Z101 turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KRVOLOK
    CBC Član
    • 20.06.2005
    • 32
    • Gradiska

    #16
    i na primjer ja sad najdem negdje tu od pezoa sto ide na remen(lakse mi je za napraviti) i namontiram je da radi.Njeno crijevo koje vuce vazduh sprovedem u odusak.I pokrenem motor...sta bi moglo da bude,misim naravno onako otprilike.

    1.Da li ce vuci ulje pa ce brzo zablokirati jer ima membranu koja vjerovatno nece trpiti vrelo ulje

    2.Ako ne bude povlacila ulje da li ce praviti mozda prevelik negativni pritisak pa ce mi to vuci ulje od turbine brze u karter pa necu onda imati ulja u karteru od turbine,jer nije turbini dovoljno samo da ima ulja u "prolazu" mora konstantno biti nivo u karteru.

    3.Koliko to sve opterecuje motor,jer se taj klip lako pomjera ili je to neka skalamerija koja ce mi osjetno odvuci snage

    Svjestan sam da vjerovatno nepostoji niko ko bi tacno znao neka od ovih pitanja,ali me interesuje cisto pretpostavka sta bi se moglo desavati da stvim tu pumpu na svoj motor...
    www.smchiptuning.com najnize cijene u ex YU

    Comment

    • tenzo RS
      CBC Senator XXL
      • 01.11.2004
      • 309
      • Krusevac
      • Saab 9-3 TiD

      #17
      ...vec je bilo reci o vakum pumpi...

      http://hiitek.mine.nu/forums/cannonball ... akum+pumpa
      8 i 300...u firungu !!!

      trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #18
        1. Stavi prihvatni sud za ulje izmedju pumpe i motora.
        2. Izmerices pritisak i dovesces ga u okvire prihvatljivih granica.
        3. Sumnjam da mnogo opterecuje, ali sam ipak za elektricnu ako postoji odgovarajuca.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Vaccum pumpa sa gumenom membranom nece lepo da se slaze sa toplim gasovima i sa uljanom parom, Guma ima da postane kao zvakaca guma vrlo brzo!!!!

          Sledece, pumpa konstrukcije lepezne pumpe sa lepezama koje izlaze od centrifugalnih sila je korektno resenje.

          Servo pumpa je jedna od tih, mogu da kazem da sam terao 80.000km SAAB servo pumpu bez kapi ulja u njoj i sad kad sam neki dan menjao letvu samo zam dolio ulje u sistem i sve radi kako treba

          Dakle, ima ih sto traju

          Obrati paznju da posto netrazis pritisak od nje da je portujes i da joj das mogucnost za protok .

          U svakom slucaju jedan uljani separato ispred pumpe da eventualno ulje koje bi krenulo moze da se separira od gasova i vrati se nazad u karter.

          Sami gasovi koje pumpa izbacuje, njih teraj nazad u auspuh iza turbine, napravi tako da zavaris jednu prikljucnu cev u auspuh koja ulazi pod uglom od 15 stepeni u odnosu na osu auspuha. upusti cev da udje do centra auspuha. Sad si dobio venturi koji ce da pomaze i****vanje, u krajnjem slucaju moguce da jedan takav ejakulator ima dovoljan podpritisak da izvlaci i bez pumpe.

          Mada, nije mi jasno zasto samo neprobas da vezes iberlauf kako se inace vezuje na TuRbo motore
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • KRVOLOK
            CBC Član
            • 20.06.2005
            • 32
            • Gradiska

            #20
            ma ja nisam sigurn da cu a oduskom rijesiti bilo sta ali pokusacu sve...sad mi je prijoritet da izmjerim pritisak ulja na turbini.

            Nisam kod kuce ali cim dodjem odmah cu da montiram mjerac pritiska.

            P.S.jel smijem tu cijev sto bi trebao da postavim u izduvnu granu da je postavim odmah poslije turbine da dzaba nevucem dalje crijevo od motora?
            www.smchiptuning.com najnize cijene u ex YU

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              sta bi se moglo desavati da stvim tu pumpu na svoj motor
              ne znam, nisam konstruktor motora i nemam takva znanja niti saznanja.
              svaka nova konstrukcija motora zahteva mnogo resursa svih vrsta- iskustva, znanja, teorije i proracuna, laboratorija za merenje, testiranja, izmene, dorade, fabrikacija nepostojecih delova,itd...

              sto rece boost, a sto ne uradis recirkulaciju onako kako to rade fabrike, i sto je vec proslo sve probe kao ok resenje ?

              a nije mi uopste jasno ni zasto se motor sa 8V tako stare konstrukcije tera u obrtaje reda 9000 rpm ?
              mislim neka posebna namena motora, pitam jer se tako nesto veoma retko radi a ne kapiram.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • KRVOLOK
                CBC Član
                • 20.06.2005
                • 32
                • Gradiska

                #22
                zato sto mu je gore najveca snaga,rijetko ko i moze zamisliti da tako nesto moze,tek od 5000 dobija pravu snagu.

                Taj auto mi sluzi za eksperimente nema nikakvu namjenu...
                www.smchiptuning.com najnize cijene u ex YU

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  Obrati paznju na sledece:
                  Prelaskom odredjenih obrtaja svaki motor ima granicu, da razbijanjem ulja radilicom, i svim pokretnim delovima dolazi do razbijanja , tj. posto ulje iz technog stanja prelazi u "maglu" da izaziva i popunjenje prostora sto izaziva i pulsiranje i porast pritiska u motoru (kucistu radilice) .

                  Sto je manji medjuprostor oko radilice u bloku, fenomen je veci.

                  Ovo sto vidis je retkost :



                  gde mozes da prolazis rukom izmedju tegova radilice i bloka. Dakle ogromno luciste radilice sa malom radilicom daje da pritisak bude prilicno ujednacen .
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    Taj auto mi sluzi za eksperimente nema nikakvu namjenu...
                    ok, sada vec uspevam da kapiram.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • KRVOLOK
                      CBC Član
                      • 20.06.2005
                      • 32
                      • Gradiska

                      #25
                      Evo uradio sam jos milion testova i na kraju sam rastavio motor i vidio u cemu je stvar...

                      Pritisak ulja je od 3 do 6 bara

                      Stavio sam odusak u auspuh kako je boost objasnio ali nije bilo efekta.

                      Kad sam izvadio klipove vidio sam prilican zazor na stubili 3 cilindra i siguran sam da je tu duvalo na karter.Prije rastavljanja sam izmjerio pritisak u cilindrima i 3. je imao 1 bar manje od ostalih.
                      Opet je to sve upitnik jer taj zazor opet nije bas toliko veliki da bi kroz njega moglo da toliko izbija ulje,ali da se vise nemucim sa tim odlucio sam da izvadim taj motor i ubacim drugi.Hocu da stavim fiat 1.6 sa jednom bregastom.

                      Neznam bas puno o tom motoru ali mislim da je blok veci za par milimetara od moga znam da su kanali na glavi 40/33 i znam da je klip siri od moga ali neznam koliko a neznam ni koliki mu je hod a ni tvornicki pritisak u cilindu.Uros vjerovatno zna sva ova pitanja.

                      Treba mi sve to jer na osnovu toga moram procijeniti koliko treba skinuti klipa da mi turbo moze raditi.Ja sam grubo pretpostavio da bi to bilo 1.5 mm da bi tada sa 14 bara(misim da mu je tolika tvornicka kompresija) oborio na 10 bara a to mi je dovoljno za turbo.
                      Ima li "mesa" na tome klipu da bi se mogao skinuti za 1.5 mm sa gornje strane?
                      www.smchiptuning.com najnize cijene u ex YU

                      Comment

                      • srdjan_p
                        CBC Senator XXL
                        • 01.12.2004
                        • 1915
                        • ZR

                        #26
                        Evo neke karakterisitke tog motora ako je od pomoci:
                        1581cc (86.4x67.4mm) sohc in-line 4-cyl with 84bhp @ 5,800rpm (carburettor)
                        1581cc (86.4x67.4mm) sohc in-line 4-cyl with 90bhp @ 5,750rpm (injection)

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #27
                          Savetujem ti da kompresiju smanjis povecanjem kompresione komore, a ne kracenjem klipa. Klip ima udubljenje na celu. Ako i sa unutrasnje strane celo izgleda zakrivljeno, ne bih ga mnogo kratio. Ako je sa unutrasnje strane celo ravno, mislim da mozes da skines malo sa cela, ali tako da se i dalje vidi udubljenje koje je bilo. Proceni sam...
                          Motor je oko 8mm visi od 1.1/1.3 motora. Za pritisak ne znam...
                          Jos jedna mnogo dobra stvar kod njega je sto ima brizgaljke za podlazivanje i hladjenje klipova uljem.


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • KRVOLOK
                            CBC Član
                            • 20.06.2005
                            • 32
                            • Gradiska

                            #28
                            jel mislis na povecanje komore sa vecim dihtungom glave ili mislis na pravo nosenje glave na tokatski stroj pa onda tesanje komore?

                            Ja sam mislio da odrezem ona udubljenja na klipu(neznam da li ih uopste 1.6 i ima) u koja se ventili uklapaju.Tako sam radio na 1.1.
                            Ali mi je motor previse presao dok nisam namjestio mapu na 9000 rpm pa sam sad opet na nuli.
                            www.smchiptuning.com najnize cijene u ex YU

                            Comment

                            • KRVOLOK
                              CBC Član
                              • 20.06.2005
                              • 32
                              • Gradiska

                              #29
                              Mozes li mi dati svoj broj ili broj od toga covjeka koji pravi dihtunge?
                              Meni je ZG blizu pa cesto idem tamo.
                              www.smchiptuning.com najnize cijene u ex YU

                              Comment


                              • #30
                                Krvolok ti koristis turbo jednog golfa diesela! Taj turbo nije tako dobar za benzinca zbog temperature i obrtaja ! Drugo vrli rijetko turbo motor ima veci max obrtaj od ca-6200-6600rpm! za vece obrtaje je potreban puno veci turbo od tog ti koristis! Pokusaj naci veci ! Preporuka garett t34 escort coswort! PS: odakle taco dolazis?? Puno pozdrava!

                                Comment

                                Working...
                                X