zbog nekoliko verzija kako treba da se radi, otvaram ovu temu jer me jako zanima sta i kako treba raditi. posle uradjene polugeneralne ili generalne, kako treba postupati sa motorom tj kako voziti?
slede verzije koje sam cuo od ljudi sa foruma koje necu da imenujem
1. voziti polako do 3000rpm dok se ne predje oko 1000km, pa se zateze glava i to je to, tj nastavlja se sa normalnom voznjom
2. moze da se vozi i do 4-4500rpm ali treba voditi racuna da se polaako podizu i spustaju obrtaji i sto je vazno zbog lezajeva radilice, polako da se pusta kvacilo pri promeni brzine, pogotovo u nizi prenos
3. prvih 1000km do 3000rpm a posle ga pucas po gasu i nece da mu fali nista iako glava jos uvek nije zategnuta jer je sve "leglo"
....sledi obavezna zamena ulja posle oko 1000km zbog opiljaka lezajeva i radilica tj ulje je izgubilo svojstva koja treba da ima
slede verzije koje sam cuo od ljudi sa foruma koje necu da imenujem
1. voziti polako do 3000rpm dok se ne predje oko 1000km, pa se zateze glava i to je to, tj nastavlja se sa normalnom voznjom
2. moze da se vozi i do 4-4500rpm ali treba voditi racuna da se polaako podizu i spustaju obrtaji i sto je vazno zbog lezajeva radilice, polako da se pusta kvacilo pri promeni brzine, pogotovo u nizi prenos
3. prvih 1000km do 3000rpm a posle ga pucas po gasu i nece da mu fali nista iako glava jos uvek nije zategnuta jer je sve "leglo"
....sledi obavezna zamena ulja posle oko 1000km zbog opiljaka lezajeva i radilica tj ulje je izgubilo svojstva koja treba da ima
Comment