Ja kao nov ovde moram malo da smaram sa kojekakvim pitanjima koje ste vi vec mozda i sazvakali ranije, ali sta da radim, na svakom forumu gde postavim bilo kakvo malo tehnicki zahtevnije pitanje, "gledaju" me kao 13-to prase
Koje je najbolje mesto za postavljanje u**** za vazduh? Evo, pravim neki sistem u**** sa 4 leptira, i standardan sistem vuce vazduh iz krila, pa nagore kroz kuciste filtera, do usisne grane. Taj put je STVARNO predugacak, tako da mora maaalo da se skrati, ako ni zbog cega drugog onda zbog brzine odziva gasa. Ono sto mene interesuje je:
1. ako stavim da se vazduh u****va recimo sa prednje strane auta, ili kroz rupu na haubi, da li postoji neka obavezna "ruta" ili nacin kako usisna cev treba da se savija na dole, gore, na stranu, kako bi se izbeglo u****vanje vode kroz filter u motor? Brine me da ako, recimo, napravim usis od rupe na haubi, horizontalno do filtera, motor za vreme kise povuce maaaalo vode u motor...mali hidroshock i gotovo? Izbegao bih suvisna savijanja gore dole i na stranu ako je moguce? Da li je iko razumeo sta meni treba?
2. Da li je recimo dovoljno da se usis vazduha napravi, recimo sa donje strane spojlera, da se cev vertikalno penje do donje strane kutije filtera, a da se vazduh u motor ubacuje cevkom sa gornje strane kucista filtera? Hoce li to spreciti vodu da dopre do motora?
3. da li, i koja, kolicina vode uopste moze da prodje kroz filter, i da li je to dovoljno da hidroshockira motor?
Unapred hvala

Koje je najbolje mesto za postavljanje u**** za vazduh? Evo, pravim neki sistem u**** sa 4 leptira, i standardan sistem vuce vazduh iz krila, pa nagore kroz kuciste filtera, do usisne grane. Taj put je STVARNO predugacak, tako da mora maaalo da se skrati, ako ni zbog cega drugog onda zbog brzine odziva gasa. Ono sto mene interesuje je:
1. ako stavim da se vazduh u****va recimo sa prednje strane auta, ili kroz rupu na haubi, da li postoji neka obavezna "ruta" ili nacin kako usisna cev treba da se savija na dole, gore, na stranu, kako bi se izbeglo u****vanje vode kroz filter u motor? Brine me da ako, recimo, napravim usis od rupe na haubi, horizontalno do filtera, motor za vreme kise povuce maaaalo vode u motor...mali hidroshock i gotovo? Izbegao bih suvisna savijanja gore dole i na stranu ako je moguce? Da li je iko razumeo sta meni treba?

2. Da li je recimo dovoljno da se usis vazduha napravi, recimo sa donje strane spojlera, da se cev vertikalno penje do donje strane kutije filtera, a da se vazduh u motor ubacuje cevkom sa gornje strane kucista filtera? Hoce li to spreciti vodu da dopre do motora?
3. da li, i koja, kolicina vode uopste moze da prodje kroz filter, i da li je to dovoljno da hidroshockira motor?
Unapred hvala

Comment