e ovako ....
Auto ce se koristiti za svakodnevnu voznju, ne prelazim puno jer imam 3 auta u porodici ali ipak treba mi nesto sto nece puno da srce (pod puno mislim 10-14l po gradu normalnom voznjom)
cela operacija se izvodi na motoru d16a6
* Displacement : 1590 cm³
* Bore and Stroke : 75 mm X 90 mm
* Rod Length : 137 mm
* Compression : 9.1:1
* Power : 115 hp (86 kW) @ 5600 rpm & 100 ft·lbf (140 N·m) @ 3,800 rpm, redline 7200 rpm (USA)
o Note: 1988 engines were 105 hp (78 kW)
* Valvetrain : SOHC
* Fuel Control : OBD-0 four-point PGM-FI
* Head Code : PM3
* ECU Code : PM6
Prvobitni plan jeste da se uzmu pm7/p29 klipovi .040 oversized (76mm) njuskasti
http://fjdistributors.com/product_info. ... cts_id=304
da se ide na vtec sohc glavu, menjanje kompletnog izduva , 4-2-1 granu koju sam vec kupio, extrernu bobinu, jace kablove , svecice, drugi usis, olaksan zamajac, remenica, neki filter, veci TB, mapiranje...
e sad ovi klipovi sto sam planirao da uzmem su shatro kovani
y.c.p low compression klipovi izdrzavaju po 400whp...za ove moje nema informacija ali bi trebali da budu od iste legure
cekam odgovor od FJ za snagu p29....
cela fora je u tome da se posle ode na neki shot nitra od 100ks uz kovane klipnjace, ali nisam nasao nijednu informaciju da je to nekad neko radio sa ovim klipovima ...cak su se pojavile neke informacije da sede 2mm nize od stock p29 klipova....
The YCP pistons are not forged, but do have a coating on them...claims that the Vitaras sit 2mm below the deck, and that the combustion should happen in the head, not 2mm down, and that this makes the Vitara deal a bad situation. (I had planned on covering this in my write up, by installing a stock piston and rod, in one cyl, and a piston and rod for each of the other combinations in other cylinders, then comparing the heigths and compression ratios.
vreme bez nitra sa ovim bi bilo negde oko 14 sec, verovali ili ne ...sa nitrom ne smem ni da zamislim....kompresija 12
EEEeeeeeeeeeeeeeee ....but....
POjavila se kombinacija za kovane klipove cp vrhunskog kvaliteta, dobijam ih upola cene, a u usa kostaju po 600$ ali su low compression varijanta odnosno 9-0

sad normalno ja sa njima mogu da diem na turbo ali tu je mali problem potrosnja....a nitro mogu da skinem i da prodam kad hocu a sa turbom sam na turbu
ne bih da izmisljam toplu vodu i da idem sa tim klipovima ne neku kompresiju, tj da bi nesto dobio moram da pravim kombinaciju sa tanjim dihtungom i d15z1 glavom (klipovi su za d16z6 75.5)
sad me zanima da li imam istu snagu sa njuskastim klipovima sa kompresijom 11 i sa udubljenih klipovima sa kompresijom 11?
jer ipak zeleo bih da imam neku snagu u normalnoj voznj....
sta raditi?
otvoren sam za sve predloge cak i turbo.....
Auto ce se koristiti za svakodnevnu voznju, ne prelazim puno jer imam 3 auta u porodici ali ipak treba mi nesto sto nece puno da srce (pod puno mislim 10-14l po gradu normalnom voznjom)
cela operacija se izvodi na motoru d16a6
* Displacement : 1590 cm³
* Bore and Stroke : 75 mm X 90 mm
* Rod Length : 137 mm
* Compression : 9.1:1
* Power : 115 hp (86 kW) @ 5600 rpm & 100 ft·lbf (140 N·m) @ 3,800 rpm, redline 7200 rpm (USA)
o Note: 1988 engines were 105 hp (78 kW)
* Valvetrain : SOHC
* Fuel Control : OBD-0 four-point PGM-FI
* Head Code : PM3
* ECU Code : PM6
Prvobitni plan jeste da se uzmu pm7/p29 klipovi .040 oversized (76mm) njuskasti
http://fjdistributors.com/product_info. ... cts_id=304
da se ide na vtec sohc glavu, menjanje kompletnog izduva , 4-2-1 granu koju sam vec kupio, extrernu bobinu, jace kablove , svecice, drugi usis, olaksan zamajac, remenica, neki filter, veci TB, mapiranje...
e sad ovi klipovi sto sam planirao da uzmem su shatro kovani
y.c.p low compression klipovi izdrzavaju po 400whp...za ove moje nema informacija ali bi trebali da budu od iste legure
cekam odgovor od FJ za snagu p29....
cela fora je u tome da se posle ode na neki shot nitra od 100ks uz kovane klipnjace, ali nisam nasao nijednu informaciju da je to nekad neko radio sa ovim klipovima ...cak su se pojavile neke informacije da sede 2mm nize od stock p29 klipova....
The YCP pistons are not forged, but do have a coating on them...claims that the Vitaras sit 2mm below the deck, and that the combustion should happen in the head, not 2mm down, and that this makes the Vitara deal a bad situation. (I had planned on covering this in my write up, by installing a stock piston and rod, in one cyl, and a piston and rod for each of the other combinations in other cylinders, then comparing the heigths and compression ratios.
vreme bez nitra sa ovim bi bilo negde oko 14 sec, verovali ili ne ...sa nitrom ne smem ni da zamislim....kompresija 12
EEEeeeeeeeeeeeeeee ....but....
POjavila se kombinacija za kovane klipove cp vrhunskog kvaliteta, dobijam ih upola cene, a u usa kostaju po 600$ ali su low compression varijanta odnosno 9-0

sad normalno ja sa njima mogu da diem na turbo ali tu je mali problem potrosnja....a nitro mogu da skinem i da prodam kad hocu a sa turbom sam na turbu

ne bih da izmisljam toplu vodu i da idem sa tim klipovima ne neku kompresiju, tj da bi nesto dobio moram da pravim kombinaciju sa tanjim dihtungom i d15z1 glavom (klipovi su za d16z6 75.5)
sad me zanima da li imam istu snagu sa njuskastim klipovima sa kompresijom 11 i sa udubljenih klipovima sa kompresijom 11?
jer ipak zeleo bih da imam neku snagu u normalnoj voznj....
sta raditi?
otvoren sam za sve predloge cak i turbo.....
Comment