Pa da, injection je *ranje a karburator je zakon.............rece jedan stariji majstor
Pomoc potrebna za Turbo prepravke /popravke
Collapse
X
-
Hehe.. Swe izvozi kontejner za kontejnerom starih karburatorskih motora za Afriku. Jasno i zasto
(brick je malo dodirnuo temu u jednom topicu
)
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Ne, nisam , nisam ni siguran da cu
Imali smo i jedan dogovor koji je trebao da se odradi, zvao sam na telefon bar 4-5 puta na mobilni i na radionicu, nije se javljao
Tada nije imao nista za Mitsu agregate.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
TD06 levo VS T25 desno (originalni SAAB TuRbo)

zatim:
TD06 levo VS GTBB30 desno (najcesce koriscen agg za SAAB za 450+ KS)

Stvar je jednostavna : Mitsu ima agregat na EVO seriji, dakle, na PRAVOJ a ne na Street verziji, koji ima delove od titana i restauracija agregata kosta 9000? !! (dobro ste procitali)
Sad, posto treba da idem do Skoplja do naseg drugara Luka1 i da odradimo TiN coating na delove agregata , jedino sto mi je bitno je naci KO hoce da proda delove koji su mi potrebni.
Zaboravite na EU , nema sanse, jer svi samo prodaju delove kad vrse restauraciju agregata a samo delove NECE da prodaju
To je ugovor izmedju njih i proizvodjaca agregata koji niko nece da prekrsi, sto i postujem.
Zato se okrecem SCG trzistu i nista vise.
Agregat koji treba da prepariram je jedan TD06-24G i 2 kom TD04HL-15T,
medjutim 15T treba da se modifikuju na 19T impele.
Nimalo lako za pronaci potrebne komponente, probam ovako, jer vreme za SCG se blizi i nezelim da izvisim na slepo verujuci da cu naci to sto mi treba.
10x !!!Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Ima jedan lik koji radi turbine na Starom sajmistu vec sigurno oko 10 godina. Jedan moj ortak je nosio turbinu kod njega ali ne mogu da se setim naziva ulice,slepa je ulica i ulazi se pre nadvoznjaka desno, poslednji semafor u Jurija Gagarina preko puta JP pumpe,pa opet desno, pravac prema gradu. Nisam u Bgd-u, ali neko tu iz kraja moze da proveri da li taj lik jos uvek radi.
Comment
-
-
...sta je sa DLC-om...posto treba da idem do Skoplja do naseg drugara Luka1 i da odradimo TiN coating na delove agregata
...kad sam hteo da odradimo menjac (od motora si me ti odvratio nekim argumentima) ovi moji nisu imali bas razumevanja, a ljudi su dali zaista zanimljivu ponudu...to je bilo jos u januaru...posle toga se nisam vise cuo sa njima tako da ne znam jesu li uradili nesto po tom pitanju...
Comment
-
-
Nista od DLCa jos uvek a kako ce ici videcu kad budem dosao u Skoplje , onda cu znati kakvi su planovi.
Steta sto nisu imali razumevanja za menjac, ipak se gube procenti snage u transmisiji koje je lako dobiti
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
...nije se odustalo od toga potpuno...tad je bio na raspolaganju jedan menjac koji je mogao da posluzi kao experimentalni ali i on je posle bio ugradjen...medjutim ni to nije bio problem...samo malo sumnjicavosti prema svemu tome...kao, to se polira, tu luftovi, i sad to dobro radi...tako da sam se i ja malo pokolebao...
...i sve je ostalo za neki drugi put...
...imas li mozda uvid koliko bi se smanjili gubici sa tim coating tretmanom koji oni preporucuju...?ipak se gube procenti snage u transmisiji koje je lako dobiti
Comment
-

Comment