Dakle slažem neku financijsku konstrukciju i ako mi se poklope zvijezde i to ostvarim htio bi stavit mehanički kompresor na svoju alficu,
ideja je stavit eaton M62 koji se ugrađivao na mercedese, stavit intercooler i dastekovu elektroniku, zanima me što još moram mijenjat, ciljam na 200 ks, evo mapa dotičnog kompresora i podataka (tvorničkih) za moj motor.



Moj motor u teoriji ima slijedeće podatke:
No. of cylinders,layout 4, lengthwise at front
Bore x Stroke [mm] 84 x 88.5
Displacement [cc] 1962
Compression ratio 10:1
Max. power output BHP-DIN [kW-EEC] 148 [107]
at 5800
Max. torque mkg-DIN [Nm-EEC] from 16 [157] to 19 [186]
at between 2000 and 4000
Engine - Construction
Timing [control] DOHC [chain], variable advance
Fuel feed Bosch ML-4.1 Motronic electronic injection integrated with ignition
Pronašao sam i još neke podatke za Dotične motore:
Here's a chart for anyone considering the building of a turbo or supercharged Alfa Romeo engine. Use it to calculate the effective compression ratio from static compression ratio and boost level. The example shows the effect of running 15 psi boost in an engine with a 7.8:1 static compression ratio. With a good intercooler and slightly rich mixture, effective compression ratios up to 10.5:1 can be successfully run on premium unleaded gasoline in a single-plug engine, and up to 11.0:1 in a twinspark engine.

Ali i dalje ne znam šta i kako napravit:studos:
Ono šta sam ja smislio je da mi na 5800 okretaja daje nekih 200-210 ks
i nekim "sirinim matematičkim teoremima" sam izračunao da bi mogao ostavit kompresiju koju sad imam i stavit remenicu koja ima odnos 2:1 jer kako mi je rd line na 6200 a max snaga na 5800 kompresor bi se vrtio do 12400 max i tu jede 28 ks ali puše 400 CFM što bi pretpostavljam bilo i previše a temperatura zagrijavanja je 120 Celzija, što bi svaki malo bolji intercooler trebao ohladit. Ali opet nisam skontao koju snagu dobivam, ajde može li netko tko to bolje razumi objasnit jer mi treba precizan proračun da bi složio točnu financijsku konstrukciju s kojom onda trebam kalkulirat.
Glavno pitanje mi je kako se regulira boost na kompresoru jer ja ne bi htio ići preko 5 PSI (0.34 bar)
ideja je stavit eaton M62 koji se ugrađivao na mercedese, stavit intercooler i dastekovu elektroniku, zanima me što još moram mijenjat, ciljam na 200 ks, evo mapa dotičnog kompresora i podataka (tvorničkih) za moj motor.



Moj motor u teoriji ima slijedeće podatke:
No. of cylinders,layout 4, lengthwise at front
Bore x Stroke [mm] 84 x 88.5
Displacement [cc] 1962
Compression ratio 10:1
Max. power output BHP-DIN [kW-EEC] 148 [107]
at 5800
Max. torque mkg-DIN [Nm-EEC] from 16 [157] to 19 [186]
at between 2000 and 4000
Engine - Construction
Timing [control] DOHC [chain], variable advance
Fuel feed Bosch ML-4.1 Motronic electronic injection integrated with ignition
Pronašao sam i još neke podatke za Dotične motore:
Here's a chart for anyone considering the building of a turbo or supercharged Alfa Romeo engine. Use it to calculate the effective compression ratio from static compression ratio and boost level. The example shows the effect of running 15 psi boost in an engine with a 7.8:1 static compression ratio. With a good intercooler and slightly rich mixture, effective compression ratios up to 10.5:1 can be successfully run on premium unleaded gasoline in a single-plug engine, and up to 11.0:1 in a twinspark engine.

Ali i dalje ne znam šta i kako napravit:studos:
Ono šta sam ja smislio je da mi na 5800 okretaja daje nekih 200-210 ks
i nekim "sirinim matematičkim teoremima" sam izračunao da bi mogao ostavit kompresiju koju sad imam i stavit remenicu koja ima odnos 2:1 jer kako mi je rd line na 6200 a max snaga na 5800 kompresor bi se vrtio do 12400 max i tu jede 28 ks ali puše 400 CFM što bi pretpostavljam bilo i previše a temperatura zagrijavanja je 120 Celzija, što bi svaki malo bolji intercooler trebao ohladit. Ali opet nisam skontao koju snagu dobivam, ajde može li netko tko to bolje razumi objasnit jer mi treba precizan proračun da bi složio točnu financijsku konstrukciju s kojom onda trebam kalkulirat.
Glavno pitanje mi je kako se regulira boost na kompresoru jer ja ne bi htio ići preko 5 PSI (0.34 bar)
Comment