Vidim da ovde ljudi prave opake masine, i resavaju prilicno slozene mehanicke probleme, pa mi se moja dilema cini prilicno trivijalnom. Ipak, kako zivim u uverenju da nema glupih pitanja, evo sta htedoh. Naime, drugar mi nudi na poklon (toliko jeftino da je prakticno poklon) motora iz Audija 200 (1986, god), 2.2 I5. PItam se da li je moguce ugraditi taj motor u porse 924 (tenutno ima u sebi onaj odvratni 2.0 motor) koji tenutno vozim? U stvari, verovatno je moguce ugraditi, tako da su moja prava pitanja, ko to moze da uradi i za koju pribliznu cenu? da li terba da promenim i menjac na porseu, ili je dovoljan samo motor? Elem ima tu jos gomila pitanja, ali ne bih da smaram, za sada mi je najbitnija izvodljivost projekta i da li da se uopste upustam u ovu prepravku. Svaka sugestija i preporuka je vise nego dobrodosla...
Naivno pitanje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Re: Naivno pitanje
Taj swap je vec radjen i ima dosta takvih modifikacija posto je taj tvoj postojeci motor takodje Audijev, procesljaj malo internetom ne znam kako stojis sa Engleskim ali svasta moze da se nadje po stranim forumima. Moze taj motor stim sto menjac zadrzavas svoj sa pravljenjem adapter ploce izmedju zvona menjaca i motora. Ko to moze da uradi stvarno ne znam kao ni cenu. Obrati paznju dal ti uz motor daje i motornu instalaciju i komp ili samo go motor jer ukoliko nema nista od kompa i kablova bice ti mnogo tesko i jos dosta skuplje da se sve to pokrene.
Taj motor ima u najbolju ruku 136 konja tako da ne znam koliko se isplati muciti se i prebacivati zarad mlo vise snage, pogotovu sto neces raditi sam nego kod majstora a to ume da kosta.
A mozes da procesljas i ovde malo vise informacija
http://forums.subdriven.com/zerothread? ... 802&page=2
-
-
Re: Naivno pitanje
ovaj swap je prilicno jednostavan...
ono najbitnije je da NE MORA da se pravi distanc ploca... jer je na vecini audijevih motora isti bolt patern
jedino sto moze da zapne je dubina korpe, a to se iz mog iskustva resava tanjim ili debljim zamajcem ili malo strugarije oko spojnicke...
Sto se ostaloga tice, treba napraviti nosace motora, dakle brusilica u ruke , aparat za varenje i malo plocevine
cela stvar ne bi trebalo da uzme vise od dan dva
naravno povezivanje struje vode i corbe sledi posle...
dakle nema komplikovanih zahvata tipa medjuploce i sl.
Comment
-
-
Re: Naivno pitanje
@Cvrle, uf, pa zar je moguce da 2.2L motor, sa pet klipana i turbinom imsa samo 136KS? Doduse, saobracajnu cu dobiti tek za vikend, pa cu utvrditi o kom se motoru radi. Ali sigurno za 10-15KS necu da se maltretiram. S druge strane, ukoliko se radi o motoru ovom motoru:
Engine location front along
Fuel petrol
Fuel supply system Bosch K-Jetronic
Max power 121 kW (165 HP) at 5500 rpm
Max torque 240 N·m at 3000 rpm
Engine design, number of cyls linear 5
Displacement 2226 cc
Bore 81 mm
Stroke 86.4 mm
Cam design SOHC
Valves per cyl 2
Total number of valves 10
Compression ratio 7.8 : 1
Aspiration T
Onda cela prica ima malo vise smisla.
Koliko sam shvatio "gumetinu" osrednji majstori sa malo alata, {majstor Aca i ja} mogu da izvade porse motor i da stavi audi motor, a zamajac i lamelu da nosim na Umku, da ga malo odelju. Pa to ne zvuci ni skupo ni komplikovano...ostaje pitanje koiko je komplikovano povezivanje struje {dobijam kompletnu instalacij sa motorom}, corbe {Porse ima neke dve pumpe u rezervoaru i pored njega, da li moram da uzimam pumpu iz audiaj}. voda {necu ni da razmatram, mislim da je isuvise jednostavno}. Ah da i najvaznije pitanje, da li imate da preporucite nekoga ko bi to mogao da odradi sve na jednom mestu...
Comment
-
-
Comment
-
-
Re: Naivno pitanje
Ja sam spojio motor i menjac koji nisu nikad isli zajedno ni na jednom automobilu . Bio sam samo siguran da motor radi i da se gadjaju rupe na motor i menjacu . Ostalo je sve resavano u hodu . Nosaci motora su urajdeni za sat vremene , spajanje creva za gorivo i vodu je jedno 2-3 sata , 4-5 sat je potrebno za spajanje el. instalacije od efi i to sam rad je 30 min , a sve istalo je studiranje instalacije i provera zica ... Auspuh je jos jedno 3 sata , itd , itd .
Sam sam radio prepakivanje , uz pomoc drugara u njihovoj radionici .
Ako ne mozes da pronadjes nikog da ti to odradi , mogu da vidim da li su ti drugari voljni da ti to odrade . Posao je delikatan jer ima dosta nepoznanica koje treba eliminisati pre ugradnje , da kasnije ne nastanu nepremostivi ( za budzet ) problemi ....zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
Comment