Pravilnik o kontroli i merenju brzine motornog vozila

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heinz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 1027
    • Beograd, Voždovac
    • Avensis 2.0 D4D

    #16
    Originally posted by low rider
    i kada vam u sanduce stigne portet u boji, jako zaboli. Svi voze po PS-u.
    Jel ovo kod nas i dalje nije moguće? Odnosno moraju da zaustave vozače i da mu pišu kaznu?

    Ontopic: Borska ulica, siva Astra karavan, radar na tronošcu u kolima, snima uzbrdo. Ograničenje je 50, deluje kao da traže one sa 80+ što voze (i ode dozvola).
    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      Savska magistrala posto prodjete raskrsnicu na Adi kod OMV pumpe. Ogranicenje 80, tri trake + zuta traka,
      još uvek je gradska zona pa važi ograničenje od 60 km/h.
      tek kasnije je znak za 80.

      tuda često idem, možda grešim ali proveriću stanje znakova.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Goran
        Moderator
        • 06.10.2004
        • 535
        • Vrbas

        #18
        Uopste ne razumem zasto ne bi smeli da se kriju (osim zbog njihove bezbednosti). Sasvim je svejedno na koji nacin utvrde prekoracenje brzine skriveni u rov ili iz krosnje drveta. Ako je ogranicenje brzine 80km/h duznost vozaca je da to postuje bilo da na putu nema zive duse ili da su panduri na svakih 50 metara.
        Originally posted by Dora
        Banovao me Goran
        Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

        Comment

        • Heinz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 1027
          • Beograd, Voždovac
          • Avensis 2.0 D4D

          #19
          Pa ne smeju da iskaču pred auto, moraju da imaju fluo prsluke i da imaju mesto gde te zaustave...
          Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

          Comment

          • Goran
            Moderator
            • 06.10.2004
            • 535
            • Vrbas

            #20
            Sad vidim da nisam najjasnije napisao ali osim njihove bezbednosti (prvenstveno iskakanje pred auto) ne vidim ni jedan razlog zasto bi radar ili policijski automobil morao da se vidi. Duznost vozaca je da se ponasa kao da je jedan stalno ispred njega.
            Originally posted by Dora
            Banovao me Goran
            Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

            Comment

            • X9
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2005
              • 3179
              • Wien-Sabac
              • RX-8 i X-9

              #21
              Gorane o srbiji necu da pisem...ali da ti dam samo primer...od svih godina zivota u Bechu policija me zaustavila-dva puta...ako bi imali nameru da rade ko nasi i da kaznjavaju za svaki km preko ogranicenja,austrija bi bila mali raj za drzavnu kasu.medjutim dokle bi to vozaci i narod trpeo ne znam ...ali samim tim ovo ne znachi da je ovde haos-chak naprotiv...
              resenje je jednostavno-statichki radari i zdravo-medjutim ko bi onda cepao po par hiljada dinara dnevno bak****?
              primer madjarske:
              ako mi policajac iskoci na deset metara sa lolipopom,ja ne stajem,neka me juri...ako mogu ostali policajci sveta da se parkiraju normalno i da rade normalno svoj posao mogu i nasi.
              kao sto reche 206 i tu mu skidam kapu-nasa policija ne radi na PREVENCIJI,vec na prikupljanju "haracha"-sto za sebe sto za drzavu!
              statichki radar moze da fotografise par auta u brzinskom prekrsaju-znaci mnogo bolje funkcionise od policajca sa radarom-plus ima se dokaz.ali ....
              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

              No ROTOR no MOTOR...

              Comment

              • neshaoct
                Banovan
                • 18.08.2007
                • 1754
                • Beograd, Rakovica

                #22
                Originally posted by Goran
                Uopste ne razumem zasto ne bi smeli da se kriju (osim zbog njihove bezbednosti)...
                Zato sto mu je posao da se stara o bezbednosti saobracaja, i da mu prevencija bude prioritet...
                Prevencijom se postize bolji rezultat u smislu povecanja bezbednosti, jer SVI vozaci voze ''uplaseni'' od kazne...

                Sakrivanjem se postize obrnuti efekat...JEDNOG uhvate, a SVI ostali udri po gasu...

                Evo jedan od primera :
                Uzbrdo od FMP-a, ka Zarkovu...
                Imaju dve trake...i oni stanu skroz gore na vrhu, sakriju se iza Djelmasevog parkiranog slepera, tako da policijski auto ne mozes ni da vidis...
                Zar nije bolje da stanu dole na pocetku te uzbrdice...imaju mesta da se parkiraju...i samo da stoje...
                Svi ce ih videti i niko nece lupiti gas uzbrdo, jer zna da mogu da mu mere brzinu i u odlasku...

                Kad se krije iza slepera - hoce da uzme pare
                Ako stane dole da ga svi vide - pare nece uzeti, ali ce SVI voziti u skladu sa ogranicenjem=povecana bezbednost...

                Comment

                • prolupator
                  CBC Senator XXL
                  • 02.09.2005
                  • 3968
                  • Zemun

                  #23
                  Pravilnik o kontroli i merenju brzine motornog vozila ???

                  Ima neko ? Zna nesto o tome ?
                  OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                  prolupator.mojblog.rs

                  Comment

                  • low rider
                    CBC Senator XXL
                    • 03.04.2006
                    • 613
                    • Beograd

                    #24
                    Originally posted by sw.brick
                    Savska magistrala posto prodjete raskrsnicu na Adi kod OMV pumpe. Ogranicenje 80, tri trake + zuta traka,
                    još uvek je gradska zona pa važi ograničenje od 60 km/h.
                    tek kasnije je znak za 80.

                    tuda često idem, možda grešim ali proveriću stanje znakova.
                    Mislim da si u pravu, jer tek posle semafora u visini OMV pumpe u pravcu od grada je znak za ogranicenje brzine 80. Ali ne znam koliko daleko od semafora... svejedno tu hvataju da ne mogu da postignu da obrade.

                    Pogotovo kontra smer ka gradu, kad se ukljucite sa padine 4-5 traka kao pista, sto kaze mami da stisnes, ogranicenje 60, a patrola parkirana iza ograde gadilista.

                    @prolupator cini mi se i da nadjes taj interni pravilnik o postupanju, sve sto mozes da uradis je da ne stanes ako ti bas iskoci pred tebe, pa ako te pojuri, pojuri. U suprotnom da se sa njima natezes oko pravila sluzbe zbog toga sto su iskocili iz zbuna, iza kamiona itd. slaba vajda.

                    Comment

                    • BARTONE
                      CBC Senator XXL
                      • 25.09.2006
                      • 398
                      • Bor

                      #25
                      Originally posted by prolupator
                      Pravilnik o kontroli i merenju brzine motornog vozila ???

                      Ima neko ? Zna nesto o tome ?
                      Original Message -----
                      From: BARTONE
                      To: muprs@mup.sr.gov.yu
                      Sent: Monday, March 24, 2008 9:17 PM
                      Subject: Fw: pitanja vezana za kontrolu saobracaja


                      Poštovani,
                      imam nekoliko pitanja vezanih za kontrolu saobraćajne policije

                      1. objasnite mi postupak pri vršenju kontrole saobraćaja od strane saobraćajne policije u slučaju radarske kontrole,kao i prava i obaveze službenog lica koje me kontroliše

                      2. u slučaju snimanja radarom iz parkiranog vozila: -sme li vozilo biti civilno i sa civilnim reg.oznakama?
                      - da li je validno snimanje radarom iz ruke ili radar mora biti fiksiran u ili na vozilu?

                      3. da li je uopšte snimanje iz parkiranog vozila po zakonu ili radar mora biti postavljen na tronošcu?

                      3. da li je pre početka snimanja radarom potrebno da lice koje vrši snimanje izvrši kontrolno-probna merenja,tzv."upucavanje" ili kalibrisanje(centriranje) uredjaja? Ako je potrebno,kako se vozač vozila može uveriti u ispravnost kontrolno-probnih merenja?Da li se možda postavljaju kakve referentne tačke(objekti) na osnovu kojih se vrši kalibracija?

                      hvala unapred
                      a evo dole na slici pogledajte sta su mi odgovorili

                      Comment

                      • prolupator
                        CBC Senator XXL
                        • 02.09.2005
                        • 3968
                        • Zemun

                        #26
                        Dakle, nisu ti rekli bas nista... zamazivanje ociju ...
                        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                        prolupator.mojblog.rs

                        Comment

                        • Goran
                          Moderator
                          • 06.10.2004
                          • 535
                          • Vrbas

                          #27
                          Znaci mogu da snime i avaxom
                          Originally posted by Dora
                          Banovao me Goran
                          Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                          Comment

                          • neshaoct
                            Banovan
                            • 18.08.2007
                            • 1754
                            • Beograd, Rakovica

                            #28
                            Originally posted by BARTONE
                            Poštovani,
                            imam nekoliko pitanja vezanih za kontrolu saobraćajne policije

                            1. objasnite mi postupak pri vršenju kontrole saobraćaja od strane saobraćajne policije u slučaju radarske kontrole,kao i prava i obaveze službenog lica koje me kontroliše
                            ''Postupak vrsenja kontrole brzine kretanja vozila nije uredjen podzakonskim propisima'' = nema posebnog pravilnika o kontroli i merenju brzine motornog vozila

                            Zato su naveli sve Zakonske izvore koje su duzni da primenjuju, i dali su brojeve iz Sl. Glasnika, tako da se po tim brojevima mogu lakse pronaci...

                            Originally posted by BARTONE
                            2. u slučaju snimanja radarom iz parkiranog vozila: -sme li vozilo biti civilno i sa civilnim reg.oznakama?
                            - da li je validno snimanje radarom iz ruke ili radar mora biti fiksiran u ili na vozilu?
                            ..''Shodno....vazecim propisima, merenje brzine moze se vrsiti stacionarno, u pokretu iz sluzbenog vozila [ sa ili bez obelezja
                            Policije ], kombinovano, neprimetno i sl...

                            Originally posted by BARTONE
                            3.da li je uopšte snimanje iz parkiranog vozila po zakonu ili radar mora biti postavljen na tronošcu?
                            ...''Stacionarno merenje brzine kretanja vozila vrsi se radarom ugradjenim u sluzbeno vozilo, radarom sa tronosca, radarom sa monostalka [ jednosca ], radarom iz ruku rukovaoca, ili putem senzora koji su ugradjeni u povrsinu puta [ traffiphot-s ] i dr. ''

                            Originally posted by BARTONE
                            3. da li je pre početka snimanja radarom potrebno da lice koje vrši snimanje izvrši kontrolno-probna merenja,tzv."upucavanje" ili kalibrisanje(centriranje) uredjaja? Ako je potrebno,kako se vozač vozila može uveriti u ispravnost kontrolno-probnih merenja?Da li se možda postavljaju kakve referentne tačke(objekti) na osnovu kojih se vrši kalibracija?
                            Jedino mu za ovo nisu nista precizno odgovorili...

                            Ipak su oni dali veoma precizan odgovor...osim za ono zadnje pitanje...

                            Comment

                            • Heinz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 1027
                              • Beograd, Voždovac
                              • Avensis 2.0 D4D

                              #29
                              Originally posted by Heinz
                              Ontopic: Borska ulica, siva Astra karavan, radar na tronošcu u kolima, snima uzbrdo. Ograničenje je 50, deluje kao da traže one sa 80+ što voze (i ode dozvola).
                              Izvinjavam se što dižem bajati tred:
                              Ista Opel Astra, u Kumodraškoj prekoputa Transporta, znači pre semafora na raskrsnici sa Kružnim putem, kada se ide iz Kumodraža ka centru.
                              Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                              Comment

                              • muamua
                                CBC Veteran
                                • 25.02.2006
                                • 194
                                • muamua

                                #30
                                brankov most...plavi tj.teget golf.....
                                ...leva traka nije za sporu voznju...

                                Comment

                                Working...
                                X