Gorane >> NEMOJ da ti padne na pamet neka luda da na Trionic motor probas tako nesto. Remapiranje jonskog kernela nije standardna procedura tuninga trionica. Niti je aftermarket prisutna informacija istog.
Water Injection System
Collapse
X
-
Ima par fora sa vodom, koje prevazilaze "cekic tuning". Ja sam mislio da, iz razloga zastite covekove okoline, montiram sistem na atmosferski motor u cilju smanjivanja CO emisije, ali bilo je previse parametara za uzeti u obzir & pravilno podesiti, a premalo para & znanja. Voda ima nekoliko osobina koje blagotvorno deluju na celu "zavrzlamu":
1. veeeliki toplotni koeficijent, i veeeliki koeficijent isparavanja (sto ce reci, voda "upije" prilicnu kolicinu toplote i u tecnom stanju, i prilikom isparavanja)
2. ponasa se kao katalizator u oksidoredukcionim reakcijama (konkretno oksidacija CO u CO2)
Na primer, mlazni motor na Sea Harrier-u prilikom vertikalnog uzletanja/sletanja, prima vodu da bi povecao potisak. Rasprsivanje vode u stanju vrlo fine magle bi trebalo da, AKO se sve namesti kako treba (u funkciji temperature smese, kolicine goriva, ugla paljenja...) dovede do nize temperature prilikom kompresije, boljeg sagorevanja i vece kolicine gasa koji gura klip (a manje temperature izduvnih gasova). Ne znam kakav bi voda imala efekat na dizel - pretpostavljam da fino rasprsena magla ne bi isparila prilikom kompresije, zbog povecanja pritiska, mozda bi smetala prilikom paljenja ubrizganog goriva... Ako neko ima montiran sistem sa vodenim ubrizgavanjem, bilo bi zanimljivo da uradi analizu izduvnih gasova sa, ili bez vode (mada, kao sto je g. Piperski primetio, "ekologicnost" nije visoko na listi prioriteta).(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
Ako ti je stalo toliko do ekologije, postoji malo jednostavniji sistem. Montiraj mali vazdusni kompresor da upumpava dodatni vazduh u izduv pre katalizatora i resio si problem. Serije velikolitraznih i M motora BMW-a upravo tako "varaju" na emisiji gasova
Comment
-
-
Onako usput - s pola snage
Slucajno se nadjoh ovde.... U drugom svetskom ratu su koristili sistem ubrizgavanja vode u cilindre motora aviona (narocito lovaca) da bi dobili (ako me secanje dobro sluzi) +30% snage ali nije se smelo ubrizgivati vise od par minuta jer bi motor "izgoreo". Nemci su koristili taj sistem vise jer je bio jeftiniji i jednostavniji od sistema za ubrizgavanje azotnog peroksida u cilindre.Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno....
Comment
-
Comment