a jel bi nam rekao sta si odradio na kolima (od prepravki) tipa :
kocnice, trap, gume... itd... vidim da ides u "crveno" sa motorom pa me zanima ostalo?
Isao sam danas do majstora, karike su marke SM, a dihtung glave nije mogao da se seti imena(nije GOETZ sigurno), zna da je bas kvalitetan jer nije hteo da rizikuje.
Debljina je fabricka, znaci ceo motor je jos uvek na 1. specijali cemu sam se ja svakako obradovao.
Provericu na netu koja je fabricka debljina.
a jel bi nam rekao sta si odradio na kolima (od prepravki) tipa :
kocnice, trap, gume... itd... vidim da ides u "crveno" sa motorom pa me zanima ostalo?
Kocnice ce biti ubacene od nekog fiat modela ventilisani.
Ili cak, dobijo sam dosta preporuka, floridine ali novi tip i kilesta i disk jer su istog precnika kao kod unat ali nije ventilisani.
Shasija ce biti izvarena i ojacan ceo prednji kraj i deo gde se greda spaja sa kabinom, kao i sanke i koska.
Poluosovine: jedna od yuga jedna od una t dok se ne nadje menjac od una t iz 1985(ili mozda 86) jer sam ona taj mogu da nakacim obe originalne poluosovine.
Gume, za ulicu(styling takmicenje0 185/55(50 iliti najnize sto nadjem) r14 a za drag po preporuci 185/ 75(80) r14 plus nazad neka petnaestica sa visokom gumom i ukurecnim (totalno) gibnjem.
Uno 1.3 Turbo i.e. 1985-1989 146A2.000 1301ccm piston size: 80 bore size: 81.5mm shelf thicknes: (prazno polje)
Uno 1.3 Turbo i.e. R/89 1989/ 146A2.000 1301ccm piston size: 80 bore size; 81.5mm shelf thicknes: (prazno polje)
e ali pazi ovo
Na Uno 70 koji ima istu zapreminu je debljina dihtunga 1.9mm ali je velicina klipa 86.4 i bore siza 87mm
A uno 1.4 turbo velicina klipa 80.5 a bore size 81.5mm a debljina dihtunga 1.9mm.
Tako bih ja po nekoj logici zakljucio da je fabricka deljina 1.9mm.
To jedino da zamolis nekog u Delti ili drugom dobrom servisu da ti pogleda na mikrofilmu ili drugoj tehnickoj dokumentaciji, Autodata nema taj podatak.
The difference between men and boys is the price of their toys
Znam ,rece mi BOOST malopre da nema na autodati.
A ovi u Delti su usluzni... da izvines U *psovka*! = WARN
A prodavnica rezervnih delova im nije radila danas u pola shest, KATASTROFA!
Videcu sutra, mozda skocim do njih.
Imam kuci jednu rezervnu IHI RHB5 VL33010(ili je 39010 ne vidi se bas najbolje) pa me zanima koriscenem delova od koje druge turbine bi mogao da napravim hibrid?
Ocu malo da se igram, dosadno mi .
Hvala!
Inace, cisto da kazem, imao sam problema sa nalazenjem prave pozicije za pick-up senzor paljenja na kutiju menjaca tako da cu do leta voziti smao na glavni ECU i razvodnik od Golfa 2 elektronca.
Skompletirao sam i
Napravio sam posle dugo potrage za delicima i manuelni boost kontroler skojim cu se malo igrati dok ne dodje nesto bolje.
E sad sto se tice daljeg tuninga.
Boost, ti si mi pre reko da ce se upravljanje paljenjem u tvojoj opciji poveriti APC-u.Posto se nismo dugo culi i nisam hteo da te gnjavim jer znam da si u poslu ja sam se malo raspitivao i za neke alternative.
E tad se pojavio Nikola sa svojim IAW custom ubrizgavanjem na fourmu.
Onda sam se jos malo konsultovao sa Uroshem(Piperski) koji mi je objasnio sta sve moze taj sistem.
Ja sam se jako zainteresovao za to.Imam i ideju da ga uzmem ali to necu sigurno dok ne proverim sve opcije.
Imas li ti sta da dodas?
Ti si meni pre pomenuo sta mogu da ocekujem po tvojoj konfiguraciji(koju ja uzgred ni ne znam jer si ti meni samo malo zagolico mastu i otisao) ali kako si planirao da upravljam vecim diznama ili ako osyaju iste kako bi se to resilo?
P.S. Nisam hteo da te cimam preko MSN-a , podsetio me Igor da ovde odgovaras na pitanja u vezi auta
Evo dakle ste je "gazda" rekao:
Potreban regulator pritiska goriva,MHI TDO04-13G,Saab Single APC od saab-a 900t 8v.
E sad ono sto sam ja sam skuzio je da stavljam metalni deblji SPESSO dihtung, a videcu jos sa boostom za malko vece dizne.
Naravno da bi ja i da stavim kovane klipove ali za njih nemam para.
700EUR sine.
Mozda za koju godinu...moooozdaaaa.
Ali Urosh(piperski) mi je dao drugu ideju koja meni nije bas jasna al ajd:
da ubacim zicani ring u blok.
E sad ,STA JE TO?
Comment