razlika u motoru???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dejoo
    CBC Član
    • 18.04.2005
    • 46

    razlika u motoru???

    dali ima razliek u mašiniizmeđu fiata 127???

    mašinaiam istu kubikažu... dali je isit motor u yugu 45 kao i u MKII, i u MKIII???

    našao sam mašinu s ovakvog fiata http://www.cabbala.net/fiat127/mypics/1 ... _front.jpg

    dali taj fiat ima istu mašinu kao i onaj fiat generacije iza (isto 127)...

    zdravo!
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    #2
    Motor od 45ks i 903 ccm je konstrukcijski identichan kod Fiata i kod Yugo-a.

    Dobro doshao i izvoli se predstaviti u ovoj temi: http://idata4.network.biggnet.net/presh ... &start=320

    Pozdrav.
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

    Comment

    • dejoo
      CBC Član
      • 18.04.2005
      • 46

      #3
      znam, znam da je indentičan...

      ALI!

      mene zanima dali ima kakve razlike između 127 starije (MKII) i novije (MKIII)... danas sam bio kod prijatelja i velim mu: treba mi mašina od juga 45... on kaže.... imam samo 55.... a ja... jegiga, ili 45 ili 127... a on: pa IMAM OD 127-ice...

      inače radi se o motoru koji već duže vremena tražim, a bio mi je tu... skoro pa pokraj nosa

      inače treba promjenit karike, bočen ležajeve i to je to....

      mašina mi treba za fiću

      Comment

      • Darko_NS
        CBC Senator XXL
        • 02.12.2004
        • 557
        • Srpska Atina

        #4
        killaz secam se da si pricao da taj od fiata ima 47ks

        Comment

        • dejoo
          CBC Član
          • 18.04.2005
          • 46

          #5
          samo hoću znati dali je to ista mašina,... odnosno dali mašina ide u fiću????

          a gotovo sam siguran da ide

          možda ima 47KS-a, čuo sam da je nešto bolja od 45-ice... kao da je startnija, i brža..... a i kvalitetnije urađena....

          Comment

          • kilson
            Moderator
            • 09.10.2004
            • 3216
            • NoviBGD
            • AR 75 GT

            #6
            Da, Fiatova i Yugo-va 45-ica se pakuje u Ficu!

            @ Darko_NS: Da Fiat 903ccm i dalje ima 47ks, pricham 45 jer je motor generalno isti sa Zastavinim, pa da ne bude zabune...

            Btw, dejooo, Luka (ovde sa foruma) ce da ugradjuje Fiatov 903ccm (47ks) u Ficu takodje, kojim cu ga ja snabdeti...

            I naravno da je Fiatov motor bolji nego li Zastavin. Fica ce ici kao grom i pakao.
            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

            Comment

            • dejoo
              CBC Član
              • 18.04.2005
              • 46

              #7
              jel luka latinović?

              s njim sam se čuo oko nekog roll bara... poslao mi je kvalitetnu boršuru o roll baru... nisam znao da je to tako komplicirano za napraviti

              znači to je to... sad ovih dana ću kupit tu mašinu i fiću... imam tri koja mogu kupiti pa krećem na posao....

              a i dalje imam problem što se tiče hlađenja.... još to moram naći... našao sam jedan kombi (fićin) al čovjek čiji je taj kombi neće niti čut da proda hladnjak... pa sam razmišljao kako bi bilo kupiti novi????

              kako dobiti dozvolu za zastava odjel????

              Comment

              • kilson
                Moderator
                • 09.10.2004
                • 3216
                • NoviBGD
                • AR 75 GT

                #8
                Poshalji privatnu poruku Darku_NS pa ce ti dati dozvolu...

                Btw, najbolje je kupiti nov hladnjak - necesh imati glavobolje, polovnjak je losha investicija (kad-tad se pokazhe)...
                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                Comment

                • dejoo
                  CBC Član
                  • 18.04.2005
                  • 46

                  #9
                  he, he... netko mi je već dao dozvolu .... hvala!

                  e da... ja neznam kako bi opisao to trgovcu??? ono hladnjak iz fićinog kombija, a opet ne kombija 850, već onogo s mašinom od 45ice.....

                  kod nas tog sigurno nema (ima malo i tih kombija).... jedino da odem u bosnu

                  kakve bi trebale biti perfomanse s 127-icinom mašinom?? ono ubrzanje, maximalna brzina....

                  Comment

                  • kilson
                    Moderator
                    • 09.10.2004
                    • 3216
                    • NoviBGD
                    • AR 75 GT

                    #10
                    Imash dosta o tome u Zastava Team-u, postavi im i pitanje za hladnjak... Ica vec ima ugradjen Fiatov motor u fikusa. Shta da ti kazhem, kad je na drag-u Ficom odrao BMW 324

                    Inache, mislim da bi trebao ici oko 13-14 sec do 100...
                    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                    Comment

                    • TETAK
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3034
                      • Čačak, Srbija

                      #11
                      Pokušaj da nabaviš hladnjak iz Fiće od 850 ccm koji je radjen na samom kraju produkcije.Mislim da je on nešto drugačiji od onog od 750 ccm....a kačenje je isto što pojednostavljuje stvari!
                      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                      Comment

                      • luka.l
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 490
                        • Beograd
                        • ВАЗ 21213

                        #12
                        Nije problem u hladnjaku vec u vodenoj pumpi koja ne odgovara od fice posto je drugaciji raspored srafova. Ica moze najvise da kaze o tome posto ima taj motor. Ti mozes i kantu sa vodom da stavis ispred ventilatora, ali je poenta da nakacis pumpu koja u sebi ima osovinu koja pogoni ventilator, a sama pumpa se okrece pomocu klinastog kaisa.

                        Evo slike bas od icinog motora...



                        @dejoo, tacno, killaz je mislio na mene. Ti i ja smo se vec raspisali na Nac. klasi.

                        Killaz ce da me snabde sa motorinom.

                        Dakle da ponovim ovde sto sam napisao i u Nac. klasi:

                        Motor od juga 55 je motor potpuno drugacije koncepcije i nema veze sa 45icom. Bregasta mu je u glavi motora, ima usisnu granu (45ici karb stoji direktno na glavi) itd. U svakom slucaju, potpuno druga stvar.

                        Pitao si isto tako, jos na pocetku teme ako se ne varam, da li ima razlika u masinama fiata 127ice? Ima, naravno....bilo je raznih modela. Odi na sajt www.carsfromitaly.com i tamo nadji doticni model. Bilo je i dizel varijanti, "sporting" varijanti itd.

                        Pozdrav.
                        - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
                        - "I vi ste dobro."

                        Comment

                        • kilson
                          Moderator
                          • 09.10.2004
                          • 3216
                          • NoviBGD
                          • AR 75 GT

                          #13
                          Originally posted by luka.l
                          Pitao si isto tako, jos na pocetku teme ako se ne varam, da li ima razlika u masinama fiata 127ice? Ima, naravno....bilo je raznih modela. Odi na sajt www.carsfromitaly.com i tamo nadji doticni model. Bilo je i dizel varijanti, "sporting" varijanti itd.

                          Pozdrav.
                          Mislim da se to pitanje odnosili na familiju motora od 903ccm? Ali opushteno, okolo - naokolo, reshismo zavrzlamu...

                          Luka
                          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            Fiatovi motori 750 i 850 u Fici i 900 kubika u 127 i Jugu (a Jugo je isto sto i 127 uz male razlike u sminki spolja) su svi iste koncepcije i poticu od iste razvojne ekipe i projekta pa su veoma slicni.

                            to su motori iz 50 tih godina proslog veka.

                            sledeca generacija razvoja je motor 1116 kubika iz Fiata 128 iz 60tih godina i kasnije razno raznih derivata te konstrukcije motora raznih kubikaza.

                            i potom sledi moderna generacija motora pocevsi od motora 2000 kubika u Cromi iz sredine 80tih sa CHT oznakom i raznih varijanti te konstrukcije u raznim modelima i kubikazama.

                            i naravno poslednja generacija motora JTS na principima direktnog ubrizgavanja goriva i opet razne podvarijante.

                            oko motora od 903 kubika, razlika 45 ili 47 konja je cisto papirnate prirode, motor je isti a jedino sto se menja su pomocni agregati tipa drugacijeg karburatora, ili izduvne grane a sto utice na teoretski broj maksimalnih konja.

                            sam motor 903 kubika je izveden iz Ficinog od 847 kubika, barem je tako davnih godina Fiat marketinski objasnjavao u svojim prospektima prednosti upotrebe proverenog milionski dizajna OHV motora.

                            koliko se secam Fiatov poslednji model koji je koristio 903 kubika motorje bio Uno tokom 80tih i 90 tih sve do pojave FIRE generacije i motora od 1000 kubika.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Darko_NS
                              CBC Senator XXL
                              • 02.12.2004
                              • 557
                              • Srpska Atina

                              #15
                              koliko se secam Fiatov poslednji model koji je koristio 903 kubika motorje bio Uno tokom 80tih i 90 tih sve do pojave FIRE generacije i motora od 1000 kubika.
                              da, pravi poznavaoci ce se setiti auto znanog kao YUGO UNO sa pocetka
                              devedesetih imao je ispod bocnih zmigavaca oznaku 45, ali to su jako
                              retki primerci

                              Comment

                              Working...
                              X