balansiranje klipnjače boxer motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kostolac
    CBC Član
    • 31.10.2007
    • 17
    • Kostolac

    balansiranje klipnjače boxer motora

    ima li ko da zeli da podeli svoje iskustvo kako izbalansirati klipove i klipnjace na alfa boxer motoru.

    postoje odredjeni "tegovi" na klipnjacama, na maloj i velikoj pesnici, imam i preciznu vagu koja meri i 0.1g ali mi nije jasan postupak.

    inace ukupna masa klipnjaca (sa sve srafovima) prelzi 2 grama razlike, koliko je inace granicna vrednost po fabrici.

    kilpove sam merio razlika izmedju najlakseg i najtezeg je oko 10 grama ali na njima ne vidim nitijedno mesto koje bi moglo da se obrija toliko pa mi pada na pamet da se to regulise sa onim tegom na maloj pesnici?


    znam da nije klipnjaca od boxer masine ali je ovde kao primer merenja:


    da li "tezina male pesnice" treba da bude uparena sa tezinom klipa koji dolazi na nju?

    Ain't There Something Money Can't Buy
  • kostolac
    CBC Član
    • 31.10.2007
    • 17
    • Kostolac

    #2
    Re: balansiranje boxer motora

    molim vas ljudi, ima li ko da zna "KAKO DA IZBALANSIRAM KLIPNJACE?"

    hvala.
    Ain't There Something Money Can't Buy

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Re: balansiranje klipnjače boxer motora

      Klipovi se zasebno balansiraju.
      Balansiranje možeš da radiš na delu koji se zove PIN BASS iznutrašnje strane klipa koji je obicno četvrtast kao na slici. Skidaj sa "čoškova"

      10 gr razlike nemoraš da misliš , vec posto ima 4 komada a u boxeru idu 2 i 2 uvek u paru suprotno jedan od drugoga, nalaziš 2 grupe klipova koji su najpribližniji težinski.

      Dakle, recimo da imaš 355 365 358 362 mere
      Uzima se da par bude 365 i 362 te ima da skidaš samo 3 gr sa 365 tako i 358 i 355 gde skida takodje 3gr sa težeg.

      Klipnjače takodje treba da upariš po težini na isti način.

      Dakle, ne mora da se dovodi sve 4 na isu težinu već po radnim parovima leve i desne strane.
      Tada biraj teži par klipova na lakši par klipnjača i to je to.
      Elem, boxer motor je u suštini u balansu sam po sebi i nemora da bude sve na nulu ukoliko se koristi ova tehnika uparivanja. Može se ladno gledati kao zasebni motori po dužini radilice.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • kostolac
        CBC Član
        • 31.10.2007
        • 17
        • Kostolac

        #4
        Re: balansiranje klipnjače boxer motora

        hvala
        Ain't There Something Money Can't Buy

        Comment

        Working...
        X