fiat tipo 2.0 gt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bambalic
    CBC Član
    • 09.01.2008
    • 72
    • Beograd

    fiat tipo 2.0 gt

    zamolio bi vas kada bi mi dali neke informacije o fiat tipu 2.0 16v gt...
    snaga,ubrzanje,mane,prosecna cena "91-"92 godista......itd...

    unapred hvala

    pozz
  • stefanves
    CBC Senator XXL
    • 10.12.2006
    • 1351
    • BG

    #2
    Ok motor, dosta dugotrajan. Koliko sam ja upoznat kod nas je tesko naci dobar primerak, vecina je razjebana full. Sto se tice cena, mislim aj uzmi oglase i pogledaj!
    Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
    Konacno i ja imam auto :-)

    Comment

    • Lord_o21
      CBC Senator XXL
      • 29.04.2006
      • 494
      • Novi Sad

      #3
      U narodu poznat kao Tipo Sedici ili ti Sedicivalvole. Italijanska GT ikona, GSi 16v je ima 136ks, Golf GTi je imao 134ks, a Tipo 148, ubrzanje 8.9s do 100, a max brzinu preko 200km/h... Meni, je taj auto decacki san... Pitaj sta te jos zanima??


      ...technology is the only Replacement for Displacement.

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #4
        Polako...stanite...pomesali ste par verzija.

        Tipo GT je tzv. Granturismo i imao je motore 1.8 i.e i 2.0 i.e, kao i za turbo dizel 1.9 Ovaj jaci benzinac, a i mnogo bolji je imao poznati dohc 8v motor od 113ks. GT je paket sportske opreme i najlakse se prepoznaje po natpisu na plasticnoj maski osvetljenja regista tablice gde pise "granturismo", kao i po sportskim sedistima, bogatijoj salt tabli i felnama...pored ostalog...

        Tipo Sedicivalvole ili 2.0 16v je imao takav paket slican paket opreme, ali jos bolji i sportskiji, a na masci reistar tablice mu je pisalo "sedicivalvole". Imao je motor od 139, tj. 148ks.

        Znaci ne postoji 2.0 16v GT...ili je 2.0 i.e GT ili je 2.0 16v ili poznatiji kao Sedicivalvole.

        Comment

        • TheWickerMan
          CBC Senator XXL
          • 11.09.2007
          • 791
          • DE
          • AR Giulietta TCT

          #5
          Maleci off-ic
          @Lord_o21
          Kadett GSi je imao ove modele
          1,8 85kW/115KS (GSI)
          2,0 110kW/150KS (GSI 16V)
          2,0 114kW/156KS (GSI 16V)
          Glof GTI je imao ove modele
          1.8 8v 107KS/79KW
          1.8 16V 137 KS/102 KW
          1.8 8v G60 Turbo 160 KS/118 KW
          Sto se tice Tipa,tesko ces naci 2.0 16V koji nije pokupio bar jednu banderu ali za bas ocuvan primerak racunaj cenu 2500-3000 e.

          Comment

          • Lord_o21
            CBC Senator XXL
            • 29.04.2006
            • 494
            • Novi Sad

            #6
            sorry, moja greska, slabo se razumem u te germani trkace aute...
            U banderi ?? Nije to BMW, majku mu...
            Slazem se za 2500-3000e, ali opet, bolje za to nego za Gnoja II D...
            ...technology is the only Replacement for Displacement.

            Comment

            • TheWickerMan
              CBC Senator XXL
              • 11.09.2007
              • 791
              • DE
              • AR Giulietta TCT

              #7
              Nije BMW ali auto za brzu voznju jeste...
              I naravno da je bolje Tipo iz '92 nego Gnoj iz 87(posto imaju iste cene).

              Comment

              • starac vujadin
                CBC Senator XXL
                • 27.08.2005
                • 2617
                • Stari grad

                #8
                Da dodam da je postojao i Kadett GSI 2.0 8v od 130ks (to je njegova najbolja i najuravnotezenija varijanta), a Golf II 16v je imao 139ks, tj, 129 sa katalizatorom, 1.8 8v je imao 112, tj, 107 sa katalizatorom

                Tipo 2.0 16v je 3000 minimum da je dobar...ima jos poneki dobar, ali retko...

                Comment

                • gola
                  CBC Član
                  • 15.04.2007
                  • 12
                  • 088

                  #9
                  sedicivalvole

                  Ja se izvinjavam sto upadam u temu ali sam sasvim slucajno ponosni vlasnik jednog primerka 2.0 16v ali od 109kw, pa vi racunajte koliko je to u ks.Morate znati da postoji razlika izmedju ovog modela sa troja i petoro vrata.Elem iako su im motori skoro identicni,model sa troja vrata ima 107 a sa pet 109kw, trazio sam logicno objasnjenje ali ga jos nigde nisam pronasao tako da to i danas ostaje misterija kako za mene,tako i za jos nekoliko inzinjera iz inostranstva.A sto se tice "lupanja bandere"sa ponosom vam mogu pokazati primerak koji jos uvek nije imao takvo iskustvo

                  Verujte mi da sa ugradjenim plinom bez problema stize do 200! (Pod uslovom da je ACRasic radio ugradnju kao kod mene)

                  Comment

                  • Bambalic
                    CBC Član
                    • 09.01.2008
                    • 72
                    • Beograd

                    #10
                    hvala momci na informacijama!!

                    Comment

                    • stefanves
                      CBC Senator XXL
                      • 10.12.2006
                      • 1351
                      • BG

                      #11
                      Originally posted by starac vujadin
                      Polako...stanite...pomesali ste par verzija.

                      Tipo GT je tzv. Granturismo i imao je motore 1.8 i.e i 2.0 i.e, kao i za turbo dizel 1.9 Ovaj jaci benzinac, a i mnogo bolji je imao poznati dohc 8v motor od 113ks. GT je paket sportske opreme i najlakse se prepoznaje po natpisu na plasticnoj maski osvetljenja regista tablice gde pise "granturismo", kao i po sportskim sedistima, bogatijoj salt tabli i felnama...pored ostalog...

                      Tipo Sedicivalvole ili 2.0 16v je imao takav paket slican paket opreme, ali jos bolji i sportskiji, a na masci reistar tablice mu je pisalo "sedicivalvole". Imao je motor od 139, tj. 148ks.

                      Znaci ne postoji 2.0 16v GT...ili je 2.0 i.e GT ili je 2.0 16v ili poznatiji kao Sedicivalvole.
                      Razume se da mislim na taj SEDICIVALVOE. Kod nas sve te "sporcikje"(1.8, 2.0) smatraju GTEJIMA.
                      Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                      Konacno i ja imam auto :-)

                      Comment

                      • zaki
                        CBC Veteran
                        • 01.09.2006
                        • 199
                        • Beograd
                        • Fiat Stilo 1.9JTD

                        #12
                        Dobar auto, za razliku od Tipa sa slabijim motorima on ima odlicne trapove, ja sam imao Tipa 1.4ie i trapovi su mi uzeli sve pare iz dzepa. Kazu da ni potrosnja nije velika, plin da se ugradi nije skup, svaki ima dobru opremu cesto klima, ABS, servo,el.pod i retrovizori, sto se tice cene dobar ne mozes naci ispod 2500e! Ima pocinkovanu limariju ali kada ga budes kupovao obavezno zavrci tepih u kepeku i gledaj koseve tu prvo popustaju. pozdrav

                        Comment

                        • gola
                          CBC Član
                          • 15.04.2007
                          • 12
                          • 088

                          #13
                          Mala ispravka vezano za limariju.Nije tacno da su svi radjeni od pocinkova nog lima,od njega su se radili samo modeli koji su plasirani na domace (Italijansko)trziste dok su modeli radjeni za izvoz radjeni od sasvim drugog lima i jako su losi.A Sto se trapa tice stvarno me zanima kao su neki dosli do zakljucka da su modeli sa slabijim i laksim motorima imali slabije trapove od ovih jacih?Sta to treba da znaci?Da ce trap lakse da nosi vecu tezinu i izdrzati vecu snagu motora nego onaj sa laksim i slabijim motorom???
                          Ljudi,ajde sto brkate konje nego ste poceli i kilograme da brkate.

                          Comment

                          • starac vujadin
                            CBC Senator XXL
                            • 27.08.2005
                            • 2617
                            • Stari grad

                            #14
                            Sta radi "srpska VW progaganda"...jos malo pa ce ispasti Tipo trulex najveci...

                            Tipo je potpuno pocinkovan za sva evropska trzista (da, bas je u Nemacku, Francusku isao nepocinkovan... ). Jedine nepocinkovane verzije su pravljene u Turskoj i neke od njih su "zalutale" i ovde. GT i Sedicivalvole su pocinkovani, naravno.

                            Svi imaju odlicne i jake trapove (o cemu govore njegovi derivati Fiat Coupe i Alfa GTV koji su imali motore od 220-250ks), ali ima problema zbog vece tezine (jer je jel` te pocinkovan... ).

                            Comment

                            • predrag&marea
                              CBC Član
                              • 20.05.2007
                              • 34
                              • beograd

                              #15
                              Originally posted by starac vujadin
                              Sta radi "srpska VW progaganda"...jos malo pa ce ispasti Tipo trulex najveci...

                              Tipo je potpuno pocinkovan za sva evropska trzista (da, bas je u Nemacku, Francusku isao nepocinkovan... ). Jedine nepocinkovane verzije su pravljene u Turskoj i neke od njih su "zalutale" i ovde. GT i Sedicivalvole su pocinkovani, naravno.

                              Svi imaju odlicne i jake trapove (o cemu govore njegovi derivati Fiat Coupe i Alfa GTV koji su imali motore od 220-250ks), ali ima problema zbog vece tezine (jer je jel` te pocinkovan... ).
                              Tacno tako.Gore je neko govorio o problemu sa trapom.To je problem jedino ako ugradis najgrdje delove na svetu pa ti riknjavaju.Sta bi tek bilo sa Tipom 1.7 ili 1.9.
                              Inace,Tipo 2.0 je vrh svih Tipoa.....

                              P.S izraz GT potice iz ranih 60-tih i skracenica je od Grandturismo

                              Comment

                              Working...
                              X