Zeleo bih da saznam vise o ovom poduhvatu.Znaci koji motori se stavljaju(znam da su zujalice u pitanju),cena izgradnje,kako se resavaju problemi tipa rikverc,menjac,ili voznja zimi..Doduse,ima mozda i mali pravni problem,a to je atest,tj.kako bi se registracija placala za taj auto...Mislim,logicno bi bilo da se placa kao motor,ali..?!Potrebno mi je vase iskustvo i dozivljaji,ako ste vozili/bili vozeni BEC-om.
Razlog svega ovoga je sto bi,ako bude bilo povoljnosti u ovakvoj vrsti tjuninga(mada sumnjam),je taj zato sto planiram,ali mozda,da pravim BEC-a od fice,posto je on nekako najpogodniji...(doduse,mozda i peglica,ali,ipak je fica bio miljenik drustva),a ako je ekonomski neisplativ,citaj(registracija da bude 50-tak hiljada dinara),onda bi se vratio "normalnijem" tjuningu(menjanje motora i menjaca,pomeranje motornog prostora,rolbar...) Hvala,unapred,zahvalan.
Razlog svega ovoga je sto bi,ako bude bilo povoljnosti u ovakvoj vrsti tjuninga(mada sumnjam),je taj zato sto planiram,ali mozda,da pravim BEC-a od fice,posto je on nekako najpogodniji...(doduse,mozda i peglica,ali,ipak je fica bio miljenik drustva),a ako je ekonomski neisplativ,citaj(registracija da bude 50-tak hiljada dinara),onda bi se vratio "normalnijem" tjuningu(menjanje motora i menjaca,pomeranje motornog prostora,rolbar...) Hvala,unapred,zahvalan.
Comment