Yugo 1.3 Turbo Build Up???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #16
    Pa onda pitaj majstora.
    Salim se, ne dostatak IC ce smetati tvom motoru po pitanju toplije smese i samim tim dostizanja deklarisane snage.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Yugo_IHI_Turbo
      CBC Veteran
      • 04.05.2005
      • 185
      • Batajnica,Serbia

      #17
      Pa sto se tice gubitaka snage, ovaj moj motor je predvidjen da ima 100ks zato sto ima katalizator posto ja nemam katalizator trebao bi (po fabrici) da ima 105ks!
      Bez interkulera nek ima 101-103 i to je vec nesto!
      A sad da ponovim ako neko zna nesto?

      E sad jedno pitanje, neshto smo gledali izgleda da ce biti muke oko smestanja hladnjaka za ulje!
      Ja sam predlozio majstoru da ga postavimo napred u masku(video sam to na jednom nasviranom japancu), sta vi mislite!
      A da, posto nisam dobio intercooler sta mislite hoce li to mnogo smetati motoru?
      Posto su otprilike cene polovnih?
      Gde ga smestiti?
      "If in doubt, flat out"
      Collin McRae

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Sinak, gubitak snage sa IC nece biti 3-4KS nego od 10 do 15 KS a sto se tice postavljanja istog mislim sa uros zna ili ima bese neke slike sa tako pakovanim yugicima
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Black Knight
          CBC Senator XXL
          • 13.10.2004
          • 2020
          • Novi Beograd, kicblo

          #19
          M> jel to vazi i za dizele?
          Injection is good,but I'd rather be blown!

          Comment

          • Lucky
            CBC Veteran
            • 08.12.2004
            • 184
            • Prokuplje

            #20
            Originally posted by Yugo_Turbo
            Preporucio sam ti ovaj forum jer mislim da ces imati problema oko same ugradnje. Zato bolje prvo pocni da resavas to a friziranje ostavi za kasnije...
            Jesi li nasao instalaciju?
            Ja sa ugradnjom nemam nishta!
            To sam prepustio svom majstoru!
            On samo kaze sta treba, ja kupim i to je to!
            Sto se tice instalacija, nisam jos, ali majstor poznaje nekog lika sto ima otpad sa samo FIAT vozilima i ako nema neki deo moze da se naruchi tako da 99.9% da cu naci sve sto mi treba!

            E sad jedno pitanje, neshto smo gledali izgleda da ce biti muke oko smestanja hladnjaka za ulje!
            Ja sam predlozio majstoru da ga postavimo napred u masku(video sam to na jednom nasviranom japancu), sta vi mislite!
            A da, posto nisam dobio intercooler sta mislite hoce li to mnogo smetati motoru?
            Posto su otprilike cene polovnih?
            Gde ga smestiti?
            Nece biti problema,
            hladnjak za ulje:


            Samo sto ti treba posle sirok branik alionda dobijas i lepo i funkcionalno

            A intercooler ces da stavis odmah do postojeceg hladnjaka za vodu, tu je sada onaj lim koji stiti VN kablove, njega jednostavno skratis za sirinu intercoolera
            Sretno!

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #21
              Originally posted by RankoK
              M> jel to vazi i za dizele?
              Naravno, kompresorski rotor koji u****va vazduh i pod pritiskom ga salje u cilindre motora obicno prolazi kroz tkz. intercooler radi smanjenja temperature vazduha koji se predhodno preterano zagrejao akumuliravsi toplotu preko turbinskog kola. Na taj nacin povecava se i gustina vazduha, a samim tim je moguce sagoreti vecu kolicinu goriva.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Yugo_IHI_Turbo
                CBC Veteran
                • 04.05.2005
                • 185
                • Batajnica,Serbia

                #22
                E stvarno hvala na odgovorima, mnogo ste mi pomogli!
                Samo meni se chini da je na ovom Yugu hladnjak za ulje kupovan naknadno jer mi se chinida to nije Unov serijskki!
                Kako se krecu cene interkulere, moze i od 1.4 turbo ili od renault 5gt?
                Gde ih naci?
                "If in doubt, flat out"
                Collin McRae

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #23
                  Pa vidi, moze od cega oce i samo ti je bitna dimenzija i oblik zbog postavljanja koje je problem.
                  Znaci ne moras od automobila iz slicne klase i performansi. Mozes lako naci na otpadima od golfa dizela i svih ostalih automobila koji su ih imali
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Yugo_IHI_Turbo
                    CBC Veteran
                    • 04.05.2005
                    • 185
                    • Batajnica,Serbia

                    #24
                    Prochitao sam na ovom forumu da cu morati da kupim TURBO TIMER kako bi isti ohladio turbinu posle voznje!
                    Da li cu to stvarno morati?
                    Ako da, jel zna neko gde mogu da ga kupim, ili jos bolje ako ga neko ima na prodaju!
                    "If in doubt, flat out"
                    Collin McRae

                    Comment

                    • Saby
                      CBC Senator XXL
                      • 25.11.2004
                      • 408
                      • Horgos

                      #25
                      ako oces da turbo bude ziv duze vreme, kad krenes u voznju, sve lepo zagrejes prvo, mislim na vodu i na ulje, pa se izdivjas i posle jos ostavis auto da radi na leru barem 5 minuta, pre nego sto ugasis auto, ovako bi trebalo...
                      Fun starts @ 3000 RPM
                      Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                      Comment

                      • Danilo
                        CBC Senator XXL
                        • 02.10.2004
                        • 908
                        • Beograd, Dorcol

                        #26
                        U principu, ovo sto je saby naveo bi bilo OK, i ako se toga pridrzavas turbina ce raditi dugo i brzo.
                        Kada ugasis motor, radilica staje, ali ne i turbina. Za to vreme, ona se podmazuje samo preostalim uljem, a onda se jebu lezajevi. Znaci, gasis ga na leru, prethodno da je radio par minuta, taman da se ohladi. Nije bas prakticno, ali je "nuzno zlo".
                        To spada u neko osnovno odrzavanje turbina.
                        Nemoj da palis motor pod punim gasom, mada nemam pojma da li imas el. regulaciju gasa ako imas onda je ovo reseno njime, a put koji ulje treba da prevali do lezajeva turbine nije mali. Ako ga upalis pod punim gasom, onda je podmazivanje slabije, i brze se trose lezajevi i povecavaju se zazori...
                        www.blindmanmotorsport.com

                        Comment

                        • Yugo_IHI_Turbo
                          CBC Veteran
                          • 04.05.2005
                          • 185
                          • Batajnica,Serbia

                          #27
                          Ovo oko gasenja i paljenja sam vec znao, ali ipak hvala!
                          Nego znate li gde mogu da kupim TURBO TIMER posto strava izgleda, ili ako neko ima da proda!
                          "If in doubt, flat out"
                          Collin McRae

                          Comment

                          • Yugo_IHI_Turbo
                            CBC Veteran
                            • 04.05.2005
                            • 185
                            • Batajnica,Serbia

                            #28
                            Postoji li mogucnost da podignem broj obrtaja na ovom motoru?
                            Max. snagu postize na 5750 rpm(mislim) i pretpostavljam da se vrti na max oko 6000-6200 rpm.
                            Da li bi moga da uradim da se vrti na max. 7000rpm i kako?
                            Koliko bi me kostalo?

                            Takodje ,kako da podignem pritisak na turbini za o.1-0.2 bara?
                            "If in doubt, flat out"
                            Collin McRae

                            Comment

                            • srdjan_p
                              CBC Senator XXL
                              • 01.12.2004
                              • 1915
                              • ZR

                              #29
                              Olaksaj zamajac i dobices na obrtajima, to ti je dosta jeftino

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #30
                                Hej, slusaj, imas blokadu obrtaja ne slucajno. TuRbo motor se moze napraviti od svacega ali da vrti na visokim obrtajima i puni max overload..hm.. bojim se da je Balkan mali za hardware izmene na gami motora u tom smislu

                                Slusaj, moze, ali da li si spreman u cilju visokofrekventnih samodetonacija i odbrani protiv njih uloziti 2-3K ??

                                Sad, ima nas raznih
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X