The piston is one of the very first parts that should be considered for coating. Coating the piston reduces friction and wear, reduces part operating temperature, can increase horse power and torque, reduce or eliminate detonation, allow higher compression ratios to be utilized and allow tighter piston to wall clear ances for a better ring seal.
Ceramic Coatings
Collapse
X
-
The piston is one of the very first parts that should be considered for coating. Coating the piston reduces friction and wear, reduces part operating temperature, can increase horse power and torque, reduce or eliminate detonation, allow higher compression ratios to be utilized and allow tighter piston to wall clear ances for a better ring seal.
-
-
http://volvo480.dragons.org.uk/forum/vi ... ic+pistons
Pistons are forged as std, and reworked to lower the compression. They are then ceramic coated to increase the sterength, and also provide a heat barrier.
The crank and rods where tested by a mech eng firm, and are strong enough, as long as there isn't repeated heavy detonation (would bugger the rest of the engine as well). The head is also ceramic coated, so as to reduce the heat load on the cooling system, as well as resist high temperatures / moderate detonation.
I još iz istog linka
The pistons are coated down to half way between the top and seccond ring groove for extra strength. Keronite seemed to be the only process that could reliably coat into the ring groove. Also as the ceramic coating (alumina mostly) is grown from the alloy of the piston itself in a water bath, the coating won't have adhesion problems, or distortion from overheating.
Ako funkcionira na ovom motoru, onda...
http://www.richard.pruen.btinternet.co. ... t-view.jpg velika je slika
Comment
-
-
Dakle: Oni zele da ti odradis coating kod njih.
OK
I u cemu je sad problem?
Da li je moguce da ti je osnova motora toliko losa za zamisljene efekte da je ovo najjeftinija alternativa.
I opet pa opet, da li je u pitanju TuRbo motor ili atmo.
Pitao si da li neko ima iskustva.
Da, imam ja.
Ali da bi se direktno orijentisao , doduse naveo sam par segmenata na koje obratiti panju, trazis od nas da pisemo bespotrebne romane a ti skrtarish na rechima.
Pruzi malo vishe od sebe ako zelis korektan response.
Kod tuninga NEPOSTOJI GENERALIZACIJA, jer je to u tom slucaju amaterizam.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Boost, možda nisi primjerija, al ono gore je više manje standardan motor. Konkretno, možeš li mi garantirat da se standardan turbo motor sa npr trim 60 T3 turbom neće otopit na 2 bara boosta ako je pod ceramic tretmanom, jer je provjereno da je na 1.5 bara već sve gotovo?
Comment
-
-
Motor iz Volva je zastarela tehnologija iz Renoa, i nema previshe opcija za napraviti nesto ozbiljnije od njega.
Kao sto sam vec naveo, na korektnim mestima jedan takav motor bukvalno trazi zastite od termickih ataka, sama konstrukcija motora je out of time i u ovom slucaju su sva pomagala dobrodoshla.
Ali, opet ali, jedno zrno prasine ostecuje impelu na turbini, keramika dokazano puca prilikom detonacija i procitaj moj prvi post u ovom topicu jos jednom.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
I još nešto, opet konkretno za b18ft (1.7t) kojeg mislin uzet - želin dobit 250-300ks iz njega a da ne taknen ni klipove, klipnjače ni radilicu. Znači da ostanu std dijelovi. Da li će keramika pomoć jer vidin da je pomogla ovome koji ima turbo i kompresor.
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTMotor iz Volva je zastarela tehnologija iz Renoa, i nema previshe opcija za napraviti nesto ozbiljnije od njega.
Kao sto sam vec naveo, na korektnim mestima jedan takav motor bukvalno trazi zastite od termickih ataka, sama konstrukcija motora je out of time i u ovom slucaju su sva pomagala dobrodoshla.
Ali, opet ali, jedno zrno prasine ostecuje impelu na turbini, keramika dokazano puca prilikom detonacija i procitaj moj prvi post u ovom topicu jos jednom.
Comment
-
-
Ceramic coating za taj motor:
Ventili NE, zameni ventile za prohromske.
Povecaj povrsinu naleganja ventila na sic.
Najbolji nacin je da povecas izduvni ventil. Koliko vidim , mozes povecati za blize 2mm sto cini vise nego dovoljno.
Klipove DA ali samo pod uslovom da si siguran da neces doziveti KNOCK.
Glava je overkill i greshka, jer ce sva temperatura da napadne izduvne kanale glave, nisu dimenzionisani za to.
Dao si se na tuning motora koji nije nimalo lak niti zahvalan.
2 Bara overloada nisu problem ukoliko se temperatura da izbaciti napolje, dakle kroz veci ventil OK.
U slucaju Coatinga izduvni kanali ima da dozive takav termickida ce ispucati.
Izduvne kanali sa ceramic coatingom su koristili u F1 u 60-im godinama.
Coating je pucao. Posle su presli na Zirkonijum oxide i resili probleme.
Proces nanosenja Zirkonijum oxiada kao termicke barijere je putem plazma tehologije u Jonskim komorama te nije klasicni coating vec procesno menja strukturu na surface u leguru a ne coating.
==========================
Suma sumarum.
2 bara na tom motoru nisu problem ako se ostatak hardware prilagodi, iz tachaka protoka fluida i lake izmene gasova.
Izolacija od toplote cini jedan deo ali da li je resenje za taj motor?
Precica da, ali nikako beskompromisno resenje.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by Ivan_R5Onda da te pitan - zašto to ljudi uopće stavljaju u motor ako ne valja ili je toliki rizik? Nekako mi nije to jasno...
Ima dosta motora u mom okruzenju koji su radjeni sa ovom tehnikom krajem 90-ih godina.
Nijedan od njih koji je radio sa Ceramic coatingom neradi to vishe.
Nadam se da si dobio odgovor.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTCeramic coating za taj motor:
Ventili NE, zameni ventile za prohromske.
Povecaj povrsinu naleganja ventila na sic.
Najbolji nacin je da povecas izduvni ventil. Koliko vidim , mozes povecati za blize 2mm sto cini vise nego dovoljno.
Klipove DA ali samo pod uslovom da si siguran da neces doziveti KNOCK.
Glava je overkill i greshka, jer ce sva temperatura da napadne izduvne kanale glave, nisu dimenzionisani za to.
Dao si se na tuning motora koji nije nimalo lak niti zahvalan.
-To za klipove razumin.
-Šta se tiče glave, i meni je malo čudno bilo zašto nju...
-Nije lak niti zahvalan zbog samog motora ili načina tuninga?
Comment
-
-
Da li su bas ti ventili punjeni sa Na, nesiguran mogu da proverim. Pretpostavka je da jesu jer je to tada bio popularan nacin, boljih materijala nije bilo.
Povecanjem ventila postizes bolje praznjenje cilindra sa standard bregastom osovinom i zahvalnom duracijom koja daje dovoljno vremena ventilu da se hladi lezeci na sicu.
U pitanju je konstrukcija "sfere" glave koja je vrlo nezahvalna za veci overload
toliko je daleko od modernih konstrukcija hemija da te netreba cuditi sto dolazi do topljenja
Nema nijednu dodirnu tacku u konstrukciji po uzoru na Volvo turbo motore.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Gotovo san siguran da su ovi punjeni sa Na...
Šta se tiče glave, ovaj motor je praktički nasta na bazi dizela, nema komore za sagorijevanje u glavi već je u klipu (upušten je). Ali, ljudi kažu da motori trpe do 300ks bez većih modifikacija... Donji dio da se uopće ne dira...
Comment
-
Comment