Pozicioniranje u**** vazduha

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Pozicioniranje u**** vazduha

    Ja kao nov ovde moram malo da smaram sa kojekakvim pitanjima koje ste vi vec mozda i sazvakali ranije, ali sta da radim, na svakom forumu gde postavim bilo kakvo malo tehnicki zahtevnije pitanje, "gledaju" me kao 13-to prase

    Koje je najbolje mesto za postavljanje u**** za vazduh? Evo, pravim neki sistem u**** sa 4 leptira, i standardan sistem vuce vazduh iz krila, pa nagore kroz kuciste filtera, do usisne grane. Taj put je STVARNO predugacak, tako da mora maaalo da se skrati, ako ni zbog cega drugog onda zbog brzine odziva gasa. Ono sto mene interesuje je:

    1. ako stavim da se vazduh u****va recimo sa prednje strane auta, ili kroz rupu na haubi, da li postoji neka obavezna "ruta" ili nacin kako usisna cev treba da se savija na dole, gore, na stranu, kako bi se izbeglo u****vanje vode kroz filter u motor? Brine me da ako, recimo, napravim usis od rupe na haubi, horizontalno do filtera, motor za vreme kise povuce maaaalo vode u motor...mali hidroshock i gotovo? Izbegao bih suvisna savijanja gore dole i na stranu ako je moguce? Da li je iko razumeo sta meni treba?
    2. Da li je recimo dovoljno da se usis vazduha napravi, recimo sa donje strane spojlera, da se cev vertikalno penje do donje strane kutije filtera, a da se vazduh u motor ubacuje cevkom sa gornje strane kucista filtera? Hoce li to spreciti vodu da dopre do motora?
    3. da li, i koja, kolicina vode uopste moze da prodje kroz filter, i da li je to dovoljno da hidroshockira motor?

    Unapred hvala
    The difference between men and boys is the price of their toys
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    BB
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      ne treba nista da radis sa sistemom u****, fabrika obicno vise nego odlicno to uradi. i po pravilu nije vazduh usko grlo za snagu motora.
      sto se pitanja tice cilj treba da ti bude usis sto hladnijeg vazduha sa sto manje otpora i ako mozes da postignes laminarno strujanja. i obavezno ti treba sifon da ne bi motor u****o vodu pri prvoj kisi.
      inace duzi usis posle filtera vazduha veci obrtni momenat/snaga motora i obrnuto kraci usis manje momenta/ snage.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Racuna se od zasuna (leptira) do ventile.. ta je duzina u pitanju
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          hm da, brzopletost. tek sada vidim sta sam "skrenuo".
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Malo je i ceo post postavljen da dovede u zabludu, otpor cele linije je skoro zanemarujuci i nebitan, originalne cevi imaju doboljan protok za 500-600KS da bi tek kasnije izigravale restrikciju.
            No, mislim da je sad malo jasnije i 206-ici

            Nemas nista da dobije sem iluzije zbog zvuka
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              Originally posted by BOOST
              Racuna se od zasuna (leptira) do ventile.. ta je duzina u pitanju
              Pa da, tako sam i mislio, samo da budem siguran. Jasno mi je, pitam zato jer sada motor vuce vazduh kroz neko rebrasto crevo, skroz iz krila. Ima li kakve poente makar da mu stavim ravno crevo, cisto da malo "ispeglam" vazduh koji prolazi?
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Pa ako hoces da povecas otpor vazduha uzmes ravno crevo. Cudo su fluidi i logika otpora na njihovom putu
                Moras da racunas na efekat valjanja koje jedno rebrastto crevo uzrokuje i kako se smanjuje pritisak na zidove koristeci takvo.
                Veruj mi da je bilo potrebe bilo bi vec tu!!!
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #9
                  Dobro, onda ne pipam nista.

                  Doduse, nesto malo cu i morati da menjam kad se bude pravio dovod do airboxa za trubice, ali otom potom
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    sta god budes radio sve su sanse da ces pokvariti ono sto je fabrika napravila i umanjiti snagu motora. osim ako vanredno dobro ne znas teoriju fluida i imas mernu opremu za verifikaciju svakog koraka promene.
                    sto se manje dira, motor ce biti srecniji
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Da li ces imati zasun na svakom pipe, posebno, dakle 4 komada i sa otvorenim levcima ili ces sa plenum komorom , odmerenom i sa jednim zasunom?
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #12
                        4 odvojena leptira, za svaki cilindar posebno, isto kao recimo na BMW M motorima. Sama tela u kojima su leptiri imaju duzinu od 118mm, a leptiri bi trebalo da su 42mm (ovo su duzine i precnici koje proizvodjac, Jenvey, preporucuje). Na leptire posle dolaze trubice (trumpets), i sve 4 trubice su zatvorene u mali plenum u koji se dovodi vazduh sa kutije filtera. Imam sliku kako bui sve to trebalo da izgleda, kako da je postavim?

                        Vakumi za plenum MAP senzora, kocnice i step motor za ler gas se izvlace izmedju samih leptira i glave, pitanje je gde tacno uzeti vakum, koliko blizu leptira/glave, odozdo, odozgo, sa strane...?
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Hmm.. ako postavljas plenum, onda se postavlja jedan zasun i vaccum se skida sa njega. Finta je da dobijes rezonator na taj nacin i povecas volumetricko punjenje na nekim odmerenim obrtajima. Postavljanje 4 zasuna je direktan gubitak rezonantnog efekta, nisam siguran da znas koliko sami leptiri smetaju na usisu. Koristis se malo starom tehnikom

                          Umesto glavnog zasuna sa leptirom se postavlja kuglicasti ventil, dakle kad otvori skroz nema nikakvih smetnji na putu za vazduh. Razmisli dobro pre nego li se upustis u izmene koje daju zvuk i nista vise. Jer sav dobitak ce se svesti na isto sto i skinuti 1 kg sa zamajca, dakle samo bolji odziv motora dok ce efekat izostati.
                          Posto mislis da uradis par imena odjednom doci ce i do poboljsanja , pa ce te to zbuniti i mislices da si uspeo, dok stvarnost izgleda drugacije
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #14
                            Mislim da se ipak malo ne razumemo...Kako da ti posaljem sliku da vidis sam kako bi to trebalo da izgleda?

                            Taj plenum ispred trubica uopste ne mora da se postavi, sluzi samo da razvede vazduh od filtera do sva 4 u****. M3 recimo ima identican sistem.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Hehe.. pa ko je rekao da je M3 savrsenstvo? Ja nisam
                              Ja ti samo govorim sta je bolje !!
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X