Iz konsultacija sa Dorom dosao sam na ideju da malo prodjemo kroz ovu pricu, a pre svega i zbog toga sto se obicno ose rotacija na starijim automobilima promene vremenom, kako zbog laganog propadanja nosaca motora, tako i zbog ostalih (obicno) gumenih elemenata... Postoje i oni slucajevi kada su u pitanju zamene kompletnih motora i posledicno tome, promene osa rotacije.
Posledica ne sredjenih osa rotacije je obicno vibracija kardana, ali gore od svega je skracen zivot guma kardana koje trpe dodatno opterecenje zbog uglova koji se javljaju usled razlicitih osa rotacije...
Evo i slichice koja ce vise reci nego tekst, a zanimaju me dodatna misljenja kako u vezi sa centriranjem, tako i u vezi alata potrebnog za ovako nesto. Raditi sam ili postoji neko ko se zabavlja ovakvim sitnicama?
Posledica ne sredjenih osa rotacije je obicno vibracija kardana, ali gore od svega je skracen zivot guma kardana koje trpe dodatno opterecenje zbog uglova koji se javljaju usled razlicitih osa rotacije...
Evo i slichice koja ce vise reci nego tekst, a zanimaju me dodatna misljenja kako u vezi sa centriranjem, tako i u vezi alata potrebnog za ovako nesto. Raditi sam ili postoji neko ko se zabavlja ovakvim sitnicama?


Comment