Yugo 1.3 Turbo Build Up???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yugo_IHI_Turbo
    CBC Veteran
    • 04.05.2005
    • 185
    • Batajnica,Serbia

    #31
    Ma ,znam, ali ja zelim samo 7000!!!
    Tako me privlaci ta brojka!
    A tek iznad toga, joooooooj!
    Mislim da cu da placem od tuge!
    Koliko bih dobio olaksavanjem zamajca, mislim obrtaja.
    Sta jos da uradim da se priblizim toj za mene magicnoj brojci?

    A ,ovaj 1.3 turbo, ima specificno uradjeno punjenje, naime sto mu vise rastu obrtaji pritisak pada, tj. raste do odredjene granice a onda padaju!
    Ja samo zelim da on zadrzi tih svojih 0.6 ili 0.7 nisam siguran.
    "If in doubt, flat out"
    Collin McRae

    Comment

    • kilson
      Moderator
      • 09.10.2004
      • 3216
      • NoviBGD
      • AR 75 GT

      #32
      Nishta ti ne znachi obrada zamajca - ogranichen si rev limiterom!
      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Slusaj, taj , nije taj vec svaki turbo motor koji serijski izadje na trziste ima pad punjenja sa porastom obrtaja.
        Upravo taj deo je segment za extremni tuning, jer obicno sa sobom nosi izmenu samog punjaca zbog povecanja PROTOKA. Nije sve u pritisku!!!

        Vec sam rekao da ali neces da me razumes da sa tim agregatom koji je na njemu sa povecanjem pritiska dizes pri zahtevu vece protocne mase vazduha i temperaturu na usisu, te cinis motor laksim plenom za samodetonacije, i to bas te visokoobrtajne koje su neprijatelj nummero uno motorima.

        Nemoze to tek samo tako, a da se neodrazi na dobrobit motora

        Sve sto mirisem iz topica je pokusaj, kako tunirati a bez troskova. Nisi jedini, taj deo je moguce uraditi ali samo dizanjem pritiska na srednjim obrtajima i samog max obrtnog momenta , dakle uciniti motor jacim na nizim obrtajima, sto chip tuning upravo i daje u 99% slucajeva.
        Snaga motora kao maksimalna dolazi sa obrtajima i tu malo ko od tunera sa TuRbo motorima igra sa samo izmenom software, uvek je propracen izvesnim hardware modifikacijama i tu pocinje i da svrbi po dzepu.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • srdjan_p
          CBC Senator XXL
          • 01.12.2004
          • 1915
          • ZR

          #34
          Hmmmm ko me vuko za jezik kad nemam pojma, setio sam se i ja rpm limitera ali tek nakon pola sata, a i da podizanjem obrtaja i ako skine limiter nece postici nista sem s******nja motora

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #35
            Fizika kaze da olaksavanjem zamajca nece postici veci broj obrtaja nego samo lakse postizanje maksimalnog broja obrtaja - bolje ubrzanje.


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • Yugo_IHI_Turbo
              CBC Veteran
              • 04.05.2005
              • 185
              • Batajnica,Serbia

              #36
              Ovo oko podizanja pritiska ja pitam samo informativno, cisto da bih znao kako se to radi.
              Nisam ni planirao da prodjem jeftino!

              Ali za obrtajima zaista zudim!
              Nedavno sam gledao kako se Yugov motor vrti na 13.000RPM!!!!
              To je neverovatno!
              "If in doubt, flat out"
              Collin McRae

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #37
                Smanji malo dozivljaje

                Pricas o 2 razlicita sveta, u jednom obrtaji, znaci, laksi delovi u motoru, sto znaci da neide zajedno sa visokim pritiskom sagorevanja koje daje overloaded motor.

                Sve to moze da se iskombinuje ali ne na gami tog motora koji posedujes
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Yugo_IHI_Turbo
                  CBC Veteran
                  • 04.05.2005
                  • 185
                  • Batajnica,Serbia

                  #38
                  Ma OK OK, samo se zezam.
                  Kakav bre pritisak meni je ova sad snaga dovoljna, mozda jos koji poni kasnije i to je to!

                  Jel zna neko kako da napravim ili jos bolje gde da kupim SHORT-SHIFTER?
                  I hocu li osetiti razliku sa i bez istog?

                  Jos nesto, postoji li u Madjarskoj,Hrvatskoj ili negde u okolnim zemljama zastupnik HKS-a ili APEXi-a?
                  "If in doubt, flat out"
                  Collin McRae

                  Comment

                  • Yugo_IHI_Turbo
                    CBC Veteran
                    • 04.05.2005
                    • 185
                    • Batajnica,Serbia

                    #39
                    E pa ovako momci, kompletirao sam skoro sve sto mi je falilo.
                    Sada hocu da se pozabavim spoljasnjim izgledom motora.
                    Usisna ce biti ispolirana(spolja), sve ostalo lepo prefarbano.
                    Video sam da neke firme po inostranstvu prodaju anodizirane(anodizied)
                    FUEL RAIL(nisam siguran kako se tacno kaze na srpskom).
                    Time se dobija ljubicasto-plava boja metala.Da li je neko upoznat sa ovom tehnikom i moze li se to negd kod nas uraditi sa standardnom.

                    Takodje me interesuje sta je to MANDREL BENT, znam da je to nacin savijanja cevi, ali kakav i da li je to tesko izvesti?

                    Video sam po inostranstvi da su neki likovi skidali AFM(air flow meter) i samo stavljali cevi na njihovo mesto, jer im ECU moze da radi i sa samo MAP(Manifold Abbsolute Pressure) senzorima cime se dobijaju neke prednosti u odnosu na AFM's.
                    Moze li to da se uradi na stock ECU?
                    Ineteresuje me i da li ce ECU da radi pravilno posto ce biti skinut katalizator?
                    "If in doubt, flat out"
                    Collin McRae

                    Comment

                    • itza
                      CBC Senator XXL
                      • 28.12.2004
                      • 658
                      • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                      • -

                      #40
                      MANDREL BENT ... logika kazhe savijanje cevi bez promene prechnika ...
                      a fuel rail je dovod goriva .. koliko ja znam ... tako da mi nije bash najjasnije na shta si mislio ... kakvo farbanje .. ali sam siguran da mozhe .. pa ovo je srbija bre ..

                      samo napred .. .. ovo sam ja hteo sve da radim pa me prevarili manijaci .. ...
                      sretjno sa motorom ...
                      a da ono za gashenje automobila ne vazhi samo za turbo motore .. nego i za sve motore inache ...
                      "Brano sine , vozi POLAKO..."

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #41
                        Jutros sam dobio mail od jednog clana turbo124 foruma. Tip je iz amerike i ima Yuga u koji je stavio 1.5 turbovan motor

                        Originally posted by James Seabolt
                        I was doing a search and found a message board called Cannonball Community and found your name listed. I was curious about this guy's project:

                        http://idata4.network.biggnet.net/presh ... ght=#54655

                        Did these cars already come turbocharged or is he working on turbocharging his?

                        I've just about sorted out most of my bugs on my turbo 1500 Yugo. I'm
                        trying to build a split driveshaft like on the Fiat UNO turbo to cure
                        torque steer. This car has really bad torque steer. Trouble is Fiat
                        pulled out of the US market in 1982 so we did not get any UNOs. There are no
                        parts to source any from! So I'm trying to build my own system using
                        parts from an X 1/9. I just have to find the right person who can
                        respline the hub and driveshaft. Then I got to fabricate a support
                        bearing/bracket.

                        I don't know this guy can speak English but if you want to pass along
                        my page he can check out the photos.

                        http://users.chartertn.net/jseabolt/yugo.htm


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #42
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Yugo_IHI_Turbo
                            CBC Veteran
                            • 04.05.2005
                            • 185
                            • Batajnica,Serbia

                            #43
                            e pa totalno sam promenio mishljenje u vezi tuninga ovog motora.
                            Cilj - oko 120ks i sto vise momenta!

                            Evo boost raspisi se.
                            Ti znas sta me interesuje, ali da bi i drugi znali, zanima me sta konkretno treba uraditi na :sistemu za gorivo i ubrizgavanje" da bi mogao na 1.3 turbo motoru od una iz '88. da guram 1.0 bara ili mozda cak(ali kratko) 1.2-1.5 bara.

                            Takodje ,mislim da zbog toga moram da stavim i deblji dihtung.
                            Koji?
                            Kako odrediti koliko deblji?

                            Znaci sto je moguce konkretnije pisite, i ako je moguce od kog auta koji deo i tako to, ma znate sta hocu da kazem!
                            I ako imate jos neki predlog za pripremu motora za taj nadpritisak.

                            P.S. o kome ovaj amer prica kad pominje tog lika, ne mogu da otvorim tu stranicu pa pitam?
                            "If in doubt, flat out"
                            Collin McRae

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #44
                              Treba mi podatak debljine sadasnjeg dihtunga , podatak promera klipa i podatak STA JE NAMENSKA SVRHA AUTU .

                              Isto tako i podatak maksimalne potrosnje goriva koji imas kao limit ukoliko je all around auto.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • Yugo_IHI_Turbo
                                CBC Veteran
                                • 04.05.2005
                                • 185
                                • Batajnica,Serbia

                                #45
                                podaci:

                                Bore × stroke 80.50mm × 63.90mm
                                3.17 in × 2.52 in
                                Bore/Stroke ratio 1.26

                                (nadam se da su tacni) skinuto sa neta.

                                Debljinu dihtunga cu sutra neci ne znam sad.
                                Nemnska svrha- pa od izlozbe do izlozbe i ponekad ce da se vozi i po gradu.

                                Auto nije all-round i vozice se samo ponekad, potrosnja, otkud znam nemoj smao preko 20-23litra, hehehe!
                                "If in doubt, flat out"
                                Collin McRae

                                Comment

                                Working...
                                X