.2006
        • 317
        • BG
        • Peugeot

        #4
        moj je doduse bio 1.9D,
        On ima svoje boljke: drzaci motora (100e komad ) amortizeri, trapovi, i gomila sitnih boljki koji se javljaju kod svih na ~istoj kilometrazi.
        U proseku mi je bio svaki vikend na dizalici
        Motor je dimio kao lud dok nisam zacepio EGR. Auto je sad presao preko 200000 kod sledeceg vlasnika, i motor iako uveliko duva ne trosi ulje i ide najnormalnije.
        Tu su problemi sa plastikama unutra, elektronikom, elektricni servo zna da otkaze (nije bas jeftin) i jos neke stvari. Na mom je otvaran menjac pre nego sto je uvezen (neznam zasto ali se vidi da je otvaran). delovi su mu poprilicno skupi, dosta skuplji u odnosu na Civica.
        Nemogu sad da se setim svih problema, ali spisak je poduzi, i za neke sam se bas namucio da pronadjem sta je u pitanju.

        E da, jel 8v ili 16v?
        Plin je stavljen sa razlogom, ti motori ubijaju koliko trose po gradu...

        I jos jedna stvar mi nije jasna, jel taj auto kupljen kod nas kao van, prvi vlasnik ka prepakovao?
        Ili ga kupio preprodavac i prepakovao?

        Jos jedna stvar, ti auti su vozeni kao sluzbeni, nisu stedjeni i terani su non stop u patos. Bar ovi iz inostranstva.
        Tako da ces tu naci gomilu "oziljaka" od strucnih parkiranja, spremi se da radis trapove, posto znas onu nasu: koji auto prelazi najbrze preko lezeceg?

        Opet, tu postoji mogucnost da ga je uzeo neko kod nas za svoju firmu i koristio jednom nedeljno za nabavku robe i pri tom cuvao kao oci u glavi, sto je malo verovatno

        Sve u svemu vidim dosta razloga da ga zaobidjes i trazis putnicku verziju.
        Poljoprivredne masine

        Comment

        • low rider
          CBC Senator XXL
          • 03.04.2006
          • 613
          • Beograd

          #5
          Bas iz tog razloga sam odmah rekao da ne gledam dizelase, ne verujem sumanuto malim kilometrazama koje navode u oglasima, mozda ne laze jedan u 100, ali ne volim loto, benzinac i ako je presao mnogo jeftinije se popravi.
          1.9 previse masivan, a kod matorog auta to povlaci razne probleme, jtd-ovi verovatno sa turbinama na izdisaju...

          Nego ovaj exVan je otpao, jer su neki intersantniji automobili iskrsli.
          Mozda i nije dresh jer je kupljen kod nas i ovde vozen, pa ako bude vremena pogledacu ga. Ali kao sto kazes bolje je odmah ici na putnicki.

          Malopre sam gledao jedan clio i tvoja informacija o ruckama na plafonu, tj. nedostatak istih mi je otkrio da se radi o prepakovanom van-u. Hvala .

          Inace radi se o 1.2 8v motorima, 16v su izuzetno retki, bar u oglasima. Kazes da mnogo trose u gradu, vidis to nisam cuo. Ne znam da li je to isti motor kao 1.2 8v iz grande punta, jer ga drug hvali kako je stedljiv.

          Comment

          • Manfred
            CBC Senator XXL
            • 04.08.2007
            • 905
            • Beograd

            #6
            Idi bre saka upropasti choveku mishljenje o puntu....

            Nosach motora zvani reket, odnosno centralni nosach je 3200 dinara i zamena je 500... znachi 45 evra. Amorti su okruglo 100 evra sa sve zamenom, naravno samo prednji. Moj auto je presao 145 000 i za sada nema nikakvih problema sa trapovima, nigde ni malo lufta, chak sam sa majstorom prichao i kaze da je kod punta mk2 generalno trap jedna od izdrzljivijih stavki.

            Ako je tebi bio na dizalici svake nedelje, onda me ne chudi sto si ga prodao, ja sam u zadnjih par meseci bio svega 2 puta, promena ulja i filtera i puklo jedno prelivno crevo izmedju 2. i 3. dizne sto i nije neki kvar.

            Kazu da puntu 1.9d menjach nije jacha strana i da neretko crkava, ali za 1.2 nisam chuo za reklamacije...

            Servo zna da otkaze, ja sam kupio auto sa crknutim i popravka me kostala okruglo 200.

            Generalno u vezi Punta iz mog jednogodisnjeg iskustva
            Dobar gradski autic, nije za preterano duga putovanja, malo trosi (5-6-7 litara), meni zadovoljava sve potrebe. Odrzavanje nije pretarano skupo, bar ja to tako vidim, a nemam platu od 1000 evra, a ni vecu . Posle godinu dana voznje bih voleo da imam jos malo snage (kad mi bude finansijski omogucena snaga bice to 156 2.5 v6 ). To bi bilo to, generalno sam zadovoljan, nemam zamerke.

            Bolje je da juris putnichki, moze da se nadje za oko 5000 u super stanju, samo moras da trazis. Drugar je kupio punta 2002. 1.2 8v sa pravih 60 000 sa klimom, el. podizacima, 6 airbagova, muzika.. za 5000 okruglo, komplet super stanje.

            Comment

            • Sapcanin
              CBC Senator XXL
              • 13.12.2006
              • 317
              • BG
              • Peugeot

              #7
              U Sapcu u Fiatu 8000dinara gornji drzac motora.
              6700dinara donji kod menjaca
              Ove cene cu pamtiti celog zivota
              A naravfno pricam o Fiat, a ne o turskim kopijama

              Evo sad se zet vratio iz servisa, 4. put menja alternator na jtd-u.
              popizdeo je. hebe se sa majstorima...
              Oce ko da ga kupi?
              Povoljno
              Poljoprivredne masine

              Comment

              • Sapcanin
                CBC Senator XXL
                • 13.12.2006
                • 317
                • BG
                • Peugeot

                #8
                jel neko zna nesto o ovim stilima sto su se pojavili jaaaaako povoljno?
                Hoce zet da zameni punta, a bila bi u mala razlika da doplati...
                Poljoprivredne masine

                Comment

                • ada
                  CBC Senator XXL
                  • 04.06.2005
                  • 2375
                  • Novi Sad
                  • Svasta nesto

                  #9
                  kasnis sa jako povoljno!
                  Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                  Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                  Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                  Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #10
                    tj ima ali ne po toj ceni koju je on cuo...

                    http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=48028
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • low rider
                      CBC Senator XXL
                      • 03.04.2006
                      • 613
                      • Beograd

                      #11
                      Izgleda da je sada u modi 105K Km, jedno vreme je svaki drugi oglas bio sa predjenih 143 hiljade, samo se pitam kako biraju cifru, rodjendan sadzije ili tako nesto ... Ne bih rekao da je ova cena vrlo povoljna, naravno stanje je majka cene... Imao sam par ponuda za nesto manje novce 3v, u boji sa slicnom kilometrazom.

                      Nego kad vec saramo po modelima, listam stare diskusije na forumu i vidim da malo ko mirise Yarisa, ustvari dobro se oplelo po njemu, pogotovo o snazi i dugotrajnosti motra. U proseku je oko 1000e skuplji od Clia/Punta. Iz diskusija sam stekao utisak da je 1.0 mlitav motor koji je posle 150-180K spreman za penziju? Bas sutra nameravam da vidim jednog takvog, pa sam pokoleban.

                      Da li Yaris vredi vise para za isto godiste i kilometrazu u odnosu na evropske kolege?

                      Starog Yarisa nisam vozio, novog par krugova, tada me je jedino iznenadio los kvalitet enterijera za auto sa tojotinom znackom. Navodno stari je bolje sklopljen.

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #12
                        niko nije rekao da je povoljna tj drasticna je u odnosu na to za kolko je para auto placen i kolko je ulozeno u njega. a kilometraza je prava 100%
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • ada
                          CBC Senator XXL
                          • 04.06.2005
                          • 2375
                          • Novi Sad
                          • Svasta nesto

                          #13
                          @low rider
                          uzmi druze komercijalu da barem imas delova koliko hoces!
                          Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                          Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                          Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                          Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                          Comment

                          • Sapcanin
                            CBC Senator XXL
                            • 13.12.2006
                            • 317
                            • BG
                            • Peugeot

                            #14
                            Sto se tice Yarisa, sestra vozi TSport verziju istog sa 1.5vvti motorom.
                            Neznam ista osim reci hvale, za zene idealan auto!
                            Jedino sto se mora pomiriti sa nedostatkom gepeka (manji nego na yugu).

                            Za godinu ipo dana, osim redovnog servisa nikakvih problema nije imala.
                            Poljoprivredne masine

                            Comment

                            • ada
                              CBC Senator XXL
                              • 04.06.2005
                              • 2375
                              • Novi Sad
                              • Svasta nesto

                              #15
                              @sapcanin
                              koja je kilometraza u pitanju za tih 1.5 godina. znas koliko je to diskutabilno da das takvu informaciju. moze da predje 1000km i normalno da nista nefali na autu. po meni moze da se komentarise neki auto kod nas koji prodje oko 25000km godisnje (to je neki yu prosek)
                              Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                              Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                              Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                              Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                              Comment

                              Working...
                              X