PEUGEOT 605 SV24 3.0 - iskustva i misljenje o ovom modelu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jonicalfa
    CBC Veteran
    • 14.10.2007
    • 128
    • Sm.Palanka

PEUGEOT 605 SV24 3.0 - iskustva i misljenje o ovom modelu

Pozdrav svima prvi put sam na ovom delu foeuma, ali neznam bolje mesto za pomoc. U fazi sam kupovine - trampe za 605-icu 3.0 v24, recite mi nesto o njemu vrednosti, nikad ga nisam vozio. veliki plus mu je sto je registrovan na 2.0 tako da...Cuo sam da je strahoviti potrosac, koliko bi kostala ugradnja plina u njega. Unapred hvala stvarno sam laik kad je u pitanju ovaj auto.
    hvala unapred Nebojsa 065/834-6734
    ps.s. treba mi test ovog auta - najvise za potrosnju, jer sam cuo da bije u gradu preko 15 ladno

• jonicalfa
    CBC Veteran
    • 14.10.2007
    • 128
    • Sm.Palanka

Da li je moguce da na ovom delu forumu niko nema nikakvih podataka i iskustava o ovom autu, da ponovim peugeot 3.0 v24, interesuje me potrosnja gas -benzin i koje su mane i sta je nabitnije sto se tice odrzavanja motora.Hvala unapred

Comment

• gordi014
      Moderator
      • 02.10.2004
      • 1049
      • Valjevo, Srbija
      • PEUGEOT 206 XS 1.6

Što se tiče Peugeota 605 3.0 SV24, vlasnici tvrde da je auto stvarno dobar, motor odličan.
      Potrošnja ti zavisi od "teške ili lake noge", tj. da li voliš stiskati gas ili ne!?
      Neka okvirna potrošnja ti je oko 20 do 22 litre po gradu, na nekih 3 hiljade obrtaja. Sad zavisi da li ti je to puno ili ne !?
      Solucija ugradnje TNG-a nije loša, jer se na tom motoru ne može osetiti neki gubitak snage, kao što neki znaju pričati.
      Odličan automobil, udobnost vrhunska i performanse naravno, unutrašnjost je daleko iznad svog vremena.
      Treba proveriti zadnji most, jer dotični ima vrlo skupih problema sa zadnjim mostom. Previše je tu raznih "selena" koji odu i onda je to priličan izdatak ... (večita tematika.. pug i zadnji mostovi. )

Comment

• bax76
        CBC Senator XXL