Vidi, za SAABa nema problema nikakvih do 400KS konfiguracije.
Dakle celokupan hardware motora je originalan, menjanje na periferiji tipa:
Turbina
Downpipe 3"
Race Catalistic 3"
Software
Trionic boxovi su pristupacni u koracima:
Stage 1,2,3 i 4 kao serijaska alternativa (ovo je granica do 400KS) posle ide do stage 6 serijskih setova ali su neophodne izvesne prerade u hardware, tipa bregaste osovine za Trionic 5 (SAAB 9000) i klipova (pistons) na modelima 9-3 i 9-5 sa Trionic 8 jedinicom .
Dakle nemora individualni Maping, postoje vec spremi programi.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Hehe... odes malo na kratko i odma te zamene , eto koliko chovek vredi danas
ECU je zamenski, dakle chip se nevadi pri programiranju.
Normalno vreme za return starog ECU je 3 dana , ukoliko se nevrati debitira se kao nedostatak polovnog ECUa.
U USA imate MAPTUN reprezentante, no ukoliko vam USA cene ne odgovaraju , mozda imash zelju da se ukljuchish u igru kao resaler , instalator?
Paznja : Tech2 neophodan ...
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Cekaj malo, sta je plan sa ovim skyline? Drag? KAd si ga uzeo? Koliko te kostao? Sta se menja na njemu? Koristis delove iz Saab-a? Sto bas skyline? Sto ne neki drugi ili saab? Hoces sad da zabatalis saab? (licno ne verujem ali ajde da pitam)...
Ma nesto sam se ja istripovao, to su i dalje radovi na Johanovom skyline-u. A tamam sam se prepao da si ti uzeo i da menjas fabriku... Ali to je bio samo ruzan san... Pozdrav!
Comment