Imate još i ovo , ?ekajte prvo da ga složim
Evo ga krenulo
3" downpipe i 3,2" komplet auspuh nema katalizator
ili ja nemam pojma ili si nesto uzj*bo...zar ne bi trebao downpipe da ima veci
FI nego ostatak auspuha? zbog vece temperature (i samim tim i zapremine) gasova na izlazu iz punjaca - a mozda grijesim...
Dakle ako sam skontao celu pricu, u kratkim crtama.
Blow off ima dve vrste:
1. Onaj koji ispushta pcsssssssss i on regulishe pritisak u turbini i samim tim bolji on off turbine
2. onaj koji ne ispushta pcssssss, on ubacuje pcsssss nazad u turbinu shto znachi da se turbina vrti svo vreme ili ne......
sjebao sam se u zadnjoj rechenici el da???
Molim vas recite da !!!
Ni jedan ni drugi neregulisu nista, funkcija im je da zastite samu turbinu u trenutku zatvaranja leptira da se neosteti a i sam leptir i eventualni intercooler da nebi stradali od dinamichkog pulsa jer vazduh nebi imao gde.
Razlika izmedju 1 i 2 je, da 1. pusta napolje taj momentalni visak a 2. ga vraca u recirkulaciju te je samim tim i brzi respons turbine da uhvati sledecu brzinu.
Dakle, verzija 2. je ta koja prolazi kod autoindustrije, verzija 1. kod napaljenika
Kao sto vidis, oba imaju svrhu
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
malo sam istrazivao po netu i pronashao neki koji ima kontrolu odvrtanja i zavrtanja. Da li je moguce da imash oba u jednom.
dakle odvrnesh blowoff valve do kraja i chuje se pcsssssss, a zavrnesh ga i on vraca i daje bolji odziv na gas????
Moguce, sto da ne? Pitanje je samo rutiranja gasova kuda da idu, koliko vidim taj i takav se moze napraviti sa najobicnijom T racvom sa regulacionim ventilom koji salje otpusteni vazduh ili nazad u granu, ili u atmosferu
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment