DYNOJET CBT

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    #31
    Egone, bilo bi lepo ako mozes da das neke informacije o tim motorima, naravno one koje ne spadaju pod "male trkacke tajne", pa vlasnici ne zele da budu javno objavljivane, ali npr zapreminu, obrtaje, generalno koje su modifikacije radjene itd..., kao i kad govorimo o snazi da li je to na tockovima ili je "iskorigovana" na snagu motora ?
    ako je korigovana, koje vrednosti se generalno usvajaju, tj. gubici u transmisiji, za fwd, rwd, klasican menjac, menjac sa ravnim zubima itd..
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #32
      Heh, on Egona pita za karakteristike Peugeotovih motora Svasta, ccccc...

      Xsara SP i Peugeot 306 SP koriste isti motor (kao i vecinu ostalih glavnih sklopova), odnosno modifikovani XU10RS, koji je isao u 306 GTI, i u standardnoj varijanti ima 167KS. Sto se tice konkretno ovog motora, donji deo je maltene identican serijskom, s tim sto su svi elementi balansirani za vise obrtaje, a i sam kvadratni odnos hoda i promera (86x86mm) daje dobar potencijal za obrtaje. Koliko znam, vrte se preko 8, pa i do 8500rpm. Elektronika je slobodna, ali kod nas se na ovim autima uglavnom koristi Marellijev ECU. Sto se tice drugih modifikacija, uglavnom se svode na obradu glave (sa zamenom ventila i opruga) i zamenu bregastih, koje su obicno oko 300-305 stepeni. Snaga obicno oko 220KS, korigovana - dakle na radilici. Posto koriste 6-brzinske menjace u H, ali sa ravnim zubima, gubici transmisije su umesto 12-ak %, negde blize 7%, dakle oko cca. 200KS na tocku.

      406ST koristi izuzetno ekstenzivno modifikovani stari MI16 motor, pogodan za ovakve konverzije zato jer je to jedan od najstabilnijih Peugeotovih motora, uglavnom zato sto ima gusani blok. Isti motor je koristen i kao baza za 206 WRC, a korene vuce jos od Peugeota 405, 205 itd...U ST varijanti, motor, osim bloka, ima malo dodirnih tacaka sa standardnim. Sve je promenjeno Suvi karter, titanijumski ventili i klipnjace, trkacki klipovi bez "suknjice", usis sa 4 leptira, "ram air" airbox...Sve prilagodjeno obrtajima ECU je takodje Marelli, menjac sekvencijalni X-Trac. Konkretno ovaj 406 ST je nekadasnji auto L. Aiella. Koliko znam, 406 ST je bio najjaci auto u nasem sampionatu, racunajuci tu i Hondu Accord Paje i Andreja.. Nezvanicno (ne znam da li postoje rezultati i tih merenja), stari motor koji je do pre godinu-dve bio u autu je imao oko 340KS.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • achilles
        CBC Član
        • 23.01.2005
        • 50
        • Novi Sad

        #33
        imam ja vazno pitanje. kad smo merili mog polica dyno je pokazao 71,9ks na tockovima! kako da izracunam koliko imam ks??? meni egon i igor rekose da pomnozim sa 1.2 ali puno njih mi rece da to nije dobra brojka

        Comment

        • Yugo_IHI_Turbo
          CBC Veteran
          • 04.05.2005
          • 185
          • Batajnica,Serbia

          #34
          Heh...koji su samo bili problemi sa tim pugom...hehehe..jadan onaj omaleni italijan sto ga je "mapirao" izgledao mi je ko da ce zaplakati ako ne zavrse ubrzo....

          Znam da su ta dva auta imali MetaWork ubrizgavanje, pug nije imao air-box a K(s)ara jeste,i mislim da su se vrteli na 8000rpm.

          Ne znam jel smem da kazem kolko su izbacili, jer mozda to ljudi kriju otkud znam, je li Igore, jel smeeemmm ?

          A sto se tice tog mnozenja video sam da su i oni tog dana isto radili, mnozili ono sto izbaci dyno sa 1.2.
          A i znam coveka koji kada pomnozi rezultat sa dynojeta dobije tacno onoliko kolko ima u motoru, tj. gresi mu za 0.6hp.
          A i videci kad ja budem merio dal je to tacno.
          "If in doubt, flat out"
          Collin McRae

          Comment

          • Igor
            CBC Senator XXL
            • 30.12.2004
            • 394
            • DORCOL REPUBLIKA

            #35
            Pa ovako... Ako ne znate tacan fabricki podatak za gubitak u transmisiji...(Saab je 1.15 veoma mali gubitak) za prednju vucu ide od 1.17-1.2 koliko znam... a za zadnju 1.2 pa i vise mozda... tako da ako neko ima tacne podatke za gubitak u tansmisiji od kola do kola neka javi... Ja mislim da sam ti napomenio da mozda treba i sa manje da se pomnozi ali na tim malim konjazama je to veoma malo... pola konja npr...

            @Yugo-turbo... pricaj slobodno... niko od njih nije zatrazio da cutimo
            Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
            Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              #36
              13-18% gubitka?! Neshto mi tu ne mirishe najsjajnije...

              Hajde za pochetak da razjasnimo jedno, kolika je razlika u gubicima na Dynojet-u u odnosu na Rototest? (ako je uopshte ima)
              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #37
                FWD ima gubitak od oko 15-17% sa obicnim menjacem, oko 7% sa menjacem sa ravnim zubima. RWD ima gubitak oko 18-20%, sa menjacem sa ravnim zubima 10-12%.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • Igor
                  CBC Senator XXL
                  • 30.12.2004
                  • 394
                  • DORCOL REPUBLIKA

                  #38
                  Ok. Drago mi je to da cujem da zadnja vuca ima toliki gubitak... ja sam bio ubedjen da je veci... ne znam ni zasto... ali onda stoji ono sto sam i mislio za p rednu vucu da je oko 20% (do 18%) gubitak...
                  Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                  Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    #39
                    hehehehh

                    vidi ovo vidi ovo
                    http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=258
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #40
                      To je takodje izmerena snaga, sa uracunatim korektivnim faktorom transmisije, dakle merena je razlika deklarisane i stvarne snage, a ne snaga na tocku. Jos nije izmisljena transmisija koja na tocku ima gubitak 2-3%
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • X9
                        CBC Senator XXL
                        • 28.06.2005
                        • 3179
                        • Wien-Sabac
                        • RX-8 i X-9

                        #41
                        da ali je napisano engine power 260 hp i onda wheel power 266 hp...
                        stvar je u tome da mazda 6 mps ima "malo" vise od onih deklarisanih 260 konja...otprilike oko 280 konja...samim tim je i taj dynojet tacan...od 280hp oduzmi gubitke transmisije i eto tih 266hp..provereno
                        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                        No ROTOR no MOTOR...

                        Comment


                        • #42
                          dyno

                          Posto Dyno ne sluzi samo za ocitavanje max. snage vec i za stelovanje;
                          pitanje- da li primate Nive, na gas, sa karb., na stelovanje mesavine?
                          uz sledece uslove:
                          - zagrejana masina
                          - u petoj brzini, 2500rpm, opterecenje oko25%

                          Pozdrav Boza

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #43
                            Za takve poslove potreban ti je dyno sa kocnicom, ovaj nije takav.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • jeronimo
                              CBC Senator XXL
                              • 27.10.2005
                              • 390
                              • beograd
                              • ваз 21214-20

                              #44
                              niva ima non stop 4x4 ovaj dyno je koliko sam razumeo samo za fwd ili rwd.
                              prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                              Comment

                              • *Egon*
                                CBC Senator XXL
                                • 31.12.2004
                                • 1232
                                • Beograd, Dorcol, N 44

                                #45
                                Upravu si, meri snagu samo na jednoj osovini.
                                Garaza
                                1996 SAAB 900 NG Cabrio

                                Comment

                                Working...
                                X