Zainteresovao me je ovaj nacin kontrole paljenja, zbog svih svojih prednosti i mogucnosti koje pruza....barem na papiru i citavoj teoriji detekcije procesa sagorevanja putem jonskih struja...
sve je to lepo objasnjeno na raznim web stranicama, evo linka ka jednom istrazivanju koje daje prilicno lepu sliku o tome sta se tu ustvari desava..
kako nisam bas preterano upucen u saab-ove sisteme, a saab je pionir u ovakvom nacinu regulacije paljenja, interesuje me nesto vise o famoznim DI kasetama
1. da li je to zaseban sistem u odnosu na fuel ecu?
2. ako nije, koje podake dobija od fuel ecu-a?
3. koje senzore (osim svecica) koristi na motoru ?
4. da li je moguce iskoristiti DI kasetu kao standalone ignition sistem na nekom drugom (cetvorocilindricnom) automobilu, uz zadrzavanje fabrickog ecua za gorivo (bez instaliranja nire i slicnih sistema), a preko DI samo paljenje da se radi? kakve bi modifikacije to zahtevalo ?
sve je to lepo objasnjeno na raznim web stranicama, evo linka ka jednom istrazivanju koje daje prilicno lepu sliku o tome sta se tu ustvari desava..
kako nisam bas preterano upucen u saab-ove sisteme, a saab je pionir u ovakvom nacinu regulacije paljenja, interesuje me nesto vise o famoznim DI kasetama
1. da li je to zaseban sistem u odnosu na fuel ecu?
2. ako nije, koje podake dobija od fuel ecu-a?
3. koje senzore (osim svecica) koristi na motoru ?
4. da li je moguce iskoristiti DI kasetu kao standalone ignition sistem na nekom drugom (cetvorocilindricnom) automobilu, uz zadrzavanje fabrickog ecua za gorivo (bez instaliranja nire i slicnih sistema), a preko DI samo paljenje da se radi? kakve bi modifikacije to zahtevalo ?
Comment