Da li tko moze pomoci oko rijasavanja ove male anegdote.
Kako je najbezbolnije rijesiti..
Telemetriski podaci prikupljnei s logerom..
kao sto se moze vidjeti u pod odredjenim brojem okretaja vidimo da smo postigli tzv TURBO EFEKT nad punjenje..
Problem je u tome sto auto nakon pada tlaka vise ne razvija rast okreteja.. na toj tocki smo blokirani...
Sto poduzeti najednostavnije i doci oept do prijasnjih 9500 gdje do kuda se uredno vrtio motor?
slika tablice podataka iz logera..
Kako je najbezbolnije rijesiti..
Telemetriski podaci prikupljnei s logerom..
kao sto se moze vidjeti u pod odredjenim brojem okretaja vidimo da smo postigli tzv TURBO EFEKT nad punjenje..
Problem je u tome sto auto nakon pada tlaka vise ne razvija rast okreteja.. na toj tocki smo blokirani...
Sto poduzeti najednostavnije i doci oept do prijasnjih 9500 gdje do kuda se uredno vrtio motor?
slika tablice podataka iz logera..
Comment