turbina k27-352

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pajazipi
    CBC Početnik
    • 16.07.2010
    • 8
    • pozarevac

    turbina k27-352

    evo drustvo muci me doticna turbina koja je glanc nova,inace dobio sam je za dzabe od druga iz nemacke! pitanje za sve na ovom forumu a vidim da imamo mnogo pametnih ljudi je:
    1. moguce koriscenje ove turbine za laniju 2.0 hf turbo 16v
    2.i sta sve drugo treba jos promeniti da to bude dobro i funkcionalno
    Ne ulazim mnogo u detalje oko prepravke izduvne grane to mi nije neki problem ali bih hteo da cujem misljenja svih





    ulaz je 62mm izlaz 52mm ! inace radim jednu lanciju prizmu 2.0 hf turbo 16v vec tri godine! postavicu i slike odradjene sasije i kako to sada trenutno izgleda !
  • pajazipi
    CBC Početnik
    • 16.07.2010
    • 8
    • pozarevac

    #2
    Re: turbina k27-352

    a slike lancije prizme sam postavio na predstavljanju automobila clanova pa moze i tamo da se pogledaju!

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #3
      Re: turbina k27-352

      ovo je neki kamionski turbo izgleda...

      nece to biti srecna kombinacija na tvom motoru, sporo ce se zaleteti , preveliko. a i nema interni WG , pa moras da stavljas externi itd.
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • kutija
        CBC Veteran
        • 30.11.2005
        • 100
        • Split,Hrvatska

        #4
        Re: turbina k27-352

        napisi koji ti je broj na turbisnkom kucistu...bude uglavnom 12,15,16,18,21,itd...

        inace da se sve ovo stavit samo sto moras radit twin scroll granu i trebaju ti dva eksterna wg iako se moze i sa jednim to napravit...

        jeftinije ti je ic na neki serijski t3 turbo....

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #5
          Re: turbina k27-352

          Da, ovde ne treba napraviti samo adapter da ovu turbinu mozes da zasrafis na fabricku granu nego treba napraviti novu, da prvi i cetvrti cilindar "duvaju" u jedan ulaz na turbiskom kucistu, a drugi i treci na drugi. Naravno, radice ti kako god da napravis ali ovak oces iskoristiti pun potencijal ove turbine.
          Ne znam kakvu snagu planiras ali sa fabrickim T3 60 trim turbom ces lako napraviti 200-230ks, a da pri tome dobijes lepu upotrebljivost na niskim obrtajima i u gradskoj voznji. Bas tu kombinaciju imam na 2.0 8v motoru i prezadovoljan sam. Cak vozim 1bar nadpritiska, spustio sam sa 1,2. Cisto da budem siguran i da upoznam auto posto sam vec imao bliski susret sa saobracajnim znakom.
          E sad 16v glava sama po sebi dize snagu na vise obrtaje u odnosu na 8v (govorim konkretno za fiat/lancia motore) pa bi mozda mogao da stavis malo vecu turbinu da bi iskoristio potencijal glave... Ali opet, sa velikim kompresorom ces dobiti spor spoolup. Ja sam danima mozgao da li da pravim hibridnu turbinu i na kraju odustao.


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • kutija
            CBC Veteran
            • 30.11.2005
            • 100
            • Split,Hrvatska

            #6
            Re: turbina k27-352

            t3 trim 60 je turbo za 300+ ks tako da ne treba veci turbo ako hoces vise od 220-230 ks.

            8v su imale t3 trim 45 sa .36 kucistem

            16v i evo 1 su imale najveci moguci t3 sa kompresorom velikim skoro 400 ks

            evo 2 su imale t3 trim 50 sa .48 a/r kucistem

            Inace ja mogu nabavit novu garrett t3 trim 60 samo sa .63 a/R kucistem( ako je nekome veliko moze stavit i .48 a/R sa neke druge t3 jel su krilca ista).




            btw. ovaj gore kkk turbo sa normalnom granom nema smisla i na to zaboravi.....

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #7
              Re: turbina k27-352

              Ja sam stavio turbinu sa dedre turbo, identicna je kao na dedri integrale. Merio sam malo i nekako dosao do zakljucka da je 60 trim, a takve sam podatke nasao i na netu u nekim tabelama. Ocigledno sam pogresio. Mada, za razlicita trzista su na iste modele stavljali razlicite turbine. Siguran sam da postoje 16 integrale koje imaju manji turbo od ranijih 8v... Sve to zbog katalizatora i takvih gluposti, recimo za svajcarsko trziste. Nikad se nisam posebno zanimao za te detalje jer znam da necu voziti standardnu turbinu na Delti.
              Kako stojis sa novim ball bearing turbinama?


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • kutija
                CBC Veteran
                • 30.11.2005
                • 100
                • Split,Hrvatska

                #8
                Re: turbina k27-352

                nije sigurno trim 60 ...ili je trim 45 ili trim 50....

                ball bearing ne mogu nista povoljnije nabavit nego sto ih ti mozes sam kupit....

                Comment

                • pajazipi
                  CBC Početnik
                  • 16.07.2010
                  • 8
                  • pozarevac

                  #9
                  Re: turbina k27-352

                  evo i ja sam ugrabio malo vremena radim ko crnac vozim kamion poceo dan sa ugljem tako da sam pravi crncuga! evo konkretno imam ja i standardnu turbinu ali sa 1.6 hf turba ali sam mislio da posto sam je vec dobio za dz a mogu da napravim i sve od izduvne grane pa nadalje! intresovalo me je najvise dali moze dase iskoristi i dali bi dobio vece povecanje snage sa njom ili sa standardnom? a u svakom slucaju na ovaj motor ide glava od 16v sa bregastima lift 8.8 drugi ecu bas za 16v itd. zato i razmisljam sta da radim dali da se zezam sa prepravkama ili da jednostavno prodam ove sto imam i da kupim jednu novu i zato mi treba neki predlog koja? najveci problem u sustini je lova koje treba dosta za ovaj sport!
                  hvala na odgovorima i jer mi je cilj da napravim unikat ! pozdrav svima

                  Comment

                  Working...
                  X