Ford escort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Milorad90
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2007
    • 975
    • Beograd

    Ford escort

    Imam jedno pitanje za vas.

    Pre neki dan svadjali se ortaci oko toga za sta je 1 i 2 kod automatskog menjaca!?

    U pitanju je ford escort 1.6 1990 god sa automatskim menjacem.

    Jedan kaze da je 1 tj ono kad ga prebacis u prvu za uzbrdo,a 2 prlikom obilazenja,kaze da kad ga prebaci auto odjedanput dobije neku snagu i ide ko mecava,dok drugi kaze da 2 ne sluzi tome.

    Sta je sta?
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    1, prva brzina ostaje stalno i ne prebacuje navise. (obicno do 80 km/h)
    2, prva i druga brzina, isto kao gore samo siri opseg brzina(obicno do 140 km/h)

    pomenute brzine limita zavise od vozila do vozila.

    i 1 i 2 su prevashodno pozicije za brdsku voznju, odnosno kada je potrebno nesto izrazeniji efekat kocenja motorom koliko je to uopste moguce kod planetarnog automatika.
    inace se trosi vise goriva nego u visim brzinama u koje automatik normalno prebacuje inace.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Milorad90
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2007
      • 975
      • Beograd

      #3
      Hvala na brzom odgovoru,i jos nesto imam da pitam.

      Da li se shebava menjac kada vozis recimo 100kmh i u trenutku pre preticanja ti ga vratis iz D u 2?

      Comment

      • Markedjani
        CBC Senator XXL
        • 24.07.2007
        • 968
        • BG-Cerak
        • Ford Escort RS2000 M

        #4
        Zar nije lakse samo pritisnuti papucicu gasa do daske nego da prebacujes u 2

        Mislim mozes ali nemas potrebe... automatski menjac ima kickdown tj prekidac ispod gasa koji se aktivira kad nagazis gas do daske i time ga samim tim i pritisnes a on sluzi da prebaci u brzinu nize... poneki put i dve brzine nize... ako je to moguce
        fordclubserbia.org

        Comment

        • Alekre
          CBC Senator XXL
          • 12.09.2005
          • 780
          • Smederevo

          #5
          Zbog cega slepanje skodi automatiku?
          Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            ako voziš 100 km/h u petoj tj automatik je sam prebacio u petu i onda ga ti gurneš u 2. neće se ništa desiti samom automatiku.

            ali koliko će prijati motoru da sa 2200 rpm predje na 4000 rpm tiom postupkom ??


            a i zašto bi to radio, 100km/h je brzina koja više odgovara 3. ili 4. nego 2. brzini.


            prema potrebi pedale gasa u D automatik šeta kroz brzine.
            ako treba naglo da ubrzaš stisneš pedalu gasa, automatik prešalta 2brzine naniže, npr iz 4.te u 2.gu sam po sebi.

            ako ne stisneš pedalu gasa do daske, autoamtik prešalta iz 4. u 3.ću.

            itd, ako voziš po gradu u 3. i stisneš pedalu gasa automat prebaci u 2.

            mislim, možeš ti ručno da šaltaš do mile volje i automatik ako ti tako više prija.


            prilikom šlepanja ne radi motor vozila, i time ne pokreće pumpu visokog pritiska u menjaču a sa druge strane točkovi šlepanog vozila nasilu i "na suvo" pokreću menjač.
            jedno sa drugim ne ide.

            automatik može da se šlepuje na način da se podignu pogonski točkovi, ili da se otkači prenosni mehanizam (kardan, poluosovine šta već)..
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • ace1
              CBC Član
              • 19.09.2007
              • 53
              • Bg

              #7
              automat

              Kada ga naglo prebacujes iz vise u nizu ,******s turbinu i lamele.Ali nije sad to nesto preterano strasno.Ali nije da ga saltas svaki dan.Ako to hoces da radis kupi manuelca.
              Inace automatic moze da se vozi isto kao manuelac
              Sport buton je za debile.
              Jedino sto nemozes da stedis gorivo kao na manuelcu u niskim rezimima rada motora
              Posebno sto su fabrike zbog gubitaka u automtiku ,pojacavali motore za par konja(2-10ks),pa oni inace trose malkice vise nego automatik.

              Sto se tice slepanja ,prebacis rucicu u N (neutral) i slepuj ga do mile volje.
              Kada ga slepujes u N-u pinjon koji zabravljuje menjac iz P(parkinga) se oslobadja i menjac je slobodan.
              U tom prenutku ti vrtis turbinu , mislim dok slepuje desavaju se dve stvari
              1. pri manjim brzinama (do 5kmh) samo turbina proklizava ,lajicki bucka ulje u njoj samoj
              2. ostvaruje se veca brzina slepanja do 70kmn recimo
              ustaljuje se brzina turbine sa prvim snopom menjaca koji je rasterecen lamelicama

              Comment

              Working...
              X