Raspored cilindra na motorima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Probisvet
    CBC Senator XXL
    • 07.06.2005
    • 423
    • FRANCUSKA

    Raspored cilindra na motorima

    Dali je standardno da prvi cilindar pocinje tamo gde se nalazi korpa kvacila ili se razlikuje od tipa motora (broj cilindara) i nacina postavljanja motora(popreko ili uzduzno-linijski) i drugo, okretanje radilice, jeli se razlikuje od motora do motora ili je standardno da se okrece gledano na korpu kvacila, obrnuto od kretanja kazaljke na satu.
  • remus
    CBC Senator XXL
    • 25.12.2004
    • 695
    • Zrenjanin

    #2
    Koliko ja znam prvi cilindar je uvek prvi sa strane gde je zupcasti kajs,mada ne mora da znaci. A nekako mi je logicno da se motor okrece u smeru kretanja vozila tj unapred iliti kontrasmer kretanja kazaljke na satu.
    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      standardno da prvi cilindar pocinje tamo gde se nalazi korpa kvacila
      mislim da je to kod francuza cesce nego igde.
      kod njih naopako dodje kao standard

      obicno je prvi cilindar tamo gde je razvodni mehanizam, znaci prednji deo motora ali nije obavezno da se tako oznaci.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Probisvet
        CBC Senator XXL
        • 07.06.2005
        • 423
        • FRANCUSKA

        #4
        Originally posted by sw.brick
        obicno je prvi cilindar tamo gde je razvodni mehanizam, znaci prednji deo motora ali nije obavezno da se tako oznaci.
        To i nije neko precizno objasnjenje, sta podrazumevas pod razvodnim mehanizmom.

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Da ti bude precizno ma kako motor bio postavljen skoro svim francuzima prvi cilindar je do zamajca-menjaca. Kod ostalih prvi je do razvodnog mehanizma (lanaca, zupcastog kaisa).
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Originally posted by remus
            A nekako mi je logicno da se motor okrece u smeru kretanja vozila tj unapred iliti kontrasmer kretanja kazaljke na satu.
            Mislis okrece se u smeru kazaljke gledaju ci ga sa strane remenica.
            Ako gledas francuza sa strane menjaca onda suprotno.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • remus
              CBC Senator XXL
              • 25.12.2004
              • 695
              • Zrenjanin

              #7
              Da da upravo tako samo sam ja malo iskomplikovao moje objasnjenje jer sam gledao sa strane menjaca
              VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

              Comment

              • Probisvet
                CBC Senator XXL
                • 07.06.2005
                • 423
                • FRANCUSKA

                #8
                Dali to isto vazi i za motore koji su proizvedeni u Americi i dali to isto vazi i za V6 i V12 i W16, gde su prvi cilindri kod tih motora dali od zamajca ili se broje ako su popreko u pravcu ---> gledano sa prednje strane motora ili linijski od napred ka nazad.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  vazi za Severnu i Juznu Ameriku, Australiju, Aziju, Afriku(osim frankofonskih zemalja) i Evropu minus Francuska.

                  za 2 do nn cilindara.

                  manje vise, mozda se nadje koji izuzetak.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  Working...
                  X