Turbo Honda - dilema...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NemaN
    CBC Senator XXL
    • 29.11.2004
    • 1560
    • munze

    Turbo Honda - dilema...

    e ovako ....

    Auto ce se koristiti za svakodnevnu voznju, ne prelazim puno jer imam 3 auta u porodici ali ipak treba mi nesto sto nece puno da srce (pod puno mislim 10-14l po gradu normalnom voznjom)

    cela operacija se izvodi na motoru d16a6

    * Displacement : 1590 cm³
    * Bore and Stroke : 75 mm X 90 mm
    * Rod Length : 137 mm
    * Compression : 9.1:1
    * Power : 115 hp (86 kW) @ 5600 rpm & 100 ft·lbf (140 N·m) @ 3,800 rpm, redline 7200 rpm (USA)
    o Note: 1988 engines were 105 hp (78 kW)
    * Valvetrain : SOHC
    * Fuel Control : OBD-0 four-point PGM-FI
    * Head Code : PM3
    * ECU Code : PM6

    Prvobitni plan jeste da se uzmu pm7/p29 klipovi .040 oversized (76mm) njuskasti

    http://fjdistributors.com/product_info. ... cts_id=304

    da se ide na vtec sohc glavu, menjanje kompletnog izduva , 4-2-1 granu koju sam vec kupio, extrernu bobinu, jace kablove , svecice, drugi usis, olaksan zamajac, remenica, neki filter, veci TB, mapiranje...

    e sad ovi klipovi sto sam planirao da uzmem su shatro kovani

    y.c.p low compression klipovi izdrzavaju po 400whp...za ove moje nema informacija ali bi trebali da budu od iste legure

    cekam odgovor od FJ za snagu p29....

    cela fora je u tome da se posle ode na neki shot nitra od 100ks uz kovane klipnjace, ali nisam nasao nijednu informaciju da je to nekad neko radio sa ovim klipovima ...cak su se pojavile neke informacije da sede 2mm nize od stock p29 klipova....

    The YCP pistons are not forged, but do have a coating on them...claims that the Vitaras sit 2mm below the deck, and that the combustion should happen in the head, not 2mm down, and that this makes the Vitara deal a bad situation. (I had planned on covering this in my write up, by installing a stock piston and rod, in one cyl, and a piston and rod for each of the other combinations in other cylinders, then comparing the heigths and compression ratios.

    vreme bez nitra sa ovim bi bilo negde oko 14 sec, verovali ili ne ...sa nitrom ne smem ni da zamislim....kompresija 12

    EEEeeeeeeeeeeeeeee ....but....

    POjavila se kombinacija za kovane klipove cp vrhunskog kvaliteta, dobijam ih upola cene, a u usa kostaju po 600$ ali su low compression varijanta odnosno 9-0



    sad normalno ja sa njima mogu da diem na turbo ali tu je mali problem potrosnja....a nitro mogu da skinem i da prodam kad hocu a sa turbom sam na turbu


    ne bih da izmisljam toplu vodu i da idem sa tim klipovima ne neku kompresiju, tj da bi nesto dobio moram da pravim kombinaciju sa tanjim dihtungom i d15z1 glavom (klipovi su za d16z6 75.5)



    sad me zanima da li imam istu snagu sa njuskastim klipovima sa kompresijom 11 i sa udubljenih klipovima sa kompresijom 11?

    jer ipak zeleo bih da imam neku snagu u normalnoj voznj....

    sta raditi?

    otvoren sam za sve predloge cak i turbo.....
    I'm not caucasian, I'm championship white
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    u teoriji ces imati vecu snagu sa udubljenim klipovima. Pitanje je da li na tom motoru mozes da dobijes 11:1 odnos sa udubljenim klipovima.

    ne znam koliki ti je budzet ali ako on dozvoljava ja bih isao na turbo. Da bi se to odradilo kako valja treba ti neki programibilni engine management sistem i to je sve od skupljih delova (ako ne racunamo turbo i klipove koje vec imas). Sve ostale sitnice mozes da pravis... a mozes i da kupis neki gotov kit za konverziju.
    Potrosnja u normalnoj voznji nece biti veca.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • NemaN
      CBC Senator XXL
      • 29.11.2004
      • 1560
      • munze

      #3
      Block 75.5 Bore (mm)
      Crank
      D16

      Head
      D15Z1

      ovde ima dosta veze Combustion Chamber Volume (cc) a nema u ponudjenim modelima d14 i d13 za eu trziste ...svaki d blok je isti

      Piston
      d16z6

      Connecting Rod
      d16a6

      Headgasket Thickness
      d16y8

      Static Comp Ratio 11.54


      mogu ....http://www.zealautowerks.com/dseries.html

      sad vidis zasto se dvoumim, jos jedan od razloga je to sto ne znam da li cu sebi moci da obuzdam nogu na gasu sa turbom
      I'm not caucasian, I'm championship white

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        ja nemam pojma o cemu ti pricas


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • tayfun
          CBC Početnik
          • 23.09.2008
          • 3
          • bgd

          #5
          Ne zna ni on

          Comment

          • itza
            CBC Senator XXL
            • 28.12.2004
            • 658
            • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
            • -

            #6
            mogu da te obavestim za nogu ako hotjesh .. samo ne znam koliko tje da ti se svidi odgovor
            shto se potroshnje tiche .. novchanik zna da zaveze nogu pod sedishte nekad .. ili auto za parking
            HAHAHAHAH
            ))

            i pazi se ..
            jednom turbo uvek turbo
            "Brano sine , vozi POLAKO..."

            Comment

            Working...
            X