Water Injection System

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Gorane >> NEMOJ da ti padne na pamet neka luda da na Trionic motor probas tako nesto. Remapiranje jonskog kernela nije standardna procedura tuninga trionica. Niti je aftermarket prisutna informacija istog.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • SAAB PoWeR
      CBC Senator XXL
      • 26.04.2005
      • 1394
      • tu iza coska(Milwaukee USA)

      #17
      ma nista bez tebe kako kazes tako radim
      ovo me zanimalo jer sam video da u zanje vreme mnogo ljudi koriste
      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Da, jer na starijim konstrukcijama zna da donese rezultate sa puno manjim ulaganjima. Zato.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Rubi
          CBC Senator XXL
          • 06.05.2005
          • 519
          • Beograd

          #19
          Ima par fora sa vodom, koje prevazilaze "cekic tuning". Ja sam mislio da, iz razloga zastite covekove okoline, montiram sistem na atmosferski motor u cilju smanjivanja CO emisije, ali bilo je previse parametara za uzeti u obzir & pravilno podesiti, a premalo para & znanja. Voda ima nekoliko osobina koje blagotvorno deluju na celu "zavrzlamu":

          1. veeeliki toplotni koeficijent, i veeeliki koeficijent isparavanja (sto ce reci, voda "upije" prilicnu kolicinu toplote i u tecnom stanju, i prilikom isparavanja)
          2. ponasa se kao katalizator u oksidoredukcionim reakcijama (konkretno oksidacija CO u CO2)

          Na primer, mlazni motor na Sea Harrier-u prilikom vertikalnog uzletanja/sletanja, prima vodu da bi povecao potisak. Rasprsivanje vode u stanju vrlo fine magle bi trebalo da, AKO se sve namesti kako treba (u funkciji temperature smese, kolicine goriva, ugla paljenja...) dovede do nize temperature prilikom kompresije, boljeg sagorevanja i vece kolicine gasa koji gura klip (a manje temperature izduvnih gasova). Ne znam kakav bi voda imala efekat na dizel - pretpostavljam da fino rasprsena magla ne bi isparila prilikom kompresije, zbog povecanja pritiska, mozda bi smetala prilikom paljenja ubrizganog goriva... Ako neko ima montiran sistem sa vodenim ubrizgavanjem, bilo bi zanimljivo da uradi analizu izduvnih gasova sa, ili bez vode (mada, kao sto je g. Piperski primetio, "ekologicnost" nije visoko na listi prioriteta).
          (\__/)
          (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
          (")_(") your signature to help him gain world domination.

          http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #20
            Ako ti je stalo toliko do ekologije, postoji malo jednostavniji sistem. Montiraj mali vazdusni kompresor da upumpava dodatni vazduh u izduv pre katalizatora i resio si problem. Serije velikolitraznih i M motora BMW-a upravo tako "varaju" na emisiji gasova
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Spuzz
              CBC Član
              • 18.12.2005
              • 61
              • Bitolj

              #21
              Onako usput - s pola snage

              Slucajno se nadjoh ovde.... U drugom svetskom ratu su koristili sistem ubrizgavanja vode u cilindre motora aviona (narocito lovaca) da bi dobili (ako me secanje dobro sluzi) +30% snage ali nije se smelo ubrizgivati vise od par minuta jer bi motor "izgoreo". Nemci su koristili taj sistem vise jer je bio jeftiniji i jednostavniji od sistema za ubrizgavanje azotnog peroksida u cilindre.
              Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
              Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
              Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno....

              Comment

              Working...
              X