Uostalom, evo vam pa sami probajte:
1. Open T5 ecu.
2. Search for a chip called HC123, it is near the ecu connector between two blue condensators. (see picture 1)
3. Disconnect the leg 5 of the HC123 from main board as seen in picture 1
4. Solder two welding dots together that are between the big resistor and HC123, do it nicer than in picture 2
5. Close ecu, it would be wise to spray some protective plastic over modified parts
6. Replace old T5 BCV with T7 valve. T7 valve has only 2 pins and T5 has four. Use only pins 2 and 26 (on trionic side) and leave the grounding wire disconnected.
Also need some software changes..
No other changes needed and I can ensure you that now boost control is 1000 times easier because T7 valve is so much faster.


Sto setice softverskih promena, potrebno je odraditi promenu frekvenciju kontrolnog signala za ventil, koristi se program T5Suite. Iscita se program u Trionicu, i napravi se par malih promena - kojih i kakvih, pitajte Gumetinu, jer necu da budem odgovoran za nesto sto cete zabrljati radeci kako ne treba, pa da ja posle budem kriv...ako hocete, eno vam Gumetine, bas se igra sa mojim T5, pa nek' modifikuje i vase, za sitnu nadoknadu
Napominjem da je ovo procedura za koju vam niko ne garantuje da ce funkcionisati pravilno, jer sam link za proceduru dobio sa dve razlicite strane u koje imam poverenja. Za navedene modifikacije sam 99% siguran da ce raditi, iako ne mogu da tvrdim da necete zavrsiti sa spaljenim trionicom. Ovo je isprobano od strane vise ljudi, i navodno radi - ja NISAM isprobao i ne mogu da tvrdim da ce raditi, iako verujem da hoce, te cu to i isprobati na svom autu, mada svaku intervenciju ove vrste radite na sopstveni rizik.
1. Open T5 ecu.
2. Search for a chip called HC123, it is near the ecu connector between two blue condensators. (see picture 1)
3. Disconnect the leg 5 of the HC123 from main board as seen in picture 1
4. Solder two welding dots together that are between the big resistor and HC123, do it nicer than in picture 2

5. Close ecu, it would be wise to spray some protective plastic over modified parts
6. Replace old T5 BCV with T7 valve. T7 valve has only 2 pins and T5 has four. Use only pins 2 and 26 (on trionic side) and leave the grounding wire disconnected.
Also need some software changes..
No other changes needed and I can ensure you that now boost control is 1000 times easier because T7 valve is so much faster.


Sto setice softverskih promena, potrebno je odraditi promenu frekvenciju kontrolnog signala za ventil, koristi se program T5Suite. Iscita se program u Trionicu, i napravi se par malih promena - kojih i kakvih, pitajte Gumetinu, jer necu da budem odgovoran za nesto sto cete zabrljati radeci kako ne treba, pa da ja posle budem kriv...ako hocete, eno vam Gumetine, bas se igra sa mojim T5, pa nek' modifikuje i vase, za sitnu nadoknadu

Napominjem da je ovo procedura za koju vam niko ne garantuje da ce funkcionisati pravilno, jer sam link za proceduru dobio sa dve razlicite strane u koje imam poverenja. Za navedene modifikacije sam 99% siguran da ce raditi, iako ne mogu da tvrdim da necete zavrsiti sa spaljenim trionicom. Ovo je isprobano od strane vise ljudi, i navodno radi - ja NISAM isprobao i ne mogu da tvrdim da ce raditi, iako verujem da hoce, te cu to i isprobati na svom autu, mada svaku intervenciju ove vrste radite na sopstveni rizik.
Comment