Chrysler Neon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M626
    CBC Senator
    • 12.01.2006
    • 200
    • Beograd, Konjarnik

    Chrysler Neon

    Poz,
    Interesuje me nesto vise o ovom modelu, restyling je u pitanju (1999-2004 god.)...
    Jesu li delovi dostupni kod nas (bar potrosni materijal)?
    Kakva je situacija sa servisima?

    Ima li nekih specijalnih zapazanja u vezi ovog modela, tipa problematicno je ovo ili ono... ?

    Realno, jel bi ovo bila pametna kupovina (nekog ocuvanog modela, naravno)?

    Sve sugestije i primedbe su vise nego dobrodosle

    Thanx
    Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Realno, ne bi =]

    Za te pare se zapravo dobija jako puno, i znam da je to udica na koju se i ti pecash

    Ali, to je otprilike sve shto dobijash za svoje pare. Slaba mrezha ovlashtenih servisa, samo 5 u celoj drzhavi, a shto se servisiranja tiche ne ochekuj bash niske cene. Sa druge strane, taj model (brend inache) su retki na ovdashnjem trzhishtu tako da je ponuda aftermarket delova oskudna, a opet, nezavisni mehanichari koji bi znali to da odrzhavaju verovatno se mogu izbrojati na prste...

    Na dvolitarski benzinac nema mnogo primedbi, uglavnom one da nije elastichan koliko bi se ochekivalo od te zapremine, i da je preglasan. Ovome drugom razlog mozhe da bude i oskudna zvuchna izolacija motornog prostora i kabine, jer je i shum vetra u njoj na autoputu iznad proseka klase. Za tu klasi takodje je ispod proseka i zapremina prtljazhnika od samo 370 litara.

    Moje lichno mishljenje, koje ne morash da shvatish zdravo-za-gotovo, je da ovaj auto nije vredan kupovine "iz druge ruke" na nashem trzhishtu, i to bez obzira na zatecheno stanje. Osim ako nije bash dzabaka =]

    Za isti taj kesh mozhesh da uzmesh sasvim pristojan "japos" auto tipa Civic, Almera ili 626, ili ako si za evropsku shkolu onda npr. Peugeot 406, Alfinu 156-icu, Audi A4, BMW E36, a razmisli i o Octavii i Golfu 4. U svakom sluchaju svaki od nabrojanih je racionalnija i pametnija investicija od Neona, narochito na duge staze obzirom na gubitak vrednosti i ukupne troshkove odrzhavanja. Ili bar ja tako mislim...

    Pozz
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • M626
      CBC Senator
      • 12.01.2006
      • 200
      • Beograd, Konjarnik

      #3
      Hmm... otprilike sam i naslucivao odgovor.
      Zvao sam ovlascene servise ali od njih nisam mogao da saznam cene delova. Jedino sto sam uspeo da izvucem kao informaciju je da rade na normu, sat vremena je 40e, za mali servis norma im je 90 min

      O Neonu nisam generalno ni razmisljao, video sam da komsija prodaje, malo se raspitao oko auta pa rekoh da vidim da li neko ovde ima nekog iskustva sa istim.
      Za te pare za koje mi nudi, mogu da kupim 406, Vectru ili nesto slicno oko 1998. godista. Sa druge strane, Neon je 2002-2003 sa pravom kilometrazom (60000), kupljen ovde i sa svom servisnom istorijom. Za Golfa IV ili Octaviu bih morao da dodam bar jos 1k evra (opet neke pocetne serije 98-99).

      Ponuda je prilicno primamljiva, medjutim, mene plasi ono 'Ako ne platis na mostu, platices na cupriji'.

      Danas/sutra idem da provozam auto, da vidim sta mu fali (mada po recima vlasnika nema ulaganja - i ne bi trebalo s obzirom na predjenu kilometrazu) pa cu preneti utiske ovde.

      Hvala na odgovoru i pozdrav!
      Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.

      Comment

      • TETAK
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3034
        • Čačak, Srbija

        #4
        Obrati pažnju na prtljažnik jer Neon obožava da upušta vodu pogotovo u ovaj deo vozila.Čak i ako je auto očišćen primetićeš odnosno bolje rečeno namirisaćeš vlagu u vozilu pošto se razvija karakterističan miris!
        Obrati pažnju i na koroziju na spojevima limova jer mu ni antikoroziona zaštita nije jača strana!
        Sve u svemu osrednji auto, a jedina mu je prednost što mu znaš istoriju!
        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

        Comment

        • pudja84
          CBC Početnik
          • 06.05.2008
          • 9
          • NoviBeograd

          #5
          ja bih ga zaobisao
          osim ako je BAS dobra cena u pitanju
          poZ

          Comment

          • r1cer
            CBC Senator XXL
            • 22.01.2006
            • 363
            • Beograd

            #6
            Taj auto vazi za americki jugo sto bi mogao da ti posvedoci neko ko je preko okena.

            Comment

            • madic
              CBC Senator XXL
              • 07.10.2007
              • 844
              • Beograd

              #7
              Ja sam imao prilike da se vozim u tom automobilu poslednjih 4-5 god, radi se o modelu sa 133 ks i automatskim menjacem(mislim da je 2000 kubika nisam siguran). Licno mi se ne svidja iz mnogo razloga. Kao prvo trosi kao nenormalan, automatski menjac je uzasan i cima te non-stop, ide stvarno lose za tu snagu, delovi zu uzasno skupi... E sad ne znam o kome se modelu ti tacno razmisljas ali ovo je ono sto ja znam. Moguce je da je kod modela sa manuelnim menjacem situacija mnogo bolja, moguce je i da je ovaj u kome sam se ja vozio bio neki falican primerak, ali ja ti govorim ono sto ja znam. Jedini razlog sto je ovaj automobil uopste kupljen jeste sto je cena bila neverovatno povoljna(kupljen je kao nov).

              Comment

              • Horsepower
                CBC Senator XXL
                • 29.12.2005
                • 2000

                #8
                Neon je prvih nekoliko godina bio izuzetno los (cini mi se 1995-1998 godista), ali posle toga nije imao nekih znacajnijih problema.

                Mada imam druga koji je kupio novog 1998 Neona i jos uvek ga vozi, sa preko 130,000 milja na satu.

                Ako gledate vec nesto iz Chryslera obavezno da bude manualni menjac jer Chryslerovi automatski menjaci iz tog perioda su katastrofa.

                Comment

                • Kimikus
                  CBC Član
                  • 05.12.2006
                  • 21
                  • BG 44°49'N 20°28'E - 55°45'N 37°37'E - 54°59'N 73°22'E

                  #9
                  U rezervoar staje 40ak l otprilike....ici ces po gorivo non stop, barem za automatik vazi. Mene je to zivciralo najvise. I velik obim volana.

                  Comment

                  • M626
                    CBC Senator
                    • 12.01.2006
                    • 200
                    • Beograd, Konjarnik

                    #10
                    Evo mojih utisaka posle gledanja i isprobavanja Neona.

                    Velicina: iako izgleda kao veliki auto spolja, unutra, na zalost, nema bas puno mesta. Zadnja klupa je prilicno skucena.

                    Enterijer: beli cajgeri izgledaju odlicno, daju neki sportski smek autu. Centralna konzola je prilicno siromasna i ne ostavlja neki poseban utisak.

                    Udobnost/buka: Citajuci ovde komentare kako je Neon u stvari americki Yugo, bio sam prilicno skeptican po ovom pitanju. Medjutim, i pored svih pokusaja da cujem 'cvrcke' ili bilo kakvu drugu buku u unutrasnjosti, cuo sam samo kako motor tiho prede. Zvucna izolacija je odlicna, prelazak preko rupa i neravnina se i ne oseca. Recimo da je Neon udoban kao Pug 406 po ovom pitanju (posto sam njega vozio i imam predstavu kakav je), s tim da ima malo bolju zvucnu izolaciju. Jednostavno, vrlo dobro!

                    Motor: Ima nekih 130Ks, vuce OK, necu reci odlicno jer je to ipak malo tezi auto od konkurencije (ukoliko sam dobro zapamtio podatak iz saobracajne). Pri nizim obrtajima je gotovo necujan i ima dovoljno obrtnog momenta da ne trazi cesto prebacivanje brzina. Zupcasti se menja na 150K, mada u servisima preporucuju 100k (autodata kaze 100k milja).

                    Sigurnost: 4 airbag-a, kontrola proklizavanja i ojacana karoserija (ovde pre svega mislim na resetkaste limove u vratima). Ovde isto zasluzuje dobru ocenu.

                    Servisi i sl: 5 ovlascenih servisa u zemlji (BG, NS, Subotica, Cacak i Nis). Cini mi se da svi rade po normiranom satu, cena (ovde u BG-u) je oko 40e. Potrosnog materijala ima i nije jeftin (kao uostalom i u bilo kojim ovlascenim servisima drugih proizvodjaca). Nisam nasao nesto puno radnji koje su specijalizovane za Chrysler vozila (neke sam video tek posto sam definitivno odustao). Limarijkih delova ima nesto po oglasima i bezobranzno su skupi. Takodje, razlikuju se cene za americku i evropsku verziju auta. Evropska = jeftinija. Primerak koji sam gledao je na zalost bio za americko trziste.

                    Sve su svemu, za cifru za koju se nude na nasem trzistu, mogu da budu interesantna kupovina. Dosta njih je po oglasima od prvih vlasnika sa kilometrazama ispod 100k, godista od 2000-2003.

                    Na mene je ostavio dobar utisak, ono sto me je odbilo je skupo odrzavanje i eventualno cekanje nekih delova na isporuku. Cenim da bi delovi mogli da se naruce sa neta (mada na e-bay.de nisam nasao neku veliku ponudu).

                    Eto, to je otprilike to sto mi je ostalo u secanju. Ako se setim jos necega napisacu.

                    Poz
                    Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.

                    Comment

                    • madic
                      CBC Senator XXL
                      • 07.10.2007
                      • 844
                      • Beograd

                      #11
                      Šta god radio nemoj slučajno da uzimaš automatik Taj auto je super za američke uslove, voziš ga 3-4 godine i promeniš ga ali sigurno nije pravljen da traje. Ima razloga što se kod nas nude po dosta povoljnoj ceni.

                      Comment

                      Working...
                      X